Black Friday & Cyber Monday

Zijn dit niet gaten zodat je het dekbed makkelijk kunt ‘ophijsen’?

3 likes

Ik heb ook dekbedovertreksets vd H&M en volgens mij hoort dat zo… dat is om het je wat makkelijker te maken als je je bed verschoont :stuck_out_tongue:

2 likes

Mijn Gymshark-bestelling is binnen en ik ben blij! Allebei de leggings zitten goed. Eentje is ietsje minder squatproof, maar prima voor dagen waarop ik niet squat. Had daar trouwens dan niet de volle pond voor willen betalen, maar voor deze prijs dik in orde haha.

1 like

Echt??? Ik heb dit echt nog nooit gezien haha.

Edit voel me nu echt een dumbass haha

1 like

Ja dat is juist geweldig, ik wil nooit meer andere dekbedovertrekken dan van de H&M. Handig als je deken naar beneden zakt ook!

2 likes

Ik had eindelijk tijd om alles te passen van gymshark, maar van een legging is het logo er al bijna af en bij de andere was de stof al kapot :face_with_monocle: heb gymshark een bericht gestuurd, maar de legging is al uitverkocht natuurlijk. Dus mocht iemand af willen van de high waisted flex blue/grey maat xs, let me know!

Neeeeee haha ik heb dit echt nog nooit gezien wat raar. Ik heb ook andere dekbedden van de Hm en die hebben dit allemaal niet.

1 like

Heb er Dr. Martens besteld, net zoals zo ongeveer iedereen en z’n moeder waarschijnlijk. Zie nu ook op de website een berichtje staan over de drukte en dat er vertraging kan zijn. Geduld is een schone zaak maar ik heb er helaas niet zoveel van gekregen van onze lieve Heer

1 like

Haha ik heb nav de reacties hier het dekbed nog eens bekeken en zie inderdaad dat het gat aan beide kanten zit. Wat een uitvinding dit. Wist niet dat dit een ding is. Voel me wel een beetje een drol nu.

Gelukkig toch hier nog gepost zodat ik het toch niet hoef terug te sturen :sweat_smile:. Waar dit forum toch niet goed voor is! Net ook gelijk met m’n vriend gedeeld en gedaan alsof ik dit al wist.

42 likes

Jaa dat maakt bed verschonen echt veel gemakkelijker!

1 like

Ja inderdaad! En het zakt ook altijd weer naar beneden gedurende week dus zo kan je hem dus ook makkelijker omhoog sjorren.

Vind het echt een uitvinding haha.

2 likes

Helemaal niet moeilijk ; )
Doen heel veel mensen.Enigste wat je niet moet vergeten is de elektronische kassabon die je in je mail krijgt. Die moeten ze scannen nl

Yay, vanmiddag ook Gymshark binnen gekregen. Alleen een beetje jammer dat ik 1 broek in het pakket mis. Ik zal morgen eens plaatsen wat ik allemaal retour wil sturen, wilt iemand het dan overnemen dan hoor ik het graag :slight_smile:

1 like

Heb je een linkje van jouw dekbedovertrek die dat dus sowieso heeft? Heb het ook nog nooit gezien en heb ook nieuw beddengoed nodig! Call me intrigued. :woman_shrugging:t3:

Ik heb eentje van H&M en daarbij geen gaten aan de zijkant haha

EDIT: Oh wacht, ik zie al een waarbij het in de beschrijving staat!

1 like

Als hij nog beschikbaar is wil ik de bovenste legging graag van je overnemen!

Ik heb deze gekocht:

Maar hier staat niks in de beschrijving!

Als iemand een grijze gymshark S/M terug wilt sturen, hit me up!

Ik heb mijn gymshark bestelling nu ook binnen, ben er heel blij mee. Heb twee leggings en een top en alles past. Goede aanvulling want had eigenlijk maar 1 sportlegging

1 like

Ik kreeg berichten dat mn 2 bestellingen onderweg zijn en vandaag komen, maar bij mn eerste pakketje zijn maar 2 van de 3 items onderweg en bij de 2e staat er iets van ‘zending niet aangetroffen’ :roll_eyes:

Heeft iemand eigenlijk de Happy Socks adventskalender binnen gekregen?