Weet iemand of Westwing altijd meedoet met Black Friday met korting op hun eigen collectie?
Weet iemand of Thinx meedoet aan BF?
Ik hoop dat The Body Shop dit jaar nog met een hogere korting komt, heel gierig hoor maar ik ben 40% korting gewend van vorig jaar haha
Ik wilde dit inderdaad ook weten en heb het aan een medewerker van TBS gevraagd, en hij zei dat er echt niet meer korting gaat komen. Het kan natuurlijk dat ze verplicht is dat te zeggen⦠maar ik zie het somber in, haha.
Ja lastig, geloof je die medewerker en bestel ik nu gewoon met het risico op eventuele hogere kortingā¦
Ik zit in hetzelfde schuitje haha, echt irritant
Ik hoop dat lululemon meedoet XD
Ik wil eigenlijk Posca pennen
Is er een speciale art site die ik in de gaten kan houden?
Ik ook!
Doet Dille en Kamille mee? Ik zoveel nutteloze mooie dingen
ik ben in de verleiding om deze early back friday deal te kopen. Dit is een massage kussen dat ik al een keer eerder bij een vriendin gebruikt hebt. Maar het zou wel nogal een impulsaankoop zijn want eigenlijk heb ik dit niet echt nodig in my lifeā¦
Ik vraag me altijd af of dit goed werkt? Jij hebt het dus al getest?
Ja het is echt krachtig en je spieren reageren er enorm op (bij mij althans). Het gaat ook met een snoer naar de stekker dus is niet zo een slap dingetje op batterijen
Wil me graag ff bemoeien. Kan iedereen ook deze aanraden, heb hem al bij 4 vriendinnen aangesmeerd:
Gaat ook lekker hard

Haha thanks!!!
Ik wil graag de Dyson Airwrap kopen. Hoop dat de long versie in aanbieding zal zijn.
Verder wil ik een MacBook, want mijn laptop is al 8 jaar oud en vertikt het af en toe om op te starten.
En wil een nieuwe douchekop, maar dat kan ook buiten de Black friday om.
Helaas niet, toch bedankt voor je tip!
Nouuu ik heb de airpods vorige week besteld en zaterdag binnen gekregen. Echt heel erg blij mee!
Nog een tipje, ik moest ook een nieuwe oplaadkabel en de originele apple 2m kabel is ook met ⬠20,00 korting te bestellen bij amazon.
Zijn er ergens goede Apple kortingen? Wil misschien een nieuwe macbookā¦