Wel duur joh!
Heb je wel eens bij caliroots besteld? Lees heel veel negatieve recensies namelijk⦠retour betaal je ook zelf a 20ā¬. De schoenen die ik wil hebben echt mega korting, maarja
Ja blijkbaar wel. Al was het vroeger wel meer hoor. Toen ik met legerkisten liep op de middelbare school kreeg ik haast iedere dag wel een rare of domme opmerking naar mijn hoofd geslingerd. Ook van volwassenen. Tegenwoordig kijken mensen denk ik wel minder ergens van op, al speelt het in dorpen wel nog steeds meer dan in de stad.
Overigens zat ik een tijdje geleden op de trein te wachten en toen zat ik naast twee bejaarde vrouwen die zulke āstoereā schoenen bij een āmĆØskeā echt helemaal top vonden en me er complimenten over gaven haha. Heb daar toen echt een heel leuk en aandoenlijk gesprek mee gehad. Dus het kan ook anders.
Ken jij modelief.je al op insta (zonder puntje)? Daar heb ik een deken voor mijn dochter besteld. Misschien scheelt het niks hoor want ik weet de prijs niet meer precies, maar ik ben er erg tevreden over in ieder geval!
Stelletje influencers hier, ook ik ben gezwicht voor de gellac en doe nu mn best om niet nog meer te zwichten voor meer kleurtjes
Weet iemand hier hoe ik de volgorde van de bierkalender kan vinden? Heb alleen eerste vakje gevonden met start. Maar hadden eerst linksboven opengemaakt en dat was 9, dus is niet logisch vakje voor vakje
In het boekje wat erbij zit staan raadsels. En op de achterkant staat de goede volgorde heel klein in het hoekje.
Ja 1x een jas, die was goed dus gelukkig niet hoeven retourneren. Maar schoenen zijn lastiger, dus extra twijfel. Ga nu toch even bij reebok zelf kijken
De Dr Martins winkels zelf hebben altijd 20% studentenkorting.
Ik wil mān Gymsharkbestelling. Of in elk geval een teken van leven .
Same. Wacht nu al bijna een week.
Thanks voor de tip, scheelde inderdaad nog!! Nu voor 37,00 schoenen haha, wel iets andere kleur maar misschien nog wel leuker
Jaa, wist het ook niet. Maar me zusje is student en zei het. Had zelf ā¬55 euro bespaard .
Dat zou kunnen, heb ze zelf wel in de winkel gehaald. Bij Nelson verkopen ze ook docs en hebben ze of 20% of 15% studentenkorting. Misschien daar wel online?
Dit snap ik niet helemaal, retourneren mag je altijd op eigen initiatief en manier hoe je wilt. Ze kunnen jou niet dwingen een dure verzendmaatschappij te kiezen ofzo.
Dat had ik dus ook! Zoān tegenvaller dan he, bestel je er een aantal āvast wel een leukā but nopeā¦
@Rozevarken @Sandroe ik heb vandaag gelezen dat gymshark veel verschillende warenhuizen heeft, dus al je pech hebt moeten je verschillende items van verschillende plekken komen. Mijn 1e bestelling was er donderdag, 2e komt morgen en van de 3e nog niks gehoord. Maar ze zeiden ook tussen de 7-10 werkdagen.
Vandaag mijn kitchenaid binnen gekregen en morgen komt mijn pink gellac set binnen
Edit: hoe voeg je goed een gifje toe? dit is natuurlijk niet hoe ik het wil
Zolang je de base- en topcoat maar goed is kun je er zowat ieder kleurtje tussen doen. Op Ali kosten ze echt max ā¬2 per potje. PG heeft mooie kleuren maar op Ali is ook best veel te vinden!
Mijn gymsharkbestelling is vandaag binnengekomen en ik had de goede maat gegokt. Heel blij mee