Ik heb hetzelfde met een knuffel uit Disneyland. Ik heb het bonnetje en ga er binnenkort mee naar een random kledingwinkel. Neem het bonnetje mee, kunnen ze zien dat het betaald is.
Jongens er stond toch ook gewoon bij het bestellen op Gymshark dat het 7-10 (werk?)dagen kon duren. Die zijn nog niet voorbij, komt vanzelf! En ja gaat via PostNL @suus (wel onder een andere naam dan Gymshark).
Ik bestel er regelmatig en bij mij tot nu toe altijd via PostNL, maar wie weet doen ze het ook soms via DHL, geen idee. Bij mij staat als afzender dit keer ‘co Bleckmann’. Maar er staat ook Gymshark op de zak dus dat kunnen je ouders ook makkelijk checken anders
Dat klopt, maar dat maakt het wel frustrerend als je leest dat het bij iedereen al wel binnen is haha.
Snap ik, maar nu lezen we hier dagelijks meerdere posts over en meer op een manier of men zich zorgen maakt of de bestelling nog wel komt dan dat ze het jammer vinden dat zij het nog niet hebben, terwijl het dus zelfs nog vermeld stond op de site bij het bestellen. En ze werken via verschillende distributiecentra dus ook daardoor kan het bij de één langer duren dan bij de ander. Maar hopelijk komen jullie pakketjes ook snel! (zelf ook pas gister ontvangen)
Vandaag wordt mijn mango bestelling geleverd. Ik hoop zo erg dat de broek goed zit, mijn benen zijn vaak lastig met broeken.
Nakd duurt me ook lang zeg. Krijg net een mail dat ze tussen vandaag en zaterdag het pakket verzenden…
Ik heb inmiddels alles binnen! Vandaag kwamen er 3 (the body shop, easytoys en wijnvoordeel) en had al eerder wat anders binnen gekregen van wijnvoordeel en Levi’s en alles is goed dus daar gaat m’n geld. Vooral erg blij met die broeken, Levi’s staan zo goed altijd, volgens mij bij iedereen wel
Easytoys nog te testen natuurlijk haha maar het kostte geen drol dus ik ben blij!
Nou de zara bestelling gaat terug op een jurkje na.
Mijn bestelling van mango-outlet gaat op twee truien na ook terug. De kwaliteit is echt ruk en de maten kloppen voor geen meter. S valt soms als large en soms als xxs. Had bij mango outlet 30 kledingstukken gekocht en 28 kunnen er alweer terug. Zo zonde.
Wow wat kut ja, ook omdat de retourkosten voor mango voor jezelf zijn (dacht ik gelezen te hebben). Ik vond de enige bestelling die ik heb gedaan ook tegenvallen helaas.
Mijn lampe berger bestelling is binnen en 1 fles navulling heeft gelekt Kwart fles is leeg en de hele doos (en het post nl punt haha) rook heel sterk naar parfum. Net de klantenservice gemaild met foto’s. Hopelijk kunnen ze iets betekenen.
Mijn gymshark legging is binnen en zit perfect! Nu wachten op H&M
Iemand al iets van Sneakershop gehoord? Heb vrijdag besteld en alleen nog maar een ontvangstbevestiging gehad. Ben benieuwd hoe lang het gaat duren
DHL stond net ineens met mijn H&M pakketje voor de deur, had ook echt eind van de middag pas een mailtje gekregen van wij staan zo en zo laat voor de deur. Had van H&M zelf niet eens een verzendbevestiging gekregen o.i.d. Maarja, fijn dat het binnen is iig!
Weet niet wat je besteld heb maar toen ik afgelopen vrijdag contact heb gehad met Sneakershop zeiden ze dat het zo’n 10 werkdagen ging duren. Dan wordt mijn pakketje volgende week geleverd (27-11 besteld). Maar de communicatie met hun gaat echt mega stroef.
Omg dit is mn droom. Denk niet dat ik mn pakketje nog ga krijgen voordat ik wegga, wel jammer van de dingen die ik mee wilde nemen. Gelukkig heb ik wel iemand die hem voor me wil ophalen dus dan heb ik iig iets om naar uit te kijken als ik terug kom.
Iemand ook bij Boohoo besteld? Heb een track mail gehad (levertijd 7-14 dagen) maar als ik dan kies voor een ‘buuradres’, krijg ik adressen uit Manchester, dus kom daar maar niet aan. Hoop zo dat ik het voor kerst binnen heb, anders echt teleurgesteld
Ik heb het ook ineens in mijn PostNL app staan… geen verzendbevestiging of mailtje van postnl gehad. Het is dat ik even in de app keek na jouw berichtje
Mijn gymshark komt ook vandaag!