Black Friday & Cyber Monday

Ik heb ook vrijdag wat bij Zalando besteld. Volgens mij stond bij mijn bestelling al dat de vroegste dag waarop ik het kon verwachten vrijdag 6 dec zou zijn.

Bol is echt nog steeds supersnel ondanks Black Friday etc. Afgelopen dagen al 2x gehad dat het de dag erna al is.

Ja! Alle lof voor Bol, had alle bestellingen supersnel in huis.

Had twee paar Nikes besteld zwart met groen en compleet zwart .
Krijg ik twee keer zwart met wit binnen …

Misschien laat ik mn afspraak dan nog maar staan :smiley: Better safe than sorry

1 like

Vanmiddag mijn pink gellac set binnen gekregen en vanavond al tijd gehad om hem uit te proberen. En ik ben blij verrast! Lakt fijn droogt goed onder de lamp en ziet er netjes uit :blush:

11 likes

Zalando heeft altijd een levertijd van 3-4 werkdagen, dus dat zal nu helemaal wel zo lang duren!

H&M verwacht ik ook later dan normaal, maar als ik ook zag hoeveel er uitverkocht was, dan is het volgensmij flink leeggekocht.

Haha ik krijg hem ook morgen! Heel blij mee!

Wil je deze magische krachten doorgeven aan mijn H&M bestelling? Ik heb nog geen verzendbericht gehad maar ik moetmoetmoet hem donderdag hebben want vanaf vrijdag ben ik 2 weken weg dus dan kan ik hem niet ophalen bij het pakketpunt en dan wordt ie teruggestuurd en dan doei leuke kleren met heul veul korting :sob:

Oh perfect. Ik ben 1,75 maar ben vooral been haha, maar dat moet dan goed komen. Ik wacht even @nieuwsbrief af! Heb voorkeur voor de zwarte maar zou anders rood ook willen. Als @nieuwsbrief ze allebei wil dan wil ik de rode van @river wel :slight_smile:

Ja i know maar veel pakketten die vrijdag zijn besteld zijn wel al gewoon geleverd. Werk momenteel op de klantenservice van hen waardoor ik het ook bij kan houden en 3 collega’s hebben hun pakket wat vrijdag besteld is wel al binnen maar een andere collega en ik zitten nog te wachten tot het überhaupt gepakt word en verzonden :rofl:

Ik heb net bericht dat mijn Mango Outlet bestelling morgen komt. Ben benieuwd, ik koop eigenlijk nooit iets bij de Mango… :sweat_smile:

Werk je dan bij het bedrijf dat met de A begint? Ik dacht dat de Z klantenservice in Maasje zat!

ja bij mij komt het ook morgen binnen als het goed is. Pakket 2 is nog niet aangemeld.

Ooh echt waar? Ik dacht dat dat niet mocht, maar zou echt super zijn. Ik woon praktisch naast het pakketpunt, dus als het er donderdag niet is loop ik wel even binnen. Thanks!

Mijn H&M bestelling staat ook stil ofzo. Heb alleen een bevestiging gehad van de bestelling maar nog niet verwerkt, verzonden of iets…

Was voorheen idd A maar heet nu anders. Zit inderdaad voornamelijk in maasje maar sinds kort ook weer hier!

Heb van mijne ook nog niks gehoord.

Aaaah ok! Grappiiiiig, zit je naast het transportbedrijf dat met een J begint tegenover een koeltransport dinges? Dat is mijn oude kantoor :stuck_out_tongue: vriendin werkt er nog, maar niet op de Z afdeling

Ik bestelde gisteren wat en bij mij stond er 4/5 dagen!

Eindelijk verzendbevestiging van gymshark!