Ze zijn niet heel snel met reacties. Kreeg vandaag nog bericht dat ze een deel bij dr. Martens zelf besteld hebben, dus ze zijn er mee bezig. Maar, de communicatie is echt ruk idd.
Ah ik loop heel af en toe een winkel van &otherstories binnen maar vind dingen er eigenlijk heel vaak zwaar tegenvallen!
Ik ook vind het zoān moeilijke winkel op de een of andere manier. Heb er maar 1 item van ofzo. Heb dat hetzelfde met zara. Echt een rotwinkel en de website helpt ook niet mee . Maar als ik er dingen van draag vragen mensen juist dan altijd waar het van isā:stuck_out_tongue_winking_eye:.
Is dat niet enkel op bepaalde modellen binnen een bepaalde periode (begin schooljaar dacht ik)? De rest van het jaar was het maar 10%. Misschien is het in NL wel anders.
Ik vind het ook een lastige winkel, alles is heel gek ofzo en super overpriced vaak. Denk dat het mij een beetje te hipster fancy achtig is.
Ik heb die set van PG gisteren besteld maar nog geen verzendbevestiging
Op de valreep ben ik nog even gezwicht voor 100 ml Juliette has a gun - not a perfume voor ⬠67. Op een of andere manier gaat mijn parfum altijd allemaal tegelijk op. Nu kan ik echt weer flink vooruit
Ik heb de sneakers van APC daar besteld want er was 30% korting. Kwam super snel binnen. Heb het met Paypal betaald want als je dan iets retourt betalen zij de verzendkosten! Verder is het ook gewoon een betrouwbare winkel geloof ik, ze hebben een fysieke winkel in Stockholm zitten als het goed is
Bij mij altijd goed gegaan, wel een aanrader om de soort schoenen die je op het oog hebt even in een fysieke andere winkel te passen om de retourkosten te ontlopen.
Volgens mij niet hoor want had ook korting op de baby modellen. Maar was wel in de winkel in Rotterdam. Misschien dat het per winkel verschillend is? Bij Nelson hebben ze ook korting en die verkoopt ze ook, alleen niet alle modellen.
Bij mij kwamen de mailtjes wel in mijn spambox terecht! Dus misschien staat daar bij jou ook wel de verzendbevestiging?
En anders kun je via je account ook kijken op je t&t codes er al staan
Jij bent goed haha! Ja ik kon niet voor een afhaalpunt kiezen? Maar idd spambox, bevestiging van verzending via DHL. Thanks
Doet jullie bestelling van de mango outlet er ook relatief lang over? Mijne staat al een paar dagen op āzending verwacht maar nog niet bij postNLā
ja bij mij ook
Ik heb dat zelfs nog niet. Had donderdagochtend een bestelling geplaatst, ik denk dat mijn pakketje niet eerder dan volgende week komt.
Ja hier ook. Heb afgelopen woensdag besteld, sinds zaterdag is het verzonden maar tot heden nog niet bij postnl binnen. Ben benieuwd.
Gisteren kreeg ik een mailtje van Weekday met 20% korting op je bestelling. Even rondgekeken, wat dingen in mān mandje gemikt, maar uiteindelijk niks besteld. Krijg ik vandaag opeens een āshipping confirmationā?? Meteen een hartverzakking, maar het bleek over een bestelling van 16 augustus (!) te gaan die ik allang ontvangen had.
@Tubing de webshop zit in Zweden, vandaar dat de retourkosten zo hoog zijnā¦
@whatsinaname thanks, dat van paypal is een goede tip!
@Twonights fysiek passen is ook wel een goed idee ja. Normaal bestel ik altijd verschillende maten maar dat is nu zoān gedoe
Ik heb zelf niks met sporten / Gymshark maar ik vind het echt heel lief hoe mensen hier eerst aan een ander denken voor ze een legging retourneren.