Ja, ik vind het ook heel irritant als webshops niet de mogelijkheid hebben voor een afhaalpunt. Is handig voor mij, voor de buren, voor de bezorger en voor de supermarkt want daar doe ik dan gelijk boodschappen.
Ah heel goed! Heb er zin in!
Haha ja ik was te ongeduldig, maar ook omdat een vriendin zei van dat het dan waarschijnlijk fout was gegaan.
Maar ik had gemaild en hij ligt klaar om te verzenden!
Toch gezwicht voor de pink gellac deal
Benieuwd hoe fijn ze lakken
Op de site van pink gellac zelf!
Dank!
Website van Pink Gellac!
Hebben jullie nu ook zo’n irritant gevoel dat je teveel geld hebt uitgegeven en dat je nu een pot worteltjes in de supermarkt al te duur vind?
Bestel je daar vaker? Kwam er laatst namelijk achter dat je automatisch punten spaart en die kun je weer inwisselen voor korting
Extra korting bij &otherstories met CYBER30
Gofferdomme, waarom meer dan met black friday?!?! IK HEB AL BESTELD
@SpeedOfSound @Keerbeer ik heb via whatsapp even contact gezocht en ze zeiden dat er door black friday een enorme vraag naar docs was wat de leverancier niet direct waar kon maken. De schoenen komen dus sowieso, maar ze hielden toen (vrijdagochtend) rekening met totaal 10 werkdagen bestel/bezorgtijd. De communicatie hierover is dus ruk, maar onze schoenen komen als het goed is wel zoals @lauraD zegt
Veel dingen zijn uitverkocht hoor! Ik twijfelde over een jurk die nu ook uitverkocht is in S. Wachten is dus zeker niet altijd beter!
Ik wil ook zo graag een pink gellac startersset, maar no moneyz meer nu. Zouden ze voor kerst ook soortgelijke deals hebben?
Nou ik heb net ook alles gepast: alles lellek. Niks verloren dus haha
En net ook nog een kitchen aid mixer besteld . Van ‘oh ik heb bijna geen geld uit gegeven met bf’ naar ‘komende week leven op droog brood’
.
Vrijdag de pink gellac startersset en bij paula’s choice besteld, zaterdag al in huis
Mijn moeder had zaterdag besteld bij Pink Gellac, werd vandaag (zondag) bezorgd?!
Reden was dat ze het zo druk hadden dat ze ook op zondag zijn gaan bezorgen om de schade te beperken.