Als je member bent (LoveYourBody) krijg je 15% korting op giftsets, ik weet niet of dat nog interessant is voor je? Verder is het inderdaad wel erg irritant dat niet eens alles onder de BF actie valt…
Paula’s choice heeft nu 20% op bepaalde producten. Komt dit straks (beter) terug op singles day of Black Friday? Of kan ik t gwn beter nu al kopen.
Twijfel ook of air pods goedkoper dan 132 gaan worden op Black Friday of dat ik ze gwn moet bestellen voor ze uitverkocht zijn.
en Apple doet volgens mij nooit mee aan Black Friday in de zin van korting op producten. ze geven vaak tegoedkaart bij een aankoop op Black Friday, maar bijna nooit ´´absolute´´ korting.
Denk dat de echte “koopjesjagers” hier wel meelezen. Ik ben maandag jarig en ik weet dat er een aantal webshops zijn die bijvoorbeeld een gratis product doen bij de volgende bestelling of dikke korting geven als je jarig bent (geweest), zoals Rituals. Heb mij laatst aangemeld bij ICI Paris en daar krijg je volgens mij ook een cadeautje.
Kent er iemand nog meer webshops die dit doen?
Oh goede! Ga ik direct doen.
Ah nice, net m’n standaard favorieten met korting kunnen scoren (en natuurlijk aangevuld met overbodige zooi zodat de korting weer teniet is gedaan
)
Dankjewel! Ik heb het maar gewoon nu besteld in combinatie met een 5 euro kortingscode voor de nieuwsbrief. Zit hier al best lang op te azen namelijk.
En betreft Apple, Amac deed vorig jaar wel mee met Black Friday. Maar toen was t zo’n 30 euro korting, en niet 50 euro zoals nu op Amazon is.
Amazon heeft nu fikse (70 euro verschil nu met Coolblue en anderen) korting op de Bose Noise Cancelling 700 headphones! Heb ze net besteld
Wel medium teleurgesteld in mezelf dat ik m’n ziel heb verkocht aan de Amazonduivel.
Grr bij the ordinary al heel wat uitverkocht. Dacht dat ik nog een backup cleanser had maar bleek niet zo te zijn en nu niet meer te krijgen
Vorige week zag ik al op hun ramen hangen dat er 25% korting was op alles… wanneer krijg je geen korting bij de bodyshop vraag ik mij af
Op de webshop van Philips zelf krijg je soms nog extra korting als je een andere kleur dan zwart koopt.
Wij hebben er eentje in de aanbieding met verjaardag korting en dan in het grijs voor 85 euro. Dit was wel in 2018
Ik heb via look fantastic gisteren met 30% the ordinary spullen gehaald. Vandaag hebben ze daar ook weer korting voor singles day
Voor de mensen die de airpods willen een goede deal:
Edit: €115
Ik wil de QC 35 II hebben en die is al tijden dezelfde prijs, maar wel het laagste dat ie ooit is geweest. Twijfel of ik hem nu moet bestellen of toch ff wachten nog.
Helaas ook uitverkocht daar, dank je voor het meedenken!
Tot nu toe vind ik van wel! Mn items vielen tegen maar was makkelijk te retourneren. Heb mn geld nog niet terug maar had dan ook pas vanochtend een mail van retour ontvangen. Maar volgensmij is het een betrouwbare zaak hoor!
Ja Fonq is betrouwbaar. Heb daar ooit een Fitbit gekocht die niet goed was, en die werd zonder vragen omgeruild voor een werkende. Nog supersnel ook.
Verder ook kookdingetjes daar besteld en die werden altijd goed en snel geleverd.
Je zou misschien ook nog even kunnen chatten met de klantenservice van Bol en vragen of ze dan een ander model hebben voor dezelfde prijs, aangezien het hun fout was. Wellicht staan ze daar wel voor open.
Ik heb een ontzettend slechte ervaring met de klantenservice van Fonq. Ik had een apparaat besteld dat niet goed bleek te werken. Omdat we het apparaat alleen voor de vakantie zouden gebruiken, kwamen we daar pas na een paar maanden achter. Het apparaat was overduidelijk nog nieuw en we hebben het binnen de garantietermijn gemeld.
We konden het apparaat uiteindelijk ter reparatie opsturen (daar was al een kleine discussie over, maar daar zal ik je niet mee vervelen). We kregen het apparaat vervolgens niet gerepareerd en vol met beschadigingen terug. Op e-mails werd vervolgens niet meer gereageerd.
Uiteindelijk hebben we alsnog een oplossing gekregen doordat we online een slechte review over Fonq achterlieten, maar zonder dat of een rechtszaak was het niet gelukt. Je zal begrijpen dat ik niet snel meer bij Fonq bestel.
Ik heb zelf wel altijd goede ervaringen gehad met Fonq! Klantenservice is ook prima.