Ik snap niet dat men nu al de kortingen bekend maakt, dan koopt er niemand meer wat en gaat iedereen wachten tot black Friday? En dan hebben ze ook nog minder marge, niet zo commercieel toch?
Ik aas al een tijdje op veel te dure jas van Ted Baker. Er is nu 30% korting op de site, weet iemand toevallig wat de korting vorig jaar was bij black friday? Ik twijfel of ik nu al moet bestellen of beter even kan wachten.
Ik heb wel een paar dingen die ik wil hebben dit jaar:
- Bose QC35II
- Gymshark leggings (vorig jaar ook een mooie slag geslagen)
- Donzen dekbed
- Nike Metcon 5 (maybe 6, heb ze al wel tijdje, maar ze zijn toch iets te krap merk ik)
Valt nog mee… denk dat ik in de loop van de maand nog wel wat The Ordinary-dingen bestel, omdat ik het toch moet hebben. En waarschijnlijk val ik wel weer voor last minute deals op dingen die ik niet nodig heb.
Klopt, is niet met de opzetstukken, maar zover ik ontdekte in mijn mini-onderzoek, is het apparaat hetzelfde. Ik heb hem ook 4 weken terug gekocht.
Ik wil kijken of ik een Dyson kan scoren en wellicht een Airfryer, als iemand nog tips heeft?
Kan een combinatie zijn, compensatie met inkoop in die periode waardoor de marge minder wegvalt. Voorkomen boze klanten die korting mislopen. Je verkoopt met zo’n actie ook wel echt veeeel meer dan normaal waardoor winst dan ondanks lagere marge aantrekkelijk is. Misschien ook voordat de sale begint toch nog items met minder korting weg? Ik vind het alsnog zelf ook stom hoor als het al zo vroeg wordt gecommuniceerd.
Ik hoop dat de Bijenkorf en Zara met een kortingscode komen maar afgelopen jaren hadden ze beide alleen korting op geselecteerde items geloof ik
Wat denken jullie trouwens verder van Black Friday in coronatijd? Zou het nog ‘heftiger’ zijn of zou het juist minder?
Sowieso denk ik dat het nu 100 % online plaatsvindt. Verder denk ik dat het hetzelfde zal zijn als andere jaren.
Ik las in de krant dat PostNL dit jaar met Coolbleu en andere grote retailers afspraken heeft gemaakt om de Black Friday aanbiedingen meer te verspreiden. Zodat de werkdruk bij PostNL niet enorm hoog wordt.
Ik heb eerder ook iets gelezen over dat er extreme drukte wordt verwacht ja. Zelfs dat sommige retailers minder reclame gaan maken rond de feestdagen (beginnend bij black friday) om te piek te beperken.
Nieuw dekbed staat bij mij ooo op het lijstje, welke winkel aas jij op?
ik had die van mij vorig jaar op zalando gekocht met 40% korting, maar dat was niet op black friday zelf geloof ik. Maar hij was er nog wel met zo veel korting tijdens black friday en ik geloof dat je toen ook 10-15% korting extra kreeg?
Korting bij ted baker zelf weet ik niet helaas
Ik weet het nog echt niet haha. Gewoon een dekbeddenverkoper? Even kijken als de aanbiedingen er zijn
Geen idee wat Black Friday betreft, maar ik heb vorig jaar op 21 december mijn Ted Baker jas met -50% gekocht bij de Bijenkorf en ik geloof niet dat ie eerder ergens zo goedkoop was.
Deciem heeft de hele maand korting op hun producten!
Ik hoop dit jaar op goede kortingen bij ICI Paris want ik heb nog €100 aan cadeaubonnen van mijn verjaardag! Liefst een Chanel parfum + make-up van m’n wishlist zonder bij te betalen.
Zo irritant zo’n filmpje, zeg gewoon wanneer het begint haha
Zijn de winkels nog open in Nederland? In België is elke niet-essentiële winkel gesloten (en zelfs “niet-essentiële” producten in supermarkten zoals speelgoed, kledij en zelfs haarverf mag niet verkocht worden).
Enerzijds verwacht ik dat het online boomt, kleine gelukjes uit spullen kopen. Maar anderzijds zijn het ook financieel onzekere tijden? Ben benieuwd
Oh wut, Belg hier maar dit heb ik gemist? Serieus??