Black Friday & Cyber Monday

De verwachte ontvangstdatum van mijn reebok bestelling ging van 5 december naar 12 december. Alsof ze opeens bedacht hadden dat het toch wel heel druk is met de bestellingen nu haha

Nou ik ben tevreden met mijn mango aankopen. Het jurkje zit perfect, en de broek ook! De broek was wel erg lang, ik liep op de broekspijpen. Heb er 6 cm af moeten halen, maar nu zit hij perfect. Ik vind het wel raar dat zelfs voor mij de broek zo lang was aangezien ik 1.82 ben en hij niet van een tall collectie was.

Deze! Heb hem in maat 40.

1 like

Hij was zelfs met hakken onwijs lang, mijn hak stond er dan ook echt op. Nu met 6cm er af raakt hij nog steeds de grond en is hij nog mooi met hakken!

Heb hetzelfde dilemma :sweat_smile: Hij staat er nu op voor 26 euro…heb met Black Friday ook al een bestelling gedaan.

26 euro voor een broek is een prima prijs, maar als het niet past moet ik 2x retourkosten betalen. Dat maakt voor mij de drempel hoger om te bestellen…en durf het niet samen in 1 pakket te retourneren.

Haha zo dom, nu krijg ik net een mailtje met: sorry - je bestelling komt te laat. Maar we zijn je niet vergeten hooorrr!! Maar ik heb het dus al binnen. :sweat_smile: Denk dat het bij H&M chaos is momenteel.

1 like

Jaa! Kreeg ik ook vanochtend en mijn pakketje ligt ook bij de post. Maar de postnl app is ook niet helemaal meer up to date heb ik het idee

1 like

Ja ik had hetzelfde haha! Lag hier letterlijk voor mijn neus op tafel!

1 like

Gymshark is hier ook binnen! Kreeg het pakketje eerst binnen en daarna pas de verzendbevestiging lol.

Naaaaaa ik had een dekbedset bij H&M besteld met Black Friday waar ik al een tijdje op zat te azen. Heb ik dat ding gewassen en wil ik hem net om doen zie ik dat ze gewoon een heel stuk van de zijkant niet dicht hebben genaaid??? Ik vond het al zo gek toen ik de ingang waar je dekbed in moest zocht en ik zo’n kleine opening vond…

Maargoed ik gebeld ja stuur maar terug maar ik heb helemaal geen doos meer en alle verpakking al weggegooid? Grrrrr… en ze zegt ja bestel hem dan maar opnieuw. Dus ik vraag krijg ik dan alsnog korting? Ja dan moet je maar weer even bellen.

Wat een shit klantenservice.

2 likes

Zijn dit niet gaten zodat je het dekbed makkelijk kunt ā€˜ophijsen’?

3 likes

Ik heb ook dekbedovertreksets vd H&M en volgens mij hoort dat zo… dat is om het je wat makkelijker te maken als je je bed verschoont :stuck_out_tongue:

2 likes

Mijn Gymshark-bestelling is binnen en ik ben blij! Allebei de leggings zitten goed. Eentje is ietsje minder squatproof, maar prima voor dagen waarop ik niet squat. Had daar trouwens dan niet de volle pond voor willen betalen, maar voor deze prijs dik in orde haha.

1 like

Echt??? Ik heb dit echt nog nooit gezien haha.

Edit voel me nu echt een dumbass haha

1 like

Ja dat is juist geweldig, ik wil nooit meer andere dekbedovertrekken dan van de H&M. Handig als je deken naar beneden zakt ook!

2 likes

Ik had eindelijk tijd om alles te passen van gymshark, maar van een legging is het logo er al bijna af en bij de andere was de stof al kapot :face_with_monocle: heb gymshark een bericht gestuurd, maar de legging is al uitverkocht natuurlijk. Dus mocht iemand af willen van de high waisted flex blue/grey maat xs, let me know!

Neeeeee haha ik heb dit echt nog nooit gezien wat raar. Ik heb ook andere dekbedden van de Hm en die hebben dit allemaal niet.

1 like

Heb er Dr. Martens besteld, net zoals zo ongeveer iedereen en z’n moeder waarschijnlijk. Zie nu ook op de website een berichtje staan over de drukte en dat er vertraging kan zijn. Geduld is een schone zaak maar ik heb er helaas niet zoveel van gekregen van onze lieve Heer

1 like

Ik koop ook alleen nog sets van H&M. Kwaliteit is goed en die ā€˜gaten’ zijn vet handig @Popsicle

2 likes

Haha ik heb nav de reacties hier het dekbed nog eens bekeken en zie inderdaad dat het gat aan beide kanten zit. Wat een uitvinding dit. Wist niet dat dit een ding is. Voel me wel een beetje een drol nu.

Gelukkig toch hier nog gepost zodat ik het toch niet hoef terug te sturen :sweat_smile:. Waar dit forum toch niet goed voor is! Net ook gelijk met m’n vriend gedeeld en gedaan alsof ik dit al wist.

42 likes