De Beatles happy socks box in ieder geval nu kunnen bemachtigen! Lagen idd al in de schappen
en @Lisbon die link van Mango doet het niet omdat daar automatisch de postcode van je afhaallocatie staat ingevuld, maar die moet je even wijzigen naar je eigen postcode. Ik had hetzelfde, dan doet hij het wel.
Hoewel de status bij mij dan nog steeds staat op pakket wordt verwacht maar is nog niet bij PostNL.
Ik denk dat ik een legging van mijn gymshark bestelling misschien terug ga sturen. Het is een high wasted flex in het grijs met blauwe letters in maat M. Misschien heeft iemand hier interesse?
Weet het nog niet zeker, moet hem even passen als ik wat minder bloated ben.
Ik wil m dan misschien wel overnemen van je
Laat maar weten als je er uit bent of je m houd ja of nee
Ik kreeg net een mailtje van de aanmelding Ik kan het pakketje morgen ophalen!
Ah thanks! Hij staat bij mij ook nog op wordt verwacht helaas
Ik heb mango gemaild en nog geen uur later is de bestelling aangekomen bij de postnl. Ik ontvang het morgen gelukkig
Mijn Lidl tv is al weer vertraagd
Net bij Kruidvat nog wat van die Happy Socks giftboxes gescoord. Eentje van The Beatles voor mn vriend, eentje met blauwe stippen en strepen (?) voor mezelf en twee van die kerstcadeau boxes voor een collega. Helaas geen adventkalender!
Is er iemand die de BF bestelling van Sneakershop al binnen heeft? Ik wacht nog steeds en begin de moed ondertussen een beetje te verliezenā¦
hadden ze die in grote maten bij jouw kruidvat, die beatles? want ik kon m in meerdere winkels alleen 36-40 vindenā¦
Ja, ik had net de laatste. Was idd zo dat alle grote maten voor de rest uitverkocht waren!
Ah ik heb wel heel veel andere sets gevonden in grotere maten, maar die precies niet. Heb voor de zekerheid maar de kleine gekocht en dan propt mn vriend zn voeten dr maar in hoor.
Ik had er ook besteld, niks gehoord, vorige week maandag mail gestuurd over herroeppingsrecht en om te annuleren, niks gehoord. Gisteravond om 21u het ook maar via Paypal ingediend en 21u8 een mail van hen dat ik mijn geld terug krijg. Dus er zitten ergens wel mensen. Ergens. Achter een heleboel dozen of in een heeeele lege ruimte.
Ik heb gelukkig ook via PayPal betaald. Geef ze nog tot vrijdag en als ik dan niks heb gehoord vraag ik mijn geld terug. Wat een waardeloze shopā¦
Ik wil dus wat retourneren van Gymshark, maar nu moet ik dat retouretiket printen en plakken op de zak. Maar hoe ga ik dat in hemelsnaam printen als sticker?!
Gewoon printen en vastplakken met tape? Desnoods met plakband nog extra āplastificerenā?
Huh gewoon met plakband