Dat is zodat er geen ‘oneerlijke concurrentie is’ tegenover winkels die wel moeten sluiten
Ja sinds vandaag, en voor vier weken!
Ik snap het hier ook echt niet. Zeggen ze dat bioscopen etc. Straks twee weken dicht moeten maar de hele winkelstraat is vol met mensen!!
Volgens mij zitten hier veel meiden die wachten tot black friday met de aankoop van bijvoorbeeld een Kitchenaid. De Artisan met extra beslagkom en opzetstukken is bij Bol nu voor 480 euro (was vorige week nog honderd euro duurder!)
Ik had met mezelf afgesproken dat ik hem zou kopen als ie onder de 500 euro zou zakken, dus besteld aaaaahhhh
TLDR; Kitchenaid kopen, denk niet dat ie (veel) goedkoper zal zijn op BF als je pricewatch van Tweakers erop naslaat dus sla je (be)slag
Ik heb ook de luxe versie besteld net! Die met die extra’s inderdaad. 480 euro in de kleur tingrijs.
Kun je niet op pricewatch kijken van tweakers met het artikelnummer van jouw favo kleur? Mij viel het bijvoorbeeld op dat ie eind november 2019 niet veel gezakt was in prijs!
Ik heb nog nooit iets gekocht met black friday, maar weet iemand of monitoren dan ook wel afgeprijsd worden?
Ik zou Tweakers in de gaten houden als ik jou was, zodat je niet beduveld wordt.
Ik hoop op de Dyson fohn! Daar aas ik al een tijd op…
Weet iemand de deals van Kiehls van vorig jaar? En of er korting was op de adventskalender?
20% korting op alles van kiehl’s bij douglas. De adventskalender was er niet meer. Ik heb wel die van Lookfantastic op de kop kunnen tikken met Black Friday.
Gymshark begint met BlackFriday op 13 november!!
Vorig jaar deed Zalando eerst een week met elke dag flinke korting op een bepaalde categorie (bijvoorbeeld schoenen, de dag erna sportkleding, en erna tassen en accesoires). Je hebt dan best wel kans dat bepaalde schoenen met 70% over de toonbank gaan maar andere bijvoorbeeld maar 10%, of helemaal geen korting. En soms dan tijdens black friday zelf dat de korting nog maar 40% is. Het is dus niet erg logisch.@Ezw ik zag dus vandaag bij een kringloop trouwens soms gewoon wandelschoenen die misschien 2 x waren gedragen voor een prikkie. Misschien is dat ook nog een optie.
Geen blackfriday tip: maar ik heb laatst bij de ANWB wandelschoenen gekocht met 70% korting! zijn erg fijn
Als ze al beginnen op 13 november zal het dit jaar misschien anders zijn, maar vorig jaar deden ze ook mee aan Singels day op 11 november.
Ik heb toen op 11 november met 25% korting kunnen bestellen, terwijl het 14 dagen later ‘maar’ 20 of 22% korting was.
Ik rekende voor Gymshark beetje terug op Singels day want minder kans dat XL eruit is. Maar zal dit jaar misschien niet mee zo zijn?
Ik wil heeeel graag een Switch. Bij Mediamarkt was ie eerst 309 en nu 349. Ik ben benieuwd of dat met Black Friday te maken heeft en ze dan de prijs weer laten zakken naar 309.
Zeg je dit ook tegen iemand die leren schoenen/leren tas/wollen trui/de nieuwe afbakpizza van ristorante/etc/etc/etc wil kopen?
Is ugg erger dan andere schaapsloffen en schoenen merken?
Heb je al meer van Gymshark? Is het echt de moeite waard?
Ja absoluut! Heb al 3 jaar flex leggings en ze zien er nog steeds goed uit.
Ik vind het wel echt heel erg per soort legging verschillen hoor. De ene heel fijn en de ander echt maar mwah…