Black Friday & Cyber Monday

Ik kan me vorig jaar Zara met BF nog goed herinneren. Ik zat om 00.00 klaar met mijn winkelmandje en duurde best een tijd voordat ik door de drukte heen kwam! Er zaten zeker goede deals tussen. Ik zou trouwens niet last minute je mandje pas vullen want de kans is groot dat de site dan uit de lucht is omdat ze aan het voorbereiden zijn.

Gooien ze de mandjes niet leeg? Zoals met de grote Zara sale afgelopen jaar?
Toen hadden ze alle mandjes leeg gegooid…

Volgens mij was dat bij mij niet het geval, maar je zou eventueel voor de zekerheid je mandje kunnen screenshotten of de linkjes / codes van producten in een notitie kunnen zetten zodat je hem snel weer gevuld krijgt :sweat_smile:

@Jeg ja haha ik heb vorig jaar ook jassen gekocht! En uitgaanskleding met veel korting (waar ik nu precies niks aan heb)

2 likes

Jullie maken me helemaal excited :joy::joy:

1 like

Vanavond start de gymshark sale toch? Jullie al wat op het oog?

1 like

Ja. 8 stuks in mandje.

1 like

Ze gebruiken toch een andere website waardoor je niet vooraf kan kopen?

Dit las ik: Op 13 november om 20:00 uur schakelen we Gymshark.Com uit. In plaats daarvan vind je die prachtige holding pagina met een aftelling naar de start van de vroege Gymshark Black Friday Sale.

Dit betekent dat je de site niet kunt bezoeken, items aan je winkelmandje kunt toevoegen of af kunt rekenen totdat de vroege Gymshark Black Friday-uitverkoop live gaat op 13 november om 20:00.

Edit: oke dus geen andere website, maar ik snap het niet haha. Anyways ik hoop dat jouw strategie werkt @stervis

1 like

Afgelopen sales werd je mandje gewoon leeggemaakt. Iedereen vanaf 0.

1 like

De hele site gaan ze refreshen dus je kan helaas niet al dingen in je mandje doen.

Hoop echt dat het me lukt want heb een paar dingen uitgesteld met kopen tot de sale.

Ik zit ook klaar voor gymshark. Ik aas op de vital seamless leggings in een ander kleurtje dan zwart en de adapt camo’s… allebei mijn favorieten en allebei staan ze op de lijst.

1 like

Ik zit ook al klaar. Zag al wel dat het meeste maar 20% korting is of 30% maar we zullen zien. Succes😁

3 likes

Ik vind het tegenvallen :sob: Veel 20%

1 like

Same. Heb maar 1 setje besteld want vond het toch iets te prijzig, zeker vergeleken met vorig jaar.

Nou ik vind t ook tegenvallen en de enige set die ik wilde was al meteen uitverkocht haha ok doei.

Oh ik heb wel 2 gewoon basic zwarte met 50% kunnen bemachtigen :tada:

1 like

Ja ik vond het ook tegenvallen! Volgens mij hadden ze vorig jaar meer korting

Meerderen die ook vastzitten in een wachtrij om te kunnen betalen?

Ik vond t ook tegenvallen. De ene legging die ik wilde was al uitverkocht meteen en de andere is niet in de aanbieding. Boehoe. Maar beter voor de portemonnee.

Ik wacht op een goede korting op molecule 01. Die wil ik mijn moeder voor haar verjaardag geven!

1 like

Als ik je hiervoor een tip mag geven: de Vertuo in volledig mat zwart is op BF bij MediaMarkt te koop voor €50! (Mijn vriend zei dat het de smart versie is die je dus ook met oa Google Home kunt gebruiken, maar die versie heb ik nog niet eerder gezien)