Black Friday & Cyber Monday

Hier hoop ik ook op ja!!

1 like

Ja, die was er nog met cyber monday. Is hij nu uitverkocht?

Welke zijn je favorieten? Ik wil voor het eerst waarschijnlijk iets bestellen.

Ik hoop op een goede wasmachine aanbieding… die van mij legt bijna het loodje vrees ik.

Kreeg trouwens vandaag een mail van ICI Paris dat er 25% korting is op alles ivm singles week, zonder uitzonderingen (heel vaak doen bepaalde merken niet mee aan de korting maar nu is dat dus niet het geval)

3 likes

Dit is niet goed voor mij

Heb nog een betere tip :face_with_hand_over_mouth: Douglas heeft dezelfde actie en daar krijg je ook nog eens keuzecadeaus erbij bovenop als je voor een bepaald bedrag bestelt. Daarnaast is er een kortingscode die bij bepaalde merken geldt, waardoor je er nog een cadeau bovenop krijgt. Ik heb door 1 parfum te kopen (die al heel lang op m’n wishlist stond en nu eindelijk eens mee deed aan een actie) dit erbij gekregen:

(volgens mij is de parfum trouwens ergens ook wel goedkoper te koop, maar ik bestel 't liever via Douglas haha)

5 likes

Ik hoop op een aanbieding voor een BenQ Gv1 projector. Maar heb ‘m laatst online gezien voor €299 en zie ‘m nu overal voor minstens €389… prijzen worden eerst omhoog gegooid

Waar kun je het beste Dr. Martens kopen op Black Friday, bij hun eigen webshop of ergens anders?

2 likes

Ik heb vorig jaar €300 betaald geloof ik. Ik kreeg toen een Labo pakket er gratis bij. Heb toen ook twee games gekocht en was €418 in totaal kwijt dus weet het exacte bedrag niet meer. €350 is wel veel hoor!

Dr Martens black friday trauma van vorig jaar komt weer naar boven :joy:

11 likes

Ik heb 3 leggings en een sportbh.
Leggings vind ik top. Bh is voor mij minder. Maar ik heb echt level 3 nodig

1 like

Haha scusiiii.

Nice! Waar had jij m besteld?

Media Markt!
Was toen de beste deal. Bol had hem voor dezelfde prijs maar geen labo pakket. Achteraf is het een heel gedoe geweest. Veel vertraging, geen labo pakket (“zoveel mensen hebben het besteld en we hebben niet genoeg labo pakketten blahblahblah”) uiteindelijk wel een labo pakket gekregen. Niet dat dat nou boeiend is, maar ik was wel blij dat ik hem kreeg haha.

1 like

Ik ben opzoek naar een ipad (air) met pen en toetsenbord.

Ik ben benieuwd of de prijs wat gaat dalen.

2 likes

Ik heb er zeker wat aan! Lief dat je uitgebreid antwoord.

Weet iemand of er vorig jaar een aanbieding was op threadless?
Mijn man wilde daar nog nieuwe shirts en ik zit even te twijfelen of ik moet wachten op Black Friday

Ik ook! Laat wat weten hier als je iets tegenkomt!

2 likes

Ja ik wil dit ding ook heel graag!

Ik zag net de deals van Khiels Uk voor blackfriday & cybermonday. Zo jammer dat ik daar niet kan bestellen…

:crossed_fingers:t2: Hoop op dezelfde deals