Black Friday & Cyber Monday

Ik zat laatst op facebook te kijken maar er zijn dus serieus nog mensen die hun geld niet terug hebben. Dat gaan ze waarschijnlijk ook niet meer terug krijgen, super triest. Gelukkig zelf met paypal betaald.

1 like

Weet iemand of airfryers van Philips vaak vrij goedkoop worden met black friday? Hij is nu van 199 naar 149 afgeprijsd, dus twijfel of die nog goedkoper gaat worden

1 like

Ja denk het wel! Ik heb zelf twee Sonos Ones gekocht drie jaar geleden tijdens BF en met komende BF wil ik kijken naar een Beam of Playbase.

1 like

Ik hoop dat er ergens zo’n pizzarrette met korting komt :pray:t2:

Ik heb de mijne twee jaar geleden heel cheap bij Kruidvat gekocht! Die hadden toen met black friday een zespersoons pizzarette voor 35 euro.

1 like

Oeeh dat scheelt veel met die dikke 60 euro die ik overal zie! Ik ga het in de gaten houden, thanks!

Hoe groot vallen de crop tops van Gymshark? Ik ben vrij smal maar afhankelijk van de winkel heb ik een S of een M en weet nu niet welke ik moet nemen.

Top, thanks!

1 like

Wij wilden in eerste instantie ook graag een Sonos (Play) One, maar nadat we de geluidskwaliteit vergeleken met bijvoorbeeld de Harman Kardon Citation One zijn we daar wel vanaf gestapt. Sonos heeft een heel blikkig geluid vonden wij, ook de Beam vonden we echt tegenvallen. De Harman Kardon Citation One is nog redelijk vaak in de aanbieding, bij MediaMarkt is de versie zonder Airplay bijvoorbeeld vaak afgeprijsd voor zo’n €100. Vind ‘m persoonlijk wel minder mooi dan Sonos maargoed, het gaat om het geluid haha.

1 like

Je gewicht in korting. :wink:

Of op een pagina een rad en kans op 5 t/m 25% korting o.i.d.

3 likes

Wow super nice dit! Schijnen de leggings door?

Qua geluidskwaliteit ben ik het wel met je eens. Echter heeft harman kardon niet zoals sonos een eigen app, de speakers van harman kardon werken via de Google Home app. Dat heeft mij doen besluiten om toch voor sonos te gaan.

1 like

Wij hebben HEOS en dat bevalt prima! Goed geluid en bedienbaar met een app.

1 like

Dan zou ik geld toe krijgen :rofl:

21 likes

Ik gun gewoon iedereen een fair deal. :wink:

1 like

Wij hebben zowel Sonos (de SYMFONISK speakerlampen van Ikea) als Harman Kardon en ik vind ze allebei echt super.

Ja dit vind ik ook leuk! Is alleen lastig met retouren, want bijna niemand houd alle items die ze bestellen, dus dan moet je het weer gaan terugrekenen en krijg je discussies met klanten helaas.
Heb ik in het verleden wel eens gedaan bijv 2e bikini voor 50%. Maar dan verwachtte ze na retour alsnog 50 of 25 % korting op die andere bikini zeg maar. :sweat_smile:

1 like

Weet iemand of kamera expres meedoet aan Black friday?

The Body Shop zegt op hun site dat BF bij hen al ingegaan is met een kortingscode is voor 25% is op bijna alles. Ligt het aan mij of is dit best teleurstellend? De afgelopen jaren waren er betere acties met 40% korting, stapelkortingen enzovoorts.

2 likes

Met uitzondering van de Adventskalenders, cadeausets, handcrèmes 30 ml. DAMNIT. ik had gehoopt ook op de advent. Heb vorig jaar bijna een jaar aan gezichtsreiniger/scrub gehaald met dikke korting. ga ik mooi weer doen dit jaar. :stuck_out_tongue: