Ja dit is echt mijn grootste ergernis met internetbestellingen. Ik wil gewoon altijd zo’n punt kunnen kiezen, want ik vind het enorm vervelend om m’n buren steeds lastig te vallen (+ ze zijn niet altijd thuis als ik dan thuiskom en dan moet je soms nog een dag of langer wachten grr)
Bij mij staat het nog in voorbereiding, had wel de klantenservice gemaild en het antwoord was dat pas als het verzonden wordt er een bevestigingsmail wordt gestuurd.
Aaaah ik heb echt spijt nu dat ik niet iets had besteld
Ik heb twee capes (1 is m’n vaste tussenjas en de andere is 1 van m’n 2 winterjassen) en ik houd er zo van. Ik krijg ook aan de lopende band complimenten terwijl ze al jaren oud zijn. Capes zijn fantastisch!
Jaa deze heb ik had dit keer niks nodig van Boozyshop maar ze hebben altijd zulke goede mystery bags dat ik dan toch wat bestel om mezelf cadeau te doen.
Douglas online!
Ik zit nog steeds te hopen op een Happy Socks advent kalender, maar beetje hopeloos inmiddels. Ze zijn echt op op xD En toch blijf ik het proberen om 3:00 Just in case
In de post NL app kan je makkelijk zien wanneer je pakketje aankomt.
Weet niet of DHL en UPS ook zo’n systeem hebben, vind het wel handig
Ik ook. Ik heb zelf net op MP gekeken. Er wordt echt 50 euro voor gevraagd. Jammer!
Oke, toch nog een laatste BF bestelling geplaatst bij Easytoys. #teamsatisfyer
Ja echt jammer. Staat vaak ook nog bij “meerdere beschikbare in beide maten” en “waarde van 200 dus geen onzin biedingen”
Tip voor de UGG liefhebbers. Via bestsecret krijg je 20% extra blackfridaykorting op de sale. Ongeveer dezelfde prijs als Kruidvat, Lidl & Aldi, maar wel meer keuze. Voorbeeld:
Nope niet met de producten. Wel dat het merk heel erg in opspraak is geweest ivm de CEO geloof ik.
Heeft iemand deze al binnen gekregen? Ben bang dat ze alsnog annuleren vanwege de prijs.
Ik had na heel lang wachten en refreshen die beatlesbox. Bevestiging, 2 dagen later verzendbevestiging. Daarna een persoonlijke mail dat bij inpakken was gebleken dat 'ie toch niet leverbaar was, net als 3 paar losse sokken
Het zijn de oude van vorig jaar en de losse zijn nu in veel winkels voor veel goedkoper, dus in theorie kan het wel kloppen. Ook als je kijkt naar hoeveel er op marktplaats zijn bijgekomen in de laatste week gok ik dat ze zijn geleverd bij iig een deel van de klanten. Maar lijkt idd wel too good to be true. Maar ik blijf eigenwijs hopen haha
Ja las je bericht al eerder (denk ik tenzij het nog iemand was :P). Zeer stom dat ze hem niet leveren. Mijn hart zou echt breken (nou ja als in: dan echt nooit meer kruitvat online acties proberen). Er lijkt wel altijd iets mis te gaan bij Kruitvat acties en vaak zo beperkt voorraad. Las op facebook dat iemand voor de actie 1+1 vaatwastabletjes vorige week naar de kruitvat was gegaan en toen bleek haar filiaal maar 3 zakken op voorraad te hebben gekregen. Dat is letterlijk maar 1 klant.
@Genius dat is met veel van de acties bij de Kruidvat in de winkels zo. Ook toen ze Havaianas verkochten. Alleen maar lokkertjes om de mensen de winkel in te krijgen zodat ze met veel meer spullen naar buiten komen.
Ik was ook gewoon echt pissig hoor . Kreeg uiteindelijk 3 paar sokken en de rest is dus ineens, na verzendbevestiging (?), verdwenen tijdens het inpakken. Geloof er geen reet van. Kruidvat heeft doorgehad hoeveel clicks ze er door kregen en het lekker laten gaan.
Stand van zaken:
- Zara; paar kleedjes
- &otherstories, rok en accessoires
- wifi ding? (geen idee waarom we dit nodig hadden, maar mijn man wilde het graag)
- Deze zetel:
- Ici paris xl: coco mademoiselle; ok niet gekocht maar “getipt” als kerstcadeau
- Douglas: mac studio fix fluid en lippenstift mocha
- The ordinary bestelling