Weet een van jullie of Samsung aan goede BF deals doet? En dan echt via de Samsung site het liefst haha, daar krijg ik namelijk ook nog eens 10% studentenkorting. Ik wil de nieuwste tablet (Galaxy Tab S7+) namelijk super graag kopen!
Heb ook slechte ervaringen met FonQ. Heb via een een instantie (soort van consumentenbond) Moeten inschakelen. Die dan onderzoek doet en dan beslist wat er gedaan moet worden mijn geld terug gekregen maar bestel sindsdien daar nooit meer wat.
Ik kan hem via Philips nu bestellen voor 355!
Ivm een kortingscode voor mijn verjaardag. Ik denk dat die niet veel goedkoper ergens gaat worden ?
Oh ook een goede prijs! Hij is er ook weer bij ing, maar weet niet of je dat hebt?
Nee dat heb ik niet.
Ik denk dat ik hem gewoon ga bestellen vandaag !
Mooie prijs wel.
Weet iemand of Chromecasts ook in de aanbieding zijn tijdens Black Friday? Dan wacht ik nog even met bestellen
Ik zie dat de bijenkorf 40% korting heeft op de nieuwe nespresso vertuo machines, maar dan issie alsnog 100 euro en mijn huidige nespressoapparaat doet het na dik 4 jaar nog steeds prima dus geen reden om een nieuwe te kopen maar ben zo benieuwd naar die nieuwe cupjes en vind de formaten veel beter. Nou ja, wie weet als mn huidige apparaat eens sneuvelt…
Ja dat is ook waar! Hoewel ik dan denk ik 1 zo’n giga grote zou drinken ter vervanging van 3 of 4 espresso’s en dan valt het misschien weer mee?
Maar ik drink voornamelijk die van nespresso zelf of die van starbucks dus nog relatief duur ook. Heb al van alles geprobeerd maar vond het altijd tegenvallen. Maar die van de lidl ken ik nog niet dus misschien moet ik me daar eens aan wagen
Ik twijfel al een tijdje om airpods te kopen en zie nu de deal op amazon.nl voor gen 2 in dit topic en dat de pro versie op amazon.de ook goedkoper is.
Welke van de twee is nu echt aan te raden?
Ik heb de pro (vanwege noise cancel) en zou nooit meer zonder kunnen.
Ah jammer!
Maargoed zit er toch al een tijdje over te twijfelen en misschien komt er deze maand nog iets moois voorbij.
Als de pro noise cancelling heeft gaat daar wel mijn voorkeur naar uit denk ik… Nouja moeilijk. Ik wil gewoon niet dat ze uit mn oren vallen haha.
Hmmm dat is wel een ding ja, heb nu de gewone pods met draadjes van apple en heb eigenlijk nooit problemen. Alleen aan de kant waar ik mijn tragus heb maar dat is meer omdat die soms een beetje vervelend doet en ik dan die oortjes niet de diep in mn oor wil proppen.
Ik heb zelf echt een hekel aan van die in-ear dingen, dat sluit het geluid uit de omgeving meer af en ze vallen juist eerder uit mn oren of gaan pijn doen. De vorm van de gewone oortjes vind ik veeeel fijner.
Zou wel bang zijn dat ze uitvallen tijdens intensief sporten ofzo.
Ja ik zie wel gebeuren dat ik ze zelf uit mn oor tik tijdens het hardlopen haha, zo lomp ben ik wel
Weet iemand of er normaal black friday acties zijn voor de Fitbit? Wil er zo graag 1 kopen maar hoop echt op een goede korting ergens.
De versa 2
Weet iemand of Zara voorheen aan Black Friday deed
Ik ben zo iemand die altijd net naast grijpt. Voor 200€ kinderkleding besteld en dat het dan de dag erna 25% korting op alles is
Volgens mij wel. Vorig jaar (eind van het jaar) hadden ze een flinke korting en wilde ik jasjes hebben. Die waren een dag voor de sale in alle maten op voorraad, en de dag van de sale ineens niet meer. Blijkbaar ging de verkoop toen heel hard.
Nu koop ik eigenlijk niet meer bij Zara omdat ik het altijd gedoe vind met de niet-kloppende maten.
Maten - ja ik bestel er meestal 2 of 3
Tnx!