Ik had bij een kleine webshop in de week van Black Friday een bestelling gedaan, waar o.a. een Sinterklaascadeautje voor mijn schoonzus in zat.
Al vrij snel kreeg ik een berichtje āzending is aangemeld maar nog niet bij PostNLā. Dat veranderde een paar dagen niet, vond ik op zich niet gek rond Black Friday.
Na een week heb ik gemaild en kreeg ik het bericht dat het pakket kwijt was, en dat ze het opnieuw zouden sturen maar zonder 2 items die inmiddels uitverkocht waren. Balen, maar goed, het Sinterklaascadeautje was gelukkig nog leverbaar.
Toen ik na 3 dagen niks meer hoorde en ook nog geen verzendlink had ontvangen, heb ik weer contact opgenomen. Was het pakket weer kwijt geraakt en inmiddels was ook het Sinterklaascadeautje uitverkocht. Daar kwam ik dus de dag voor Sinterklaas achter, kon ik alsnog naar de stad voor een cadeau. Ik heb toen gezegd dat ze de hele bestelling mochten annuleren. Hebben ze gedaan, en ze zeiden dat als het pakketje toch nog zou opduiken, ik het mocht houden. Mijn betalingsverplichting verviel.
Vanochtend een pop-up van de PostNL-app, terwijl ik geen pakketjes verwacht momenteel. Beide pakketten van die webshop zijn onderweg.