Same here! Yes!
als ik de track en trace invoer zie ik dat hij zelfs vandaag al bezorgd wordt
Ik heb mijn mango outlet bestelling binnen maar er zit een trui bij die ik helemaal niet had besteld + de trui die ik wel had besteld is niet geleverd haha
Hier nog steeds niks van gymshark.
Hier ook niet! 26e besteld. Nog helemaal niets ontvangen.
Ik hoop dat onze bestelling gauw binnenkomt. Ook ik heb de 26e besteld!
Ik heb ook nog niks
Ik baal zo van Zara! Bij mijn bestelling zat een tas waar het alarm label gewoon nog aan zit. Klantenservice zegt dat ze niks kunnen doen. Ik kan de tas terug sturen, maar ze kunnen me niet verzekeren dat ik hem dan weer terug krijg, de tas is inmiddels uitverkocht. De klantenservice medewerkers zijn trouwens net zo onvriendelijk als de winkelmedewerkers. Ze doen alsof ik iets heel geks vraag. Als ik met die tas naar een winkel ga dan denken mensen dat ik een dief ben.
Iemand een idee hoe ik het alarm eraf kan krijgen zonder de tas te beschadigen?
Ohw en normaal vallen die jeans daar heel klein en heb ik dus een grotere maat besteld, zakt ie zo van mn kont af. Ik baaaaal van mijn black friday bestellingen, alles valt tegen behalve die tas dus.
Als het goed is heb je toch gewoon een soort bestel bevestiging/bon van je aankoop. Ik zou daarmee gewoon naar de winkel gaan, zeggen dat je hem online hebt gekocht en de beveiliging er dus nog op zit of ze die er af willen halen
@Chesirecat woon niet id van zara. Denk jendat dit bij een andere winkel kan zonder dat mensen me vreemd aankijken?
Waar heb je het gekocht?
Vriendin van me heeft dit ooit gehad met laarsjes, en is toen naar een willekeurige andere winkel gegaan in de buurt. Daar hebben ze haar gewoon geholpen en zeiden ze dat dat wel vaker voorkwam.
Nee, anders gewoon de mailwisseling met de klantenservice laten zien
Ik zou als het kan naar een zelfstandige (kleding)winkel gaan. Daar kijken ze minder gek op van dit soort dingen dan bij een keten denk ik. Als je het uitlegt en de bon hebt en zegt dat ze bij ZARA niks willen doen, wil een winkel het er misschien wel voor je afhalen.
Lukt dat niet met een magneet?
Mijn stiefvader heeft eens zo’n tag van een shirt van de Berska afgeknipt met een tang, waren ze ook vergeten. Ging heel makkelijk! Alleen hopen dat er geen inkt in zit.
Ik heb dit ook een keer gehad met een jas en omdat ik ook niet dicht bij die winkel woon ben ik naar een andere winkel gegaan. Heb het uitgelegd en zei snapten het goed en hebben de beveiliging er toen vanaf gehaald.
Ik heb de 28e bij gymshark besteld en heb nog geen bericht ontvangen helaas
Ik heb die groene top maat S als je die nog zoekt. Ik wil sowieso wat dingen retourneren, zal het eerst hier neer zetten dit weekend.