Yass, de haarband van &OtherStories die ik op het oog had gekocht met 20%, nog 100ml Coco Mademoiselle gescoord met 30% (+2 mini’s erbij) en een Mac Liquidlast liner met 25%. En nu stop ik ermee, denk ik.
Zolang je hem niet gebruikt en in de verpakking laat zitten mag hij retour. Maar op de gok bestellen, testen en terugbrengen lijkt me niet.
Thanks! Ik heb een roze nachtmasker geprobeerd en een roze lippenmasker. Die vond ik heel fijn. Ik ga nu kijken naar de blauwe lijn, die op waterbasis is. Ik had gelezen dat die goed is als je last hebt van roodheid/oneffenheden.
Alsnog gezwicht en een H&M bestelling geplaatst. Wel met dingen die eens nodig waren om te vervangen (pyjama e.d.). Okay, buiten een klein geurkaarsje dan
Wat was daar de korting?
Bijna gered, maar toen bedacht ik me dat The Outnet bestond
Gelukt dankzij jou! Alleen in Du 30 ipv 40%, maar ben alsnog happy
yay!
Waar heb je de eyeliner gekocht? Ik ben op zoek naar de zwarte
Complimenten voor Bol, gisteravond besteld, wordt vandaag bezorgd. Had ik echt niet verwacht met BF drukte.
Wow, H&M wilde ook al vandaag leveren. Ik had juist mijn werk adres opgegeven, omdat ik het op z’n vroegst volgende week verwachtte. Heb het bezorg moment nu maar gewijzigd, gezien er vandaag niemand op kantoor is haha.
H&M, 4 x Bol, Bijenkorf en Nike allemaal de dag erna al geleverd. Amazon DE op de derde dag al. Ik wacht alleen nog op Etos, dat duurt al 3 dagen en komt niet voor dinsdag.
Ik vind het top met die drukte, ook top van DHL en PostNL
Fonq krijg ik vandaag ook al binnen!
iemand al dingen van de mango outlet binnen? of verzendbevestiging?
Mijn eerste bestelling is wel verzonden van mango outlet, maar het is nog niet aangemeld bij postnl. ik verwacht 3 pakketjes: 2x mango outlet en 1x zara…
Zalandopakketje had ik ook al na een dag.
Ik had gehoopt dat ze tijdens BF op een bepaalde site op zijn minst aan gratis verzending deden. Ik hoefde absoluut geen korting op de vinylplaten maar helaas noppe. Ja als je 75 euro uitgeeft had je geen verzendkosten. :’) En elders golden kortingscodes alleen voor Amerikanen. Het was van een Europeel label met veelal Europese bands en werd verstuurd vanuit Europa. :’) Maar dan geef je alleen Amerikanen korting.
Mijn Clinique-bestelling is vandaag verzonden maar geschatte leverdatum is 9 december.
Gevonden op insta, inhoud boozyshop goodiebag
Ik!