Reebok hero racer is mijn favoriet. Veel steun en mooie vorm omdat er een beetje padding in zit. Kan je uitnemen ook. En vaak ook in de aanbieding wel te vinden omdat de collectie zo snel wisselt.
En de shirts van Reebok ben ik ook fan van.
Reebok hero racer is mijn favoriet. Veel steun en mooie vorm omdat er een beetje padding in zit. Kan je uitnemen ook. En vaak ook in de aanbieding wel te vinden omdat de collectie zo snel wisselt.
En de shirts van Reebok ben ik ook fan van.
Mijn vriend werkt bij MediaMarkt en dit werd tijdens een werkbespreking bekendgemaakt. Zelf hebben we deze: https://www.mediamarkt.nl/nl/product/_krups-nespresso-pixie-xn304t-titanium-1610825.html
Heeft iemand al info over wat Dyson met BF doet? Met name de v11 goldš
Twee jaar deden de Dysons wel mee bij bolā¦com, ik denk vorig jaar (en dit jaar) ook! Meestal wel de oudere modellen en niet de nieuwste die met hoge korting weg gaan. Ik weet niet of diegene die jij noemt oud of nieuwig is
Je kunt je inschrijven op de Dyson site zodat je een mailtje krijgt zodra de BF gaat lopen. Vorig jaar had hun eigen site de scherpste kortingen vergeleken met bol of mediamarkt ofzo. Ik lees trouwens dat die gold ook exclusief te verkrijgen is op de Dyson site zelf
Weet iemand of Westwing altijd meedoet met Black Friday met korting op hun eigen collectie?
Weet iemand of Thinx meedoet aan BF?
Ik hoop dat The Body Shop dit jaar nog met een hogere korting komt, heel gierig hoor maar ik ben 40% korting gewend van vorig jaar haha
Ik wilde dit inderdaad ook weten en heb het aan een medewerker van TBS gevraagd, en hij zei dat er echt niet meer korting gaat komen. Het kan natuurlijk dat ze verplicht is dat te zeggen⦠maar ik zie het somber in, haha.
Ja lastig, geloof je die medewerker en bestel ik nu gewoon met het risico op eventuele hogere kortingā¦
Ik zit in hetzelfde schuitje haha, echt irritant 
Ik hoop dat lululemon meedoet XD
Ik wil eigenlijk Posca pennen 

Is er een speciale art site die ik in de gaten kan houden?
Ik ook!
Doet Dille en Kamille mee? Ik zoveel nutteloze mooie dingen 
ik ben in de verleiding om deze early back friday deal te kopen. Dit is een massage kussen dat ik al een keer eerder bij een vriendin gebruikt hebt. Maar het zou wel nogal een impulsaankoop zijn want eigenlijk heb ik dit niet echt nodig in my lifeā¦
Ik vraag me altijd af of dit goed werkt? Jij hebt het dus al getest?
Ja het is echt krachtig en je spieren reageren er enorm op (bij mij althans). Het gaat ook met een snoer naar de stekker dus is niet zo een slap dingetje op batterijen
Wil me graag ff bemoeien. Kan iedereen ook deze aanraden, heb hem al bij 4 vriendinnen aangesmeerd: