Hahah lol
Ondertussen zit ik al voor de 2e keer mijn nagels te lakken met mijn nieuwe Gellac set terwijl ik dit topic lees
Nou mijn Lidl tv is niet leverbaar. Waarom verkoop je hem dan !!
Krijg nu wel een alternatief. Dus hopelijk is die wel oké.
Ik heb met ze gebeld gisteren. Zij moeten (zoals elke winkel) bestellen bij de fabrikant, in de meeste gevallen hier bij dr. Martens. Die loopt achter op schema en kan dus nog niet leveren bij sneakershop. Het probleem ligt daar dus, niet bij sneakershop. Ze zijn (vertelde hij aan de telefoon) een vrij kleine webshop dus alle hens was aan dek. De communicatie is echt belabberd, maar ze komen er niet doorheen zei hij. Is nog steeds niet netjes, maar oke. Een zalando is een veel grotere leverancier en krijgt dus op de een of andere manier voorrang. Ze verwachten eind deze week/begin volgende week hun bestelling binnen te krijgen. Dan worden ze direct verstuurd.
Hoi! Ik zou nog eventjes in het topic zetten wat ik zou houden en wat ik wil retourneren van Gymshark.
Iemand trouwens al geretourneerd daar en haar geld terug gekregen? Lees hele negatieve verhalen momenteel op Facebook en het feit dat ik een broek mis in mijn pakketje en hier 0% antwoord op krijgt maakt mij eerlijk gezegd een beetje bang dat is straks mijn geld niet terug krijg?
Oh en hoe krijg ik foto’s geüpload. krijg het niet voor elkaar.
Ja ik heb vorige week donderdag mn pakketje naar een ups punt gebracht, vrijdag mail van gymshark dat ontvangen was en mn geld teruggestort, moest binnen 5 dagen op cc terug staan. Heb net gekeken en is inderdaad ook zo. Dus hier alleen positief
Oh gelukkig! Dat stelt me wel gerust. Heb alleen wel spijt dat ik niet met PayPal betaald had.
Ik had mijn geld vrij snel terug gekregen nadat ik het had geretourneerd. Ook een keer gehad dat mijn pakket maar niet aankwam en daarover contact met ze opgenomen en na ongeveer 2 weken had ik het terug. Ik heb alleen maar positieve ervaringen met ze.
Is dit wat je wil retourneren? Ik zou wel graag het true texture best van je overnemen als dat kan
Ik ben 1.50 en deze kwam tot over mijn navel.
Yes, dit is wat ik wil retourneren. Dat mag, stuur je eventjes een PM?
Ja! Ga ik doen.
Niet altijd… ik heb ooit in een ver verleden iets besteld bij Sarenza en ik had 2 paar schoenen retour gestuurd van de 3. Ik kreeg totaal geen reactie van de klantenservice, kon ze absoluut niet bereiken en dit wekenlang. En ik las op Facebook dat ik niet de enige was… lang verhaal kort: ik heb uiteindelijk mijn geld terug gekregen van Klarna en niet van Sarenza. En dat na 2 maanden.
Ik heb nu mijn gymshark Dreamy legging aan ( ik ga over 2 uur sporten lol, dus dan vind ik het wel lekker om alvast mijn sportkleding aan te doen ) en het is voor mij standaard dat ze iets te lang zijn. Maar ik vraag mezelf af of dat voldoende lengte zou zijn van iemand van 1.72. Volgens mij viel die andere legging zelfs nog kleiner qua lengte.
( let niet op de pluisjes op mijn sokken. )
Snap ik. Het duurt ook lang. Heb overigens het idee dat dat niet iets specifieks voor alleen deze shop is. Er zijn wel meerdere webshops die er meeeega lang over doen. Ik wacht nog wel even af. Had een prima gesprek met sneakershop, dus heb nog wel wat geduld.
ieh pluisjes op je sokken
@Tubing Nee, niet op fb gepost, heb via de chat een medewerker toen gesproken. Ik vind ze daar altijd heel behulpzaam. Heb ook weleens een defect artikel gehad, kreeg ik twee dagen later een nieuwe opgestuurd en mocht de oude houden (die op zich wel makkelijk te maken was).
Dat krijg je altijd terug van klarna ipv de webshop. Die nemen dat (ook voor mij) uit handen. Die schieten dat als het ware voor als achteraf betaalmogelijkheid. Mocht er een geschil zijn informeert Klarna zelf ook eerst bij de webshop of het retour ontvangen is, bij geen gehoor storten ze het terug of wordt het incassobureau inschakeld, als je dan bewijs kan leveren van het retour krijg je je geld terug via Klarna. Maar dus ook directe nette retourafandelingen van webshop krijg je via Klarna terug. achtergrondinfo: bedrijf krijgt t geld altijd 5 dagen na versturen pakket (moet je aangeven) uitbetaald van klarna ook als klant nog niet betaald heeft. Andersom wordt een retour weer van het saldo ingehouden op de volgende uitbetaling.
Ik kan me voorstellen dat je betrouwbaarheid wilt testen maar neem de reviews niet te serieus, hoe groter het bedrijf hoe minder risico maar ook hoe meer (negatieve) reviews er te vinden zijn.