Black Friday & Cyber Monday

Ik hoop dat de Bijenkorf en Zara met een kortingscode komen maar afgelopen jaren hadden ze beide alleen korting op geselecteerde items geloof ik :thumbsdown:

Wat denken jullie trouwens verder van Black Friday in coronatijd? Zou het nog ‘heftiger’ zijn of zou het juist minder?

Sowieso denk ik dat het nu 100 % online plaatsvindt. Verder denk ik dat het hetzelfde zal zijn als andere jaren.

Ik las in de krant dat PostNL dit jaar met Coolbleu en andere grote retailers afspraken heeft gemaakt om de Black Friday aanbiedingen meer te verspreiden. Zodat de werkdruk bij PostNL niet enorm hoog wordt.

5 likes

Ik heb eerder ook iets gelezen over dat er extreme drukte wordt verwacht ja. Zelfs dat sommige retailers minder reclame gaan maken rond de feestdagen (beginnend bij black friday) om te piek te beperken.

1 like

Nieuw dekbed staat bij mij ooo op het lijstje, welke winkel aas jij op?

ik had die van mij vorig jaar op zalando gekocht met 40% korting, maar dat was niet op black friday zelf geloof ik. Maar hij was er nog wel met zo veel korting tijdens black friday en ik geloof dat je toen ook 10-15% korting extra kreeg?

Korting bij ted baker zelf weet ik niet helaas

1 like

Ik weet het nog echt niet haha. Gewoon een dekbeddenverkoper? Even kijken als de aanbiedingen er zijn

Geen idee wat Black Friday betreft, maar ik heb vorig jaar op 21 december mijn Ted Baker jas met -50% gekocht bij de Bijenkorf en ik geloof niet dat ie eerder ergens zo goedkoop was.

2 likes

Deciem heeft de hele maand korting op hun producten!

1 like

Ik hoop dit jaar op goede kortingen bij ICI Paris want ik heb nog €100 aan cadeaubonnen van mijn verjaardag! Liefst een Chanel parfum + make-up van m’n wishlist zonder bij te betalen.

:eyes:

https://www.instagram.com/p/CHGXVAlA3rj/?igshid=10vk6h6kkg3hc

1 like

Zo irritant zo’n filmpje, zeg gewoon wanneer het begint haha

Zijn de winkels nog open in Nederland? In België is elke niet-essentiële winkel gesloten (en zelfs “niet-essentiële” producten in supermarkten zoals speelgoed, kledij en zelfs haarverf mag niet verkocht worden).
Enerzijds verwacht ik dat het online boomt, kleine gelukjes uit spullen kopen. Maar anderzijds zijn het ook financieel onzekere tijden? Ben benieuwd :thinking:

Oh wut, Belg hier maar dit heb ik gemist? Serieus??

1 like

Dat is zodat er geen ‘oneerlijke concurrentie is’ tegenover winkels die wel moeten sluiten

1 like

Ja sinds vandaag, en voor vier weken!


1 like

Ik snap het hier ook echt niet. Zeggen ze dat bioscopen etc. Straks twee weken dicht moeten maar de hele winkelstraat is vol met mensen!!

2 likes

Volgens mij zitten hier veel meiden die wachten tot black friday met de aankoop van bijvoorbeeld een Kitchenaid. De Artisan met extra beslagkom en opzetstukken is bij Bol nu voor 480 euro (was vorige week nog honderd euro duurder!)

Ik had met mezelf afgesproken dat ik hem zou kopen als ie onder de 500 euro zou zakken, dus besteld aaaaahhhh :smiley:

TLDR; Kitchenaid kopen, denk niet dat ie (veel) goedkoper zal zijn op BF als je pricewatch van Tweakers erop naslaat dus sla je (be)slag

4 likes

En @En_17_Anderen

Ik heb ook de luxe versie besteld net! Die met die extra’s inderdaad. 480 euro in de kleur tingrijs.

Kun je niet op pricewatch kijken van tweakers met het artikelnummer van jouw favo kleur? Mij viel het bijvoorbeeld op dat ie eind november 2019 niet veel gezakt was in prijs!

Ik heb nog nooit iets gekocht met black friday, maar weet iemand of monitoren dan ook wel afgeprijsd worden?