Black Friday & Cyber Monday

Jaa dat maakt bed verschonen echt veel gemakkelijker!

1 like

Ja inderdaad! En het zakt ook altijd weer naar beneden gedurende week dus zo kan je hem dus ook makkelijker omhoog sjorren.

Vind het echt een uitvinding haha.

2 likes

Helemaal niet moeilijk ; )
Doen heel veel mensen.Enigste wat je niet moet vergeten is de elektronische kassabon die je in je mail krijgt. Die moeten ze scannen nl

Yay, vanmiddag ook Gymshark binnen gekregen. Alleen een beetje jammer dat ik 1 broek in het pakket mis. Ik zal morgen eens plaatsen wat ik allemaal retour wil sturen, wilt iemand het dan overnemen dan hoor ik het graag :slight_smile:

1 like

Heb je een linkje van jouw dekbedovertrek die dat dus sowieso heeft? Heb het ook nog nooit gezien en heb ook nieuw beddengoed nodig! Call me intrigued. :woman_shrugging:t3:

Ik heb eentje van H&M en daarbij geen gaten aan de zijkant haha

EDIT: Oh wacht, ik zie al een waarbij het in de beschrijving staat!

1 like

Als hij nog beschikbaar is wil ik de bovenste legging graag van je overnemen!

Ik heb deze gekocht:

Maar hier staat niks in de beschrijving!

Als iemand een grijze gymshark S/M terug wilt sturen, hit me up!

En als iemand een gymshark legging in maat M retour wil sturen hoor ik het graag!

Ik heb mijn gymshark bestelling nu ook binnen, ben er heel blij mee. Heb twee leggings en een top en alles past. Goede aanvulling want had eigenlijk maar 1 sportlegging

1 like

Ik kreeg berichten dat mn 2 bestellingen onderweg zijn en vandaag komen, maar bij mn eerste pakketje zijn maar 2 van de 3 items onderweg en bij de 2e staat er iets van ‘zending niet aangetroffen’ :roll_eyes:

Heeft iemand eigenlijk de Happy Socks adventskalender binnen gekregen?

Ja ik! Voor mijn vriend en voor mezelf :innocent: Zijn ook echt hele leuke sokken :see_no_evil:

Dit was dag 1!

11 likes

Hahaha ik snapte echt niet hoe je deze foto gemaakt had, maar het zijn zijn rechter en jouw linkervoet. Dus

16 likes

Vandaag kwam mijn laatste Adidas bestelling en mijn H&M bestelling binnen. Ik heb officieel alle aankopen nu binnen en alles is/was top! Blij mee. It was nice shopping with you all, en tot volgend jaar :joy::wave:t2:

16 likes

Met wat stuurt Mango Outlet hun pakketjes? Op de site en mail staat DHL, maar als ik op de link druk gaat hij naar de PostNL site en kan hij mijn pakketje niet vindenđŸ€” het adres van mijn ophaalpunt is ook PostNl

Dit vraag ik mij ook af ja!

Volgens mij POST NL. (Als ik een oud mailtje erbij pak.)

1 like

Ik vond de kwaliteit en maten van mango ook echt om te janken. Wat een deceptie zeg. Koop daar nooit meer wat.

2 likes

Ik raak echt fucking geïrriteerd van postnl. Woensdag zou m’n mango pakket bezorgd worden bij een afhaalpunt, werd naar gisteren verplaatst. Oke, prima, kan gebeuren want ze zullen het vast wel druk hebben. Kom ik daar gisteren, is er niks bezorgd. Vandaag keek ik bij track en trace en er stond dat ik m’n pakket vanaf 10.19 oid op kon halen, dus ik blij. Was ik net bij dat ophaalpunt, megadruk, kwartier gewacht omdat een heleboel pakketjes onvindbaar waren, is die van mij er dus ook nog steeds niet. Heb inmiddels mail van postnl dat de bezorgpoging mislukt was. Nouuuuuuuuuuu

Was lekker om even van me af te schrijven :+1: