Hier hetzelfde, ook op de 26e besteld en nog niets gehoord. Op mijn account staat ook nog steeds alleen “betaling voldaan”. Baal er ook een beetje van, want we zijn volgende week de hele week weg
Mooie aankopen! Die stoel
Wij losgegaan bij Kruidvat, Bol.com, Prénatal, Boohoo. En IKEA toen ook maar leeggekocht haha.
Ik heb gisteren na lang twijfelen toch maar een Pink Gellac startersset met 3 kleuren naar keuze gekocht met 50% korting (nu 78). Ik wilde al zo lang een set hebben.
Kan mij trouwens niet herinneren dat deze set zo prijzig was normaal gesproken…
Wel blij mee!
Welke vouchercode heb je gebruikt ?
Ik heb 'm al 2 dagen in mijn mandje en ben zo aan het twijfelen
Ja ik denk dat ik er toch wel erg blij mee ben, of ik moet om de 2-3 dagen mijn nagels weer bijwerken van de gewone lak of ik ben elke 3 weken rond de 30 euro kwijt aan gellak. Dan vind ik dit best een goede deal! En nu hopen dat het niet tegenvalt…
Het is zeker een goede deal!! Ik ga nu meestal naar de salon dus de aanschaf heb ik er op die manier heel snel uit. Vraag me alleen af of ik thuis de rust en de tijd ga nemen om het zelf te doen… Daarom blijf ik zo twijfelen
Doeeeen! Ik leen nu elke keer de set van m’n moeder en het is echt fijn.
Ik heb zelf vaker bij sneakershop besteld en nooit ergens last van gehad.
Denk dus dat ze het gewoon druk hebben, maar je bent gelukkig zeker niet opgelicht kan ik je gerust stellen ; )
Ik heb precies die set 2 jaar geleden voor 32 euro daar gescoord. Maar daardoor koop ik daar nu liever ook geen lakjes e.d. meer, want dan kom ik gewoon boven de aanschafprijs uit en dat vind ik belachelijk haha.
@anon89918470 ik heb 'm besteld! Zoals mijn man zei, als ik 'm in 2020 4x gebruik, heb ik de aanschaf ‘terugverdiend’. Dat moet wel lukken
Hebben meer mensen donderdag bij de h&m besteld en nog geen verzend bevestiging ontvangen?
De code die ik heb gebruikt is niet meer geldig. Maar ze hebben vanaf vandaag persoonlijke codes. Als je inlogt en klikt op “advent calender special”, krijg je een nieuwe.
De bestelling die ik donderdagmiddag bij H&M heb gedaan, is gisteren zelfs al bezorgd…
Wow snel! Dan ga ik even h&m mailen of het wel goed is gegaan
Ik baal zo… mijn switch is niet geleverd maar pokémon wel
Mijn bestelling van asos komt als het goed is vandaag… op zondag… vind ik wel heel fijn maar eigenlijk belachelijk dat dhl een extra bezorgdag moet inplannen om alles rond black friday en sinterklaas te kunnen bezorgen. Voel me wel schuldig over mijn koopgedrag nu.
Geef het even wat tijd. Het is enorm druk door de vele bestellingen.
Ik heb het ook nog niet binnen.
Ik vond het trouwens wel fijn dat je bij zalando een extra vinkje kan aandrukken voor co2 restitutie (ik weet het goed woord niet meer).
Het werkt absoluut niet maar het wel iets om het goed te maken.
Ik vind het ook niet erg als mijn pakket pas later komt, alleen vervelend als mijn buren het aanvoeren nemen. Voelt altijd zo bezwaarlijk.
Same! Mijn h&m is net bezorgd door dhl. Hij vond het minder erg omdat die het dan de week erop minder druk had, maar toch voelde ik mij schuldig.