Black Friday & Cyber Monday

Via ING rentepuntenwinkel krijg je trouwens ook korting bij Amac. Weet niet hoeveel precies maar voor degenen die graag iets van Apple met korting willen en niet tot Black Friday willen wachten

1 like

Welke föhnborstel wil je? Ik zoek ook een goede. En waar geven ze goede korting op Nike airmax, Zalando?

Hopelijk zakt deze nog in prijs.

1 like

Ik denk dat ik voor een Garmin fietsnavigatie ga kijken. En mijn ereader is ook net kapot gegaan, maar vind het eigenlijk belachelijk twee dure dingen in 1x te kopen.

Deze was pas nog bij bol.com voor 439, dus hij kan zeker goedkoper.


Screenshot heb ik op 27-09 gemaakt.

3 likes

Ik wil graag deze schoenen.

15 likes

Oh die zijn mooi :heart:

1 like

Niet deze met 4 opzet stukken toch ?
Ik heb ook geen ing trouwens. Maar dacht dat deze dat ook niet was.

Deciem / ordinary doet weer hele maand 23% korting! Zojuist mail ontvangen

5 likes

Ideal of sweden heeft nu ook al 50% korting voor iedereen die lid is van de mailing lijst

Weet iemand of er ergens misschien lp’s in de aanbieding gaan komen? Ik heb voor mijn verjaardag een platenspeler gekregen en ben nu echt verslaafd geraakt.

Ligt een beetje aan de genres die je luistert etc. Sommige platenmaatschappijen geven wel fijne korting tijdens die dagen. Hoe Amazon bijvoorbeeld dat zelf doet geen idee. En winkels zoals Urban Outfitters verkopen ook platen en die doen dan wel eens aan korting.

1 like

Oh dan ga ik die in de gaten houden. Had helemaal niet aan urban outfitters gedacht

Wil wel een nieuwe airfryer. Heb nog een van de eerste modellen en die is nu wel een beetje oud aan 't worden. Maar betwijfel of ze echt goedkoper zullen zijn op Black Friday…

Ik snap niet dat men nu al de kortingen bekend maakt, dan koopt er niemand meer wat en gaat iedereen wachten tot black Friday? En dan hebben ze ook nog minder marge, niet zo commercieel toch?

Ik aas al een tijdje op veel te dure jas van Ted Baker. Er is nu 30% korting op de site, weet iemand toevallig wat de korting vorig jaar was bij black friday? Ik twijfel of ik nu al moet bestellen of beter even kan wachten.

Ik heb wel een paar dingen die ik wil hebben dit jaar:

  • Bose QC35II
  • Gymshark leggings (vorig jaar ook een mooie slag geslagen)
  • Donzen dekbed
  • Nike Metcon 5 (maybe 6, heb ze al wel tijdje, maar ze zijn toch iets te krap merk ik)

Valt nog mee… denk dat ik in de loop van de maand nog wel wat The Ordinary-dingen bestel, omdat ik het toch moet hebben. En waarschijnlijk val ik wel weer voor last minute deals op dingen die ik niet nodig heb.

1 like

Klopt, is niet met de opzetstukken, maar zover ik ontdekte in mijn mini-onderzoek, is het apparaat hetzelfde. Ik heb hem ook 4 weken terug gekocht.

1 like

Ik wil kijken of ik een Dyson kan scoren en wellicht een Airfryer, als iemand nog tips heeft? :grin:

Kan een combinatie zijn, compensatie met inkoop in die periode waardoor de marge minder wegvalt. Voorkomen boze klanten die korting mislopen. Je verkoopt met zo’n actie ook wel echt veeeel meer dan normaal waardoor winst dan ondanks lagere marge aantrekkelijk is. Misschien ook voordat de sale begint toch nog items met minder korting weg? Ik vind het alsnog zelf ook stom hoor als het al zo vroeg wordt gecommuniceerd.