Black Friday & Cyber Monday

Ik heb inmiddels aangifte gedaan, op aanraden van het juridisch loket.

1 like

Ja, die van mij liep tot 31-12 en nog niks terug dus ik werd gewoon genoodzaakt om dit te doen.

1 like

Nee, gewoon via de politie en dan online aangifte tegen internet fraude!

2 likes

Wat fijn!

Ik heb het nog steeds niet terug. Zojuist weer even gebeld met Paypal en mijn geschil had niet gesloten moeten worden omdat de betaling dus niet is gedaan. Sneakershop had wel een betaling uitgedaan maar dan met uitgestelde betaling en die is nooit binnen gekomen. Dus nu wordt het geschil weer heropend en hoop ik daarna ook eindelijk mijn geld eens terug te krijgen…

2 likes

Ik heb eindelijk ook mijn geld terug! Is ook gelijk op mijn rekening gestort door Paypal, super fijn.

10 likes

Argh, mijn paypal claim is op 17 januari al gesloten maar heb dus NOG STEEDS mijn geld niet terug. Net gebeld met paypal (wat een gedoe om iemand aan de lijn te krijgen met al die menu’s). Ja mevrouw, sorry. Het is inderdaad in uw voordeel beslist, maar de terugbetaling is niet goed gegaan. Ik heb de juiste afdeling benaderd, dan krijgt u snel uw geld terug… Volgende week dus ergens… Zucht…

Wat vervelend!

Boos heeft nu ook een aflevering over Dr Martens vs Sneakershop. Heb hem niet helemaal gekeken maar het is een beetje de ene zegt dit, de ander dat. Beiden wijzen telkens naar de ander

2 likes

Ik heb de aflevering ook gezien en behalve wijzen naar elkaar, komt er niemand met een oplossing. Ze hadden van mij nog wel wat meer in mogen gaan over de slechte manier van communiceren.

Maargoed, vond het wel weer sympathiek van Sneakershop dat ze Tim gewoon normaal te woord hebben gestaan!

@Hedwig Ik had dit ook met Paypal, maar kreeg daarna wel vrij snel het geld alsnog terug. Heb jij het inmiddels wel al ontvangen?

Ik vond de video wat tegenvallen, want uiteindelijk heb ik die meiden niet weer gezien waarin ze een oplossen wordt aangeboden oid.

Ik heb inmiddels mijn geld terug ja! Moest er wel opnieuw achteraan bellen, maar toen had ik het binnen 24u.

1 like

Ik heb vrij genomen voor 27 november. Denken jullie dat Black Friday nog wel een ding is dit jaar ivm Corona? Ik wil heel graag een nieuwe telefoon en stofzuiger kopen. Weten jullie of er afgelopen jaren iPhones ergens in de aanbieding zijn geweest?

Ik denk dat het vooral online een ding zal zijn. De online bestellingen zijn al enorm gegroeid door Corona en doelgroepen die eerder meer offline kochten gaan nu ook steeds meer online. Daar zullen ze wel op inspelen.

1 like

Ja gelukkig maar want ik was niet van plan om mijn huis te verlaten. :stuck_out_tongue_closed_eyes: Ik wacht het dan rustig af.

Ik zou ook graag een nieuwe iPhone willen hebben. Maar doen ze daar wel eens acties mee? Ben het nooit ergens tegengekomen namelijk.

Ik wilde kijken of na al dat gedoe, sneakershop.nl nog online stond, voor dr martens… :laughing: (NSFW)

7 likes

hahahah shit ik trapte hier ook nog gewoon in. Wat een switch wel

3 likes

Weet iemand of Apple voorgaande jaren heeft mee gedaan?

Ben ik ook benieuwd naar, ik wil voor een nieuwe iPhone 12 max pro gaan. Alle beetjes helpen haha.

Voor de 12 ga je geen promoties vinden. Oudere modellen misschien en dan waarschijnlijk via Colombie, Mediamarkt.

1 like

Ik hoop dat The Ordinary weer 23% korting op alles heeft.

1 like