Mijn lijstje van dingen die ik ga zoeken:
- platform chelsea docs of misschien andere
- ipad + pen
- smartphone
- TO skincare of andere
- e-piano (al zal er wss niks voor te vinden zijn)
- handmixer
- air force 1 mid
- Dremel
- pufferjacket van Uniqlo
Mijn lijstje van dingen die ik ga zoeken:
Ik hoop ergens een mini beetje korting op een macbook te vinden. Heb nu al wel op wat plekken screenshots van de huidige prijs gemaakt, alles is nu al weer 150 euro duurder dan voor het weekend
Ik wil ook een MacBook, maar geloof niet dat er echt een mooie aanbieding zal zijn.
Ik heb ze laatst via Mediamarkt voor 120 gekocht
Mijn Paula’s Choice producten zijn alweer over de helft, dus ik ga die proberen te scoren, zal vast een actie zijn dan.
En vind het nog steeds bizar dat ik vorig jaar de enige leek te zijn die wel gewoon netjes haar black friday dr. Martens van Sneakershop binnen had gehad
Ben je student of ken je iemand die student is? Met een studentenkaart krijg je korting als je bij Apple koopt. Of is dit niet meer zo?
Via ING rentepuntenwinkel krijg je trouwens ook korting bij Amac. Weet niet hoeveel precies maar voor degenen die graag iets van Apple met korting willen en niet tot Black Friday willen wachten
Welke föhnborstel wil je? Ik zoek ook een goede. En waar geven ze goede korting op Nike airmax, Zalando?
Ik denk dat ik voor een Garmin fietsnavigatie ga kijken. En mijn ereader is ook net kapot gegaan, maar vind het eigenlijk belachelijk twee dure dingen in 1x te kopen.
Deze was pas nog bij bol.com voor 439, dus hij kan zeker goedkoper.
Oh die zijn mooi
Niet deze met 4 opzet stukken toch ?
Ik heb ook geen ing trouwens. Maar dacht dat deze dat ook niet was.
Deciem / ordinary doet weer hele maand 23% korting! Zojuist mail ontvangen
Ideal of sweden heeft nu ook al 50% korting voor iedereen die lid is van de mailing lijst
Weet iemand of er ergens misschien lp’s in de aanbieding gaan komen? Ik heb voor mijn verjaardag een platenspeler gekregen en ben nu echt verslaafd geraakt.
Ligt een beetje aan de genres die je luistert etc. Sommige platenmaatschappijen geven wel fijne korting tijdens die dagen. Hoe Amazon bijvoorbeeld dat zelf doet geen idee. En winkels zoals Urban Outfitters verkopen ook platen en die doen dan wel eens aan korting.
Oh dan ga ik die in de gaten houden. Had helemaal niet aan urban outfitters gedacht
Wil wel een nieuwe airfryer. Heb nog een van de eerste modellen en die is nu wel een beetje oud aan 't worden. Maar betwijfel of ze echt goedkoper zullen zijn op Black Friday…