Black Friday & Cyber Monday

Ik heb nu mijn gymshark Dreamy legging aan ( ik ga over 2 uur sporten lol, dus dan vind ik het wel lekker om alvast mijn sportkleding aan te doen ) en het is voor mij standaard dat ze iets te lang zijn. Maar ik vraag mezelf af of dat voldoende lengte zou zijn van iemand van 1.72. Volgens mij viel die andere legging zelfs nog kleiner qua lengte.

( let niet op de pluisjes op mijn sokken. )

Snap ik. Het duurt ook lang. Heb overigens het idee dat dat niet iets specifieks voor alleen deze shop is. Er zijn wel meerdere webshops die er meeeega lang over doen. Ik wacht nog wel even af. Had een prima gesprek met sneakershop, dus heb nog wel wat geduld.

ieh pluisjes op je sokken

20 likes

@Tubing Nee, niet op fb gepost, heb via de chat een medewerker toen gesproken. Ik vind ze daar altijd heel behulpzaam. Heb ook weleens een defect artikel gehad, kreeg ik twee dagen later een nieuwe opgestuurd en mocht de oude houden (die op zich wel makkelijk te maken was).

Dat krijg je altijd terug van klarna ipv de webshop. Die nemen dat (ook voor mij) uit handen. Die schieten dat als het ware voor als achteraf betaalmogelijkheid. Mocht er een geschil zijn informeert Klarna zelf ook eerst bij de webshop of het retour ontvangen is, bij geen gehoor storten ze het terug of wordt het incassobureau inschakeld, als je dan bewijs kan leveren van het retour krijg je je geld terug via Klarna. Maar dus ook directe nette retourafandelingen van webshop krijg je via Klarna terug. :wink: achtergrondinfo: bedrijf krijgt t geld altijd 5 dagen na versturen pakket (moet je aangeven) uitbetaald van klarna ook als klant nog niet betaald heeft. Andersom wordt een retour weer van het saldo ingehouden op de volgende uitbetaling.

Ik kan me voorstellen dat je betrouwbaarheid wilt testen maar neem de reviews niet te serieus, hoe groter het bedrijf hoe minder risico maar ook hoe meer (negatieve) reviews er te vinden zijn.

I know, maar Klarna kon dus toendertijd ook geen contact krijgen met Sarenza. Was een geschil dus idd geworden.

Aaah oke, dan moet het wel een hele erge puinhop zijn geweest daar haha! Als bedrijf heb je vaak een paar dagen tijd om te reageren op hun verzoeken anders stort klarna het indd zelf terug zonder mijn goedkeuring (nooit meegemaakt gelukkig want probeer er altijd bovenop te zitten).

Ooh das fijn! Dan is de inkoop of productie prijs waarschijnlijk goedkoper dan de kosten van retourzending/ laten maken en tijd wat het hun kost om op te lossen. Ik zeg dan ook altijd tegen klant: hou maar voor het ongemak. Maar eigenlijk is het gewoon luiheid en makkelijkheid voor mezelf haha

Ik ben 1.80 en bij mij is hij net aan de korte kant :), wel lekker zacht stofje!

Ik ben ook jouw lengte maar bij mij komt ie ook nog over m’n navel hoor, is niet te kort vind ik

Oh en ik dacht dat ze gewoon extra service aanboden haha hoe naïef gedacht van mij. Maar mij hoor je niet klagen haha

Sommige happy socks boxen zijn vandaag 15 euro op bol!

2 likes

Deze boxen lagen gister bij kruidvat nog voor tien euro dus misschien de moeite waard om naar de winkel te gaan als je ze echt wil hebben

1 like

Bij de Kruidvat op het Gelderlandplein (Amsterdam) lagen een aantal Happy Socks boxen in zowel de grote als kleine maten! Oa een Kerstbox, Happy Birthday en Hysteria(?). Helaas geen adventskalenders

2 likes

Iemand die deze nog wil overnemen? Anders gaan ze retour. Zijn voor mij te groot.

Ik heb ze gevonden via de zoekfunctie! Heb helaas een grote maat nodig voor familie, dus vrees dat ik niet ga slagen bij het kruitvat.

Oeehhh hoeveel waren ze? Interesse! In de zwarte

Vital was €35,- en Flex was €21,-

Oh nee laat maar dan, vind ik iets te prijzig

Ja ik heb interesse in de zwarte! Hoe valt ie?