Hoe vallen ze?? Ik heb wel interesse als de m ook echt als een m valt
Ja wel als een M. Ik had gehoopt dat M wel zou passen want stretch maar heb vrij grote benen en billen die ervoor zorgen dat ze me te strak zitten in het kruis.
Oke ik durf het denk ik aan ik heb ook wel benen en billen maar qua maat echt 38 en sportbroeken die ik hier heb liggen zijn vaak S.
Ooh goed dat je het zegt! Ben nu niet thuis ga het straks gelijk controleren!
Maar super kut want nu kun je dus nog niet je nagels lakken
Jaaaa had al gevijld en vetvrij gemaakt haha! Maar ik appte ze net en heb al bevestiging dat hij onderweg is, dus hopelijk morgen. Gaat wel super netjes iig dus dat is echt fijn
Oh dat is Heeel netjes idd! Hopen da they er snel is dat je alsnog verder kan
Zijn deze erg hoog in de taille of medium? Ik heb ook wel interesse als @nieuwsbrief ze niet wil (of er maar 1 wil), maar heb een kort rompje en wil niet dat ie helemaal tot m’n borsten komt haha
Krijg ik eindelijk mijn pakketje binnen van de zara, past niets me (te groot). Echt om te janken dit.
Ik ben 1.79 en ze komen bij mij tot op m’n navel.
Weet je toevallig tot wanneer? Wenkbrauw potlood is op en wil een nieuwe bronzer
@crazyplantlady @Panda ik heb de gymshark legging berry red ook in maat M, maar ga hem ook retouren. Mocht een van jullie hem willen?
Gellac bestelling binnen . En direct geprobeerd. Moet nog goed oefenen merk ik, maar valt niet tegen voor een allereerste keer. Benieuwd hoe lang het blijft zitten!
Oh ik ben 1.62 dan komen ze zeker tot m’n oksels
Ik wacht ondertussen nog geduldig, geen idee wanneer mijn bestelling komt
Ben ook wel nieuwsgierig hoe lang het bij je blijft zitten! Heb nog 1 afspraak bij de nagelsalon, voor kerst, weet niet of ik het aandurf om hem af te zeggen want ik wil wel mooie nagels met kerst en straks kan ik het nog niet
Jippie, vandaag mijn pakjes van Douglas en Easytoys ontvangen! Nu enkel nog TO morgen.
Helpt schijnbaar stiekem toch om hier te klagen over de verzending. Als het goed is komt morgen mijn bestelling van mango hahah
Ik kreeg vandaag ook een bevestiging dat het werd verstuurd.
Mijn bestelling bij zalando heb ik vrijdag avond gedaan en is nog steeds niet verzonden. Zelfs niet klaargemaakt in t magazijn. Blegh
Het is ook zeker nog niet vergelijkbaar met de salon hoor . Het is wennen omdat 1 laag heel dik is, vergeleken met gewone nagellak. Dus ik blijf gewoon oefenen