Black Friday & Cyber Monday

Hoop voor je dat het werkt (koptelefoon in de sportschool). Mensen gaan alsnog tegen me praten namelijk. :sweat_smile:

Ik hoop 't ook.

Waar?! Ik wil er ook een maar zo duur

Ik heb wel wat aan BF uitgegeven maar niet heel veel. Om mezelf te troosten zeg ik maar dat de december sale er nog aan komt en ik dan lekker mijn eerste 13e maand mag uitgeven🎉 naja niet helemaal natuurlijk maar jullie snappen me haha

1 like

Er was hier iemand die dubbel had besteld toch? (Ikzelf ook maar meteen bij Douglas geretourneerd)

En zo het geld waard, sorry dit helpt natuurlijk niet.:sweat_smile:

1 like

Graag. Ik stuur je even een pm!

Haha nee! Wat voor heb jij?

Wilde iemand hier nog een PS4? Kan het even niet terug vinden. Onze Xbox is inmiddels binnen :smile: Met een paar games erbij. Stuur maar even een PBtje!

Ik heb hem ook net besteld toch maar! Het is wel de versie met active noise cancelling toch?

Ja klopt! Maar zonder muziek vind ik die persoonlijk niet zo goed.

1 like

Heeft iemand een link van de koptelefoon?

Wow bezorgen gaat dit jaar wel snel. Mijn pull&bear bestelling wordt vanavond al bezorgd en douglas werd net ook al geleverd. Alleen Zalando en Asos laten op zich wachten.

De arme dhl bezorger werd wel helemaal gek dat niemand thuis was. Blijkbaar was ik één van de weinigen die de deur open deed en dat terwijl ik pakket nummer 100 nog wat had. Vind dat echt sneu. Zeker omdat je het bij dhl bijna altijd het pakket naar een punt kunt laten sturen en je ook op de dag zelf een mailtje nog krijgt dat de bezorger langs gaat komen.

1 like

Thanks, ben heel benieuwd. Voor deze prijs al helemaal!

Yes: https://abonnement.linda.nl/linda-meiden

1 like

ASOS heeft Dr. Martens, maar verder ben ik het ook nog niet tegengekomen. Zo jammer! En de eigen aanbiedingen vind ik niks…

1 like

Bij Sneakershop is er ook korting op best veel Docs. Bij Footway ook maar alleen op een beperkt aantal modellen

1 like

40? Ik zoek verkeerd denk ik

1 like

Oh wat stom. Verder zou ik het zo ook niet weten. Misschien Footway anders in de gaten houden. Daar zijn de zwarte smooth 1460 wel eens goedkoper. Heb de mijne daar voor 99 gekocht een paar maanden terug

1 like

Is de linda koptelefoon on ear of over ear? En wat is dan de BF actie?