Black Friday & Cyber Monday

Heb inmiddels ook dezelfde melding via PayPal dat de terugbetaling mislukt is.

Ik ook. Moet ik nu nog iets doen of gaat PayPal hier zelf weer mee aan de slag?

Ik heb net Paypal gebeld, zij gaan het geschil weer voor me openen en wordt nu door een andere/hogere afdeling opgepakt.

1 like

Mail van PayPal gekregen:

"We hebben de informatie over de onderstaande claim bestudeerd en hebben uw claim geaccepteerd.

We hebben het volledige bedrag van xxx EUR inzake de betwiste transactie bijgeschreven op de oorspronkelijke betaalmethode die u voor deze transactie heeft gebruikt. Het bedrag wordt binnen vijf werkdagen bijgeschreven op uw oorspronkelijke betaalmethode. "

Zou ze even bellen, dan ben je er hopelijk ook bijna van af. Wat een gezeik dit zeg.

Edit: staat ook op mā€™n PayPal account nu!

10 likes

Ik had dus gisteren ook gebeld met Paypal en ze zouden de claim weer openzetten, maar ik heb nog geen mail gehad, mehhhhh.

De persoon die ik aan de telefoon had zei dat ik binnen 3 werkdagen iets zou horen, hoop dat jij ook snel mail krijgt :frowning:

2 likes

Oh, die van mij zei dat ik in de middag gelijk bericht zou krijgen! Maar dan wacht ik nog even afā€¦

Ik kreeg net hetzelfde mailtje! Zo blij dat ik met PayPal heb betaald.

Vriendin heeft gisteren haar geld ontvangen van paypall, en vandaag alsnog de schoenen ontvangen.
Nu vraagt ze wat ik zou doen, en ik leg hem weer bij jullie neer.

  • Beiden houden
  • Geld terug storten
  • Schoenen terug sturen

0 stemmers

1 like

Ze moet het zien als een compensatie voor de zeer traumatische periode.

22 likes

Zoiets zei ik eerst ook.
Maar wat als PP er straks achterkomt?

Ik gok dat Sneakershop een vrij klein bedrijf is. Ja, er gaat veel te veel fout. Maar stel dat deze fout veel meer gemaakt is nu? Dan weten we zeker dat ze volgende maand failliet zijn. Ik had op zā€™n minst een mailtje gestuurd naar Sneakershop. Wie weet zeggen ze, je mag ze voor de helft, als dank voor je eerlijkheid :woman_shrugging:t3:.

13 likes

Geen idee eigenlijk, ik denk niet dat ze zich nu gaan bezig houden met controleren wie wel of niet die schoenen heeft gekregen. Plus dan nog de klanten vriendelijk verzoeken om op te sturen naar sneakershop. Het is veel te omslachtig

Dan vind ik dat jullie nog slechter bezig zijn dan sneakershop wanneer je stemt op beiden houden. Ze doen in ieder geval nog hun best en hebben dit zo ook echt niet gewild (niet bewust) als je ervoor kiest om beiden te houden wel, en is het diefstal. Maar dat zal sneakershop wel gaan controleren. Ik snap dat het frusterend is maar er is geen schade geleden t heeft alleen (zoals ze hebben aangegeven) langer geduurd.

25 likes

Helemaal mee eens.

Als het om mij ging zou ik ze sowieso terugsturen, zou ze wel willen houden, maar te schijterig voor.

Maar het punt dat ze hebben aangegeven dat het langer zou duren gaat niet op. Ze heeft 1.5 maand geen enkele reactie ontvangen. Pas nadat ze maandag gemaild heeft dat ze een fraudemelding heeft gedaan kreeg ze een bericht terug.

2 likes

Ik zou heel blij zijn dat ik de schoenen toch heb binnengekregen en het geld terug storten. Lekker moraalridderig, maar ik zou er persoonlijk niet mee kunnen leven vanwege diefstal enz. Ik snap dat het heel vervelend is, maar Tis niet alsof er nou echt een schadevergoeding door de rechter is opgelegd ofzo :sweat_smile:

8 likes

Ik heb net op Facebook weer een (boos) bericht gestuurdā€¦ Ze lezen het direct, en reageren gewoon nietā€¦ ik ben er echt ZO klaar mee.

3 likes

Nog meer mensen die 0 reactie krijgen van loavies?

Heb 13 Dec mn bestelling retour gestuurd en is daar aangekomen op 16 Dec. Geen mailtje ter bevestiging van ontvangst of wat dan ook. Heb anderhalve week terug een bericht gestuurd , een week geleden en 4 dagen geleden.

0 reactieā€¦

1 like

Ik heb daar wel in het verleden regelmatig gehad dat ze laat zijn met terugbetalen en dat ik zelf nog na datum moest mailen om te horen dat het volgende week een keer retour gestort zou wordenā€¦ :roll_eyes: