Ik wilde net bij Pink Gellac de XL set met de pro lamp bestellen, is het uitverkocht. Misschien ook niet handig dat ik het op de laatste avond toch nog wilde bestellen… maar ik baal wel echt heel erg!
Hier is DHL ook vandaag geweest! Die jongen vond het wel heel leuk, omdat heel veel mensen het niet hadden verwacht vandaag.
Ik heb die Pink gellac ook besteld. DAMN ik heb echt gewoon geen ruggengraat… Maar ben benieuwd of die blijft zitten, want ik heb hele buigbare nagels…
Ik heb hetzelfde ben heel benieuwd! Bij de set die ik bestelt heb (de xl) zat in ieder geval een dikkere basecoat (geloof ook dat die bij de l set zit) waardoor het allemaal ‘harder’/‘steviger’ zou worden. Dus ben benieuwd
@Taksi @mikselke Ik gebruik zelf de base extend basecoat en shine topcoat, blijft echt top zitten! Die twee weken haal je zeker. Kijk wel uit met hoe je de gellak verwijdert, aceton is vrij agressief en er af pulken beschadigt je nagel. Gebruik zelf een speciale remover en nail foil wraps. Even het bovenste laagje er af vijlen, remover 10 minuten in laten trekken en er dan afhalen met een zo’n speciale tool.
Ik heb vorige week maandag een bestelling geplaatst bij Gymshark enn nog niets ontvangen (Verzendbevestiging of pakketje). Ik hoop dat ik snel iets hoor!
Hebben andere mensen ook bij mango Outlet besteld en nog geen verzend bevestiging gekregen?
Ik ook niks hier. Maar zal wel komen
Ik heb een merkloze van de nagelgroothandel. Maar PinkGellac verkoopt ze zelf ook.
Ik heb 27 nov besteld en 29 nov verzendbevestiging gekregen. Ik hoop dat het vandaag/morgen aankomt op m’n pakketpunttt
Mijn vriend heeft gister nog een PS4 gekocht bij de MM, toen mocht ik van mezelf nog een nieuwe cameralens kopen. Canon 50mm F1.4
Heeft iemand al de koptelefoon binnen van het Linda.meiden abonnement, en zo ja: hoe bevalt deze?
Ik krijg de mijne morgen als het goed is …
Ik baal wel dat ik die Anastasia Holiday vault aanbieding heb gemist. Gisteren ook in de winkels gekeken maar nergens was ie nog beschikbaar😭.
Ik heb hem binnen en vind hem erg fijn! Wel vind ik die noice cancelling zonder muziek aan niet zo goed. Het geluid vind ik wel heel mooi klinken en hij zit ook lekker. Hij kan alleen niet lekker opgevouwen worden zeg maar als sommige koptelefoons. Dus opbergen neemt wat meer ruimte in.
Jeetje, er heeft bij mij echt gewoon geen rem op gezeten qua black friday.
- BH besteld voor onder mijn trouwjurk ( scheelde wel de helft. )
- Witte kanten toms besteld die ik eventueel aan kon doen onder mijn trouwjurk als ik kapot zou gaan van mijn nog te kopen hakken ( waren te klein, dus gaan terug )
- Gymshark bestelling á 175 euro aan sportkleding
- Van mijn vriend een zumio gehad. Nice, die aanbiedingen.
- Ook nog sportkleding besteld bij Queenieke a 75 euro ( heb hiervan een paar sportleggings en die zitten echt perfect. Squadproof en worden vergeleken met lululemons als ik het goed schrijf. ) dus mocht gymshark tegen vallen, dan heb ik deze sowieso.
- Wij hadden al bijna 3 jaar geen televisie oeps, maar wel echt een mooi televisiemeubel gemaakt met een haardje e.d. erin, dus daar komt nu eindelijk een televisie in! Ben zo blij als een klein kind hiermee, want eindelijk samen op de bank televisie kijken/netflix kijken/youtube kijken en ooit er een playstation op aan sluiten om samen te gamen.
- We hebben meteen ook een matras en een topper besteld want we hebben 2 aparte matrassen en ondanks een tussenstuk, een elastiek erom heen liggen we vaak met rugpijn 's morgens in de kuil en kom je er amper uit.
- Oh en ik heb ook de koptelefoon van Linda besteld. Vind de noice cancelling zonder muziek niet echt goed, maar met muziek dikke prima. Kwaliteit vind ik goed voor de prijs! Heerlijk voor in de sportschool zodat de introvert in mij met niemand hoeft te praten.
- Oh en vandaag komt ook ons tado systeem, ook met 250 euro korting.
Al met al hebben we nu een koopverbod in huis. :’)
Ik heb de Soft glam die ik niet gebruik en je evt wel mag overkopen als je wil.
Grrrrrrrrrr ik wil een verzwaarde deken en hij is nu met 20 euro korting te koop maar ik heb geen geld en kan het echt niet aan mezelf verantwoorden om dat ding te kopen. but i want it
@popieju ik heb ‘m ook en vind ‘m ook fijn! Vooral dat ie over ear is vind ik prettig.
Je kunt ‘m wel een beetje opvouwen, niet heel klein maar het kan wel, zie insta video
Ohh thanks! Dat wist ik niet en ik was bang dat ik op een gegeven moment 2 stukken in mijn handen zou hebben