Black Friday & Cyber Monday

@Pearly Komt gewoon met PostNL! Had hetzelfde maar dinsdag ineens een mail dat ie de volgende dag bij het PostNLpunt zou zijn.

@Twonights maten en kwaliteit viel hier ook tegen helaas. Ik heb wel de zwarte flared broek die hier kortgeleden gepost werd gehouden, die zat mooi!

2 likes

Mehhhh ik heb eindelijk mijn bestelling van zalando gekregen maar ik mis gewoon 1 artikel! Alle andere artikelen op 1 na passen allemaal maar heb van de broek die ik terug ga sturen er dus 2 besteld en de kleinste gaat retour

3 likes

Ik heb ook m’n mango outlet pakket! Voor m’n vriend is alles heel leuk en past alles ook goed en mooie kwaliteit vind ik (maar ook wel gelet op stoffen bij het kopen). Had voor mezelf een vest maar die gaat terug, te korte mouwen

Hahahaha leuk, maar gewoon doen hoor

Ik heb de 27nov een bestelling geplaatst bij mangooutlet en afgelopen maandag een melding mijn Mijn pakket verstuurd zou zijn dat ik een sms’je zou ontvangen zodra het op bestemming was. Ik heb deze nog niet ontvangen: andere meiden wel al?

Ik heb het vandaag opgehaald… in een andere stad :’). Zou even de track en trace zoeken als je inlogt op de outletstore! Ik had ook geen mail gekregen maar via de postnl app wĆ©l een melding. Keurig aangegeven welk afhaalpunt maar ipv op die locatie was het bezorgd in een andere stad. Klantenservice was ook ā€˜ja sorry vervelend maar als u het niet daar ophaalt gaat het retour’ en ā€˜ja soms zitten de postnl locaties vol (?) en dan moet het toch ergens worden afgeleverd’ :roll_eyes: 40 minuten reistijd om een pakketje op te halen…echt een dieptepunt :grimacing:

1 like

Mijn pakket komt maandag pas, had al melding gehad dat het verzonden was maar was enkel nog maar aangemeld bij de postdienst en nog niet verzonden. Vind langer dan een week wel vrij lang hiervoor

Er staat sowieso dat het met DHL verzonden zou worden, maar de code leidt naar PostNL. Bij beiden is de trackingcode niet bekend. Ik ga morgen maar eens checken bij de ophaallocatie.

Ik had bij een kleine webshop in de week van Black Friday een bestelling gedaan, waar o.a. een Sinterklaascadeautje voor mijn schoonzus in zat.
Al vrij snel kreeg ik een berichtje ā€˜zending is aangemeld maar nog niet bij PostNL’. Dat veranderde een paar dagen niet, vond ik op zich niet gek rond Black Friday.

Na een week heb ik gemaild en kreeg ik het bericht dat het pakket kwijt was, en dat ze het opnieuw zouden sturen maar zonder 2 items die inmiddels uitverkocht waren. Balen, maar goed, het Sinterklaascadeautje was gelukkig nog leverbaar.
Toen ik na 3 dagen niks meer hoorde en ook nog geen verzendlink had ontvangen, heb ik weer contact opgenomen. Was het pakket weer kwijt geraakt en inmiddels was ook het Sinterklaascadeautje uitverkocht. Daar kwam ik dus de dag voor Sinterklaas achter, kon ik alsnog naar de stad voor een cadeau. Ik heb toen gezegd dat ze de hele bestelling mochten annuleren. Hebben ze gedaan, en ze zeiden dat als het pakketje toch nog zou opduiken, ik het mocht houden. Mijn betalingsverplichting verviel.

Vanochtend een pop-up van de PostNL-app, terwijl ik geen pakketjes verwacht momenteel. Beide pakketten van die webshop zijn onderweg. :woman_facepalming:

7 likes

Ik had op maandag ook een mail gekregen, maar de link kan mijn pakket niet vinden. Denk dat het wel heel druk zal zijn.

Kruidvat Utrecht liggen schappen vol met Happy Socks cadeauboxen, hoor ik net van mijn zus! Alle boxen behalve de adventkalender. Heb ik alsnog de beatlebox in 41 voor 9,95🄰. Dus de moeite om even langs fysieke kruidvat te gaan!

7 likes

Weet niet of je hem nog zoekt, maar hij hier nu afgeprijsd

Heel fijn, mijn moeder wil deze graag dus je bericht komt goed uit!

1 like

Welk filiaal toevallig?

DHL is mijn Nakd bestelling kwijt geraakt, nu willen ze claim bij DHL aanbieden en zodra det verwerkt is krijg ik mn geld terug.

Ik wil geen geld terug, ik wil die truien met 40%! Was zo’n mooie deal :frowning: wilde die truien al zo lang… heb maar gevraagd of ik dan op een andere manier met korting kan bestellen. Anders maar weer een influencer afwachten met korting.

Oeh niet gevraagd maar gok dat ze in Overvecht was!

1 like

Heeft iemand met Black friday besteld bij Topshop? Heb 30 nov een bestelling geplaatst maar het is nog niet verzonden en ik lees allemaal slechte ervaringen op internet. Bovendien krijg ik geen reactie terug van de klantenservice.

Ik, 29 november. Zou vrijdag bezorgd worden maar bij DPD staat een gek bericht ā€˜We konden het pakket niet bezorgen, overmacht.’ Klantenservice kom ik ook niet doorheen… Maar volgens mij moet ik dus bij de pakketdienst zijn, niet bij Topshop zelf

Hmm dat is ook gek ja! Maar indd ligt dan aan DPD. Mijn pakket is niet eens verzonden. Denk meteen de eerste en laatste keer dat ik daar bestel. Ook zo stom dat ik ze niet kan bereiken.

Heb je nog iets vernomen? Ik zit nog altijd in deze situatie.