Om eerlijk te zijn heb ik geen idee, ik denk dat je het dagelijks goed in de gaten moet houden via Tweakers pricewatch om te kijken of er deze maand iets interessants voorbij komt.
Thanks voor de tip, ga ik doen.
Volgens mij moet ik dit ook. Hoe werkt dit? Ga je er dan gewoon met je schouders bovenop liggen? Is dat dan niet weer mega oncomfortabel?
Ik leg hem gewoon achter mijn rug,of achter mijn nek als ik in de bank hang.
Ik wist niet dat ik dit nodig had
Goede tip!! Weet jij of het daar druk is of veel rustiger door corona?
En ik wil heel graag Chilly flessen, 3 drinkflessen en 3 koffiebekers. Moet ik dan gewoon hun site in de gaten houden of weet iemand een betere manier? Zou echt veel geld schelen voor mij als er wat korting is met Black friday
About You is met de pre-black friday sale begonnen.
Oh dit wordt morgen (straks) bezorgd. Cant wait
Please report back hoe hij bevalt!
Laat je het weten als je een goede deal vind? Ik heb een iPad op het oog
yes!
ik zou goed Amazon in de gaten houden. ik heb laatst een iPad Pro 2020 gekocht met iets van 50 euro verschil met Nederland. Toch weer 50 euro.
In de Dyson reclame zeggen ze dat er black Friday deals komen.
Ik hoop op 25% korting, niet een gratis etui ofzo.
Report: wat een geweldig ding!
Heel krachtig zeg, moet nog wel een beetje uitvogelen wat precies het lekkerst ligt, en of ik ‘m soort van kan “inklemmen” met kussens op de bank (ik heb last van piriformis).
Fijn ook dat hoesje, kun je mee variëren qua sterkte. Mijn moeder vond het ook fijn voor haar rug en losmaken van knopen dus ik ga er nog 1 bestellen voor haar
kortom; hele waardevolle tip, thank you!
Oeh, ben benieuwd! Ik heb hem ook besteld naar aanleiding van de post van @August. Weet niet zo goed wat ik kan verwachten. Is het echt heel stevig of ook ontspannend?
Met het hoesje eromheen en nog losser plaatsen wel
Dus zonder inklemmen of achter je rug bij leuning zeg maar zonder tegendruk -
en o ja op een dikkere trui ipv topje wel ontspannender ja
Ik heb hem nu in mn mandje, maar ik zou hem eerder voor mn nek/schouders willen gebruiken. Kan dat uberhaupt?
Ja doe ik ook, voelt lekker aan maar heb er niet echt klachten. Lastig te zeggen dus. Vlg mij hadden anderen op het forum dit product ook, is het fijn bij nek-schouder klachten @August?