Black Friday & Cyber Monday

@Maison @Superkonijn Daar ben ik ook bang voor.

Maar kunnen wij dan dus fluiten naar het geld? Ik dacht dat Paypal dan een beschermende factor had…

Hebben jullie via paypal betaald met creditcard? Dan kun je die inschakelen. Dan krijg je via je creditcard het geld terug.

Ja dat heb ik gedaan. Ga ik dat zo proberen.

1 like

https://m.facebook.com/groups/2774801245974571?group_view_referrer=profile_browser

Is ook een fb groep voor ondertussen blijkbaar

He bummer…

Bij redelijk hoge bedragen of electronica betaal ik graag met creditcard.
Ook die 180 dagen verzekering is fijn. Heb ik al eens gebruik van gemaakt toen ik mijn ipod lied vallen. Gewoon gerepareerd!

1 like

Ik heb zojuist even geveld met Paypal en omdat Sneakershop zelf had aangegeven terug te betalen, maar niet heeft gedaan, heropenen ze de claim weer en maken ze er een proces (het heet anders, maar ben de naam ff kwijt) van.

11 likes

Zie dat daar dus mensen aangifte hebben gedaan en daardoor wel hun geld snel terug hebben gekregen… Vind het nogal heftig om dat te doen, maar ik bewaar het wel even als laatste redmiddel denk ik.

3 likes

Ik zie het ook ja. Vind het echt heel naar, de manier waarop het zo gaat. Ik ga even kijken of ik via mn creditcard geld terug kan krijgen.

1 like

Er staat ook een reactie met dat de dr Martens deze week leveren aan hun.
Dus wie weet is er hoop voor jullie ?

Op Facebook zie je dat staan? Ga ik even zoeken. Op mn telefoon zie ik zo snel dat bericht niet staan.

Ik kan dus geen geschil openen in PayPal omdat het gaat om geld dat ik ontvangen heb? Dat is de melding die ik krijg in PayPal terwijl er gewoon staat dat de terugbetaling geannuleerd is. Ja, hallo?! Hoe heb ik dan mijn geld terug gekregen??? Pffffff.

1 like

Ok, toch maar met PayPal gebeld want moest bij mn creditcard een telefoonrekening aanleveren omdat ik meermaals gebeld heb en KPN heeft een storing waardoor ik die niet in kon zien… heel handig.

Mevrouw van PayPal was super behulpzaam. Heeft het direct geregeld. Ben benieuwd, krijg in ieder geval binnen 10 dagen iets te horen.

@Maison mijn bestelling is al geannuleerd, dus ik ga er niet vanuit dat mijn schoenen daarbij zitten.

WTF. Ik kijk net in mijn sneakershop account. Staat mijn bestelling er als “afgehandeld en terugbetaald” :rage:

“jou maat”

Duidelijk een heel professioneel bedrijf :roll_eyes:

10 likes

Maar echt hè… Ik vind dit altijd zo raar overkomen… ik had laatst schade met mijn auto. Melding gemaakt bij allsecur/Allianz. Hun eerste officiële brief (echt als bijlage bij de mail) begon met: Geachte Wally, wat vervelend dat u schade hep :face_with_raised_eyebrow:. Dan kan je zo’n bedrijf toch niet meer serieus nemen? :woman_shrugging:t3:

22 likes

Wow, wat kut om te lezen dat iedereen nog steeds zulke problemen heeft met Sneakershop. Ik heb dus echt mazzel gehad, ik had m’n Docs gewoon binnen een paar dagen na BF zonder verdere problemen. Maar ik ga daar dus nooit meer bestellen dan, één keer en nooit weer.

1 like

Ik denk dat je daar wel kan bestellen alleen niet tijdens BF, die drukte kunnen ze duidelijk niet aan.

1 like

Idd.
Ik heb in het verleden meerdere malen bij sneakershop besteld en nooit ergens problemen mee gehad ook niet met retourneren/op geld terug wachten.
Denk echt dat ze de drukte niet aan kunnen.
Al maakt het natuurlijk niet goed hoe ze hebben gehandeld.

2 likes

Nouja, de drukte kunnen ze niet aan maar ze handelen ook helemaal verkeerd nu. Niet alleen door niet te reageren op berichten, maar ook door terugbetalingen niet te doen. BF was 1,5 maand geleden en er is nog niets veranderd in hun communicatie, dat vind ik echt kwalijk.

5 likes

Dit inderdaad. Nu ik zie hoe ze ermee omgaan zou ik al niet meer bij ze bestellen.

1 like