Black Friday & Cyber Monday

Weet iemand of de Acne sjaal vorig jaar ergens in de aanbieding was? Ik hoop ook op airpods in de sale !

1 like

deze staan ook beiden op mijn BF wishlist!

1 like

Wauw ik was verbaasd dat dit topic wakker is, omdat ik dacht dat jullie extreem vroeg waren. Maar het is volgende maand?! :eek:

Is er een reële kans dat airpods ergens in de aanbieding komen, weet iemand dat? Ik zit ook al een tijdje te overwegen ze te kopen maar t is wel veel geld

1 like

Volgens mij deden ze vorig jaar niet mee. Als je bij Vattenfall zit, kan je ze wel met korting kopen. Dan zijn ze nog €128, scheelt iets.

Ik wil de philips lumea gaan aanschaffen.

Ik weet niet of je hier wat aan hebt, maar ik kocht mijn dotted Moleskine boekjes altijd bij Book Depository. Die waren goedkoper dan bol enzo!

2 likes

Oh heb ik dan verkeerd gekeken of op welke amazon versie is dat?
Ik wil de “gewone” in ieder geval, niet de pro want dat soort oortjes zitten bij mij heel vervelend. En hoef niet per se die draadloze case

Ze zijn bij belsimpel 135 euro, maar ik vraag mij af of ze nog goedkoper worden

1 like

Ik wil een nieuw koffie apparaat (philips) maar ook geen idee of dat mee gaat doen met deze actie

Heb wat dingetjes nodig maar wil niets kopen met black friday in zicht… #gierig

Mijn wishlist

  • Gisou haarmasker en olie (hoop dat ze korting hebben, anders koop ik het ook)
  • Biotherm bodylotion (vorig jaar met 40% korting gekocht)
  • Kiehl’s midnight recovery serum en oogcreme
  • Zara wollen jas

Verder ga ik binnenkort een iphone 12 mini kopen, maar daar zal toch nergens korting op zitten :sweat_smile:

Die heb ik vorig jaar via Douglas gekocht met Black Friday. Gaat er dit jaar ook bij en ik hoop dat Sephora ook korting heeft want ik wil Ole Henrikson skincare.

Verder een paar camel laarzen en een mooie winterjas.

1 like

Was heel kort dacht ik en de mini is nog niet uit. Vind de rest te groot voor mijn kleine handen :wink:

1 like

Mijn lijstje van dingen die ik ga zoeken:

  • platform chelsea docs of misschien andere
  • ipad + pen
  • smartphone
  • TO skincare of andere
  • e-piano (al zal er wss niks voor te vinden zijn)
  • handmixer
  • air force 1 mid
  • Dremel
  • pufferjacket van Uniqlo

Ik hoop ergens een mini beetje korting op een macbook te vinden. Heb nu al wel op wat plekken screenshots van de huidige prijs gemaakt, alles is nu al weer 150 euro duurder dan voor het weekend :see_no_evil:

Ik wil ook een MacBook, maar geloof niet dat er echt een mooie aanbieding zal zijn.

1 like

Ik heb ze laatst via Mediamarkt voor 120 gekocht

Mijn Paula’s Choice producten zijn alweer over de helft, dus ik ga die proberen te scoren, zal vast een actie zijn dan.

En vind het nog steeds bizar dat ik vorig jaar de enige leek te zijn die wel gewoon netjes haar black friday dr. Martens van Sneakershop binnen had gehad :joy:

Ben je student of ken je iemand die student is? Met een studentenkaart krijg je korting als je bij Apple koopt. Of is dit niet meer zo?

1 like