Black Friday & Cyber Monday

Ik las over ear. De actie is een abonnement op Linda Meiden (4 uitgaves en zomer- winter editie) met de koptelefoon voor €39.95.

Oh top!

Maar is die actie dan alleen dit weekend nog? Aangezien er nergens staat dat dit met black friday / cyber monday te maken heeft.

Staat al op pepper vanaf 13 nov dus is geen BF actie.

1 like

Waaaaarrrr? :scream:

@colalight

Maar de 20 euro korting is al weer weg. Nee 30 zelfs, hij was 50 vanmorgen.

1 like

Ik heb zelf alleen de 1460 en daarin heb ik gewoon mijn eigen maat. Ze zijn wel wat ruimer maar een maat kleiner was sowieso te klein geweest. Zeker met wat dikkere wintersokken. Moet wel zeggen dat ik vrij smalle en dunne voeten heb dus dat speelt natuurlijk ook mee.
Maar als je doorgaans 40 hebt zou ik daar bij Dr Martens ook voor kiezen.

Andere modellen en andere soorten leer kunnen trouwens wel wat kleiner of juist groter vallen. Pascals vallen bijvoorbeeld smaller dus zijn minder geschikt voor brede voeten, maar het leer is wel zachter en makkelijker in te lopen.

1 like

Ik heb brede voeten en van de 1460 gewoon mijn eigen maat :smiley:

1 like

Ik heb m ook. ik vind hem als koptelefoon goed, maar de noise cancelling functie is vrij slecht. Nu is dat voor mij verder geen probleem, maar als je het echt wil voor die functie zou ik door sparen. Verder wordt er wel veel geluid al gedempt omdat ie heel goed afsluit op je oren.
Ik vergelijk het wel met de Sony noise cancelling headphone van m’n vriend die 3x zo duur is dus misschien is dat ook niet eerlijk. Voor de 40 euro is het zeker een goede deal vind ik voor wat het is.

1 like

Ik heb ook brede voeten en 1460 is perfect, die zijn ook unisex. Pascal is veel te smal.

1 like

Thanks, ja ik vind het de 40 euro ook wel waard! Ook als de noise cancelling functie niet optimaal is. En om eerlijk te zijn is het sowieso best een impulsaankoop.

1 like

Ja zoals de rest al zegt is de 1460 ideaal bij brede voeten. Ze passen zelfs mijn moeder en die heeft ook erg brede voeten en dikke enkels. Als ik ze vergelijk met mijn bikerboots en sneakers zijn mijn Docs ook echt een stukje ruimer bij de zijkant van mijn voeten/tenen. Kan vrij makkelijk met mijn tenen wiebelen bijvoorbeeld en dat kan ik bij die andere schoenen niet. Plus Docs worden ook steeds soepeler waardoor het leer een beetje oprekt. In de lengte zullen ze amper rekken maar als je de zijkant dus mocht raken rekt het leer in de meeste gevallen wel na het inlopen zo ver op dat ze comfortabel worden. Tenminste, als je voor de leren variant gaat, de vegans rekken iets minder heb ik het idee.

1 like

Gewoon lekker dragen hoor. Doe ik ook gewoon. Er is echt niemand die op straat zal denken ‘ewwwww die ezwwwww heeft grote poten ze had beter ander schoeisel kunnen aantrekken’.

1 like

Mijn zara bestelling wordt morgen geleverd. Nu wachten op de 2 bestellingen van mango outlet

1 like

Caliroots heeft vandaag nog 20% extra korting over de sale. Nu heb ik heeeeeel erg in de verleiding om Reebok aztreks te kopen, voor 47 euro. Maar had me zo goed ingehouden haha

Dat had ik eerst ook. Maar eigenlijk ben ik daar best snel gewend aan geraakt. Mijn moeder zei de eerste keer toen ze me zag met een jurkje, blote benen en docs “welke kerel zijn schoenen heb jij gejat?”
Ze is wel wat gewend omdat ik vroeger ook echte legerkosten droeg, maar dit was toch anders vond ze haha.
Maar inmiddels ben ik er aan gewend en ook mijn moeder vind het inmiddels er best leuk uitzien. Ja ze zijn en blijven groot en best lomp maar dat is ook wel een beetje de charme denk ik.

Tldr: Dus gewoon lekker aantrekken wat jij wil hoor. Als jij ze leuk vindt is het prima. Wat een ander vindt boeit niet. Ik ben ook een keer uitgelachen door wat mensen die het bovendien nodig vonden om keihard te roddelen over mij. Maar als we allemaal maar hetzelfde aantrekken wordt het wel heel saai. Sowieso lijken schoenen bij jezelf al snel groter omdat je er van bovenaf op kijkt. Dus voor anderen zal dat “grote helmen” idee een stuk meevallen hoor

1 like

Vandaag een actie met Cyber Monday maar gewoon minder bestellingen binnen als bij een normale dag… Hoor er vrij weinig over ook. Misschien heeft iedereen z’n portemonnee al leeg gekocht met Black friday? Dat wordt wel ieder jaar populairder, en afgelopen week dus wel dikke omzet gedraaid. Iemand anders nog een verklaring dat Cyber Monday niet aan slaat? actie/korting is hetzelfde als met Black friday maar dan met ander promotiemateriaal/content.
Ik heb meer gekocht tijdens:

• Black friday
  • Cyber monday

0 stemmers

1 like

Heb je al hij Reebok zelf gekeken? Ik had daar Aztreks met 65% korting :sunglasses:

1 like

Ik heb er eentje van de naaitafel en echt ik kan niet meer zonder.

1 like

Is het nog steeds zo dat mensen je uitlachen omdat je docs aanhebt? Want niets ten nadele van alle meiden hier die nu docs hebben, maar dit is toch echt al heel wat jaren mainstream? Zelfs de meest hippe insta fashion meiden die alle trends volgen hebben docs aan onder jurkjes haha.

1 like

Vrijdag twijfelde ik of ik een nieuwe telefoon moest kopen en uiteindelijk besloten het nog even uit te stellen. Toen ging van het weekend mijn kapotte scherm zover doorscheuren dat er een stukje uit is gevallen, dus toen mocht het van mezelf en heb ik vandaag alsnog een Cyber Monday deal gescoord. Een Xiaomi telefoon met €45 korting (via Belsimpel).

1 like