Mijn lijstje wat ik wil/zoek:
Paula’s Choice Skincare
Haarföhn met diffuser
Computermuis
Calvin Klein ondergoed
Mijn lijstje wat ik wil/zoek:
Paula’s Choice Skincare
Haarföhn met diffuser
Computermuis
Calvin Klein ondergoed
Ja! Ik gebruik hem vooral in mijn nek. Het is even zoeken naar een goede positie en hoe je hem neer moet leggen zodat het stevig genoeg is, maar als ie eenmaal op de goede plek zit is het top! @wompie
Zien jullie de extra kortingen?
Ben ik de enige die niet snapt hoe het werkt?
Ik wil 2 tablets kopen
1 laptop
Dus kan niet wachten tot black friday
Mij lukt het ook niet
@afstandsbediening20 @zomerhitte volgens mij zijn ze allemaal al weg, het was blackfriyay, getyours en biggerdeal maar ze doen het allemaal al niet meer, stom want eerst had ik er 1 van 20% die het nog wel deed maar ik heb te lang gewacht omdat ik nog verder wilde zoeken. Ik had ze overigens gevonden door te zoeken op ‘code’ en toen kwamen gewoon de artikelen tevoorschijn waar ze in de omschrijving stonden haha. En ik zie nu dat er maar 10, 8 en 6 beschikbaar waren dus allemaal al op denk.
Bij mij doet GetYours het nog wel
Bij mij niet, jammer!
Ben benieuwd! Heb hem besteld, zou echt chill zijn als het werkt. Zeker met dit thuiswerken in mn trollenpose.
Ohh ik heb dit ding een paar jaar geleden op een kerstmarkt gezien en getest en wou hem toen al hebben maar dit is ook wel echt zo’n onzinaankoop die ik als hoarder echt niet kan verantwoorden aan mezelf
Maar nu ik dit zie wil ik hem weer
Mijn vriend heeft ook nog wel eens last van stramme spieren in zijn rug waardoor ik hem regelmatig 10 minuten zo zit toe te takelen:
Als ik dit koop kan hij het ook gebruiken dus dan is het wel een geoorloofde aankoop ja toch?
Ik weet niet hoe specifiek je bent over je koffie, maar dit is een beetje als ‘ik wil graag een auto, met een automatische versnellingsbak en een dakraam’. Er zijn nog zoveel meer dingen om over na te denken, een koffiemolen en een koffiezetapparaat met een losse filterdrager (dat is denk ik wat je bedoelt met piston) zijn alleen al 2 aparte apparaten, waar je hele aparte eisen aan kan stellen. Ik zou eerst een gedegen keuze maken over wat je precies zoekt, dan kom je bij een aantal modellen uit die je kunt/wil betalen en dan zou ik van die specifieke modellen in de gaten houden of je ze ergens in de aanbieding ziet.
Als je nu willekeurig een apparaat koopt omdat het in de aanbieding is, is de kans op een miskoop omdat dat niet is wat je eigenlijk zocht vrij groot.
Wij hebben een douwe egberts Moccamaster (in het goud ). Vind dat zelf een erg mooie filterkoffie-machine! Maar: heeft geen bonenmaler of piston dus als je echt espresso enzo wil kunnen zetten is hij niet geschikt.
Je ziet het al aan de reacties, er is nog een hoop om over na te denken voor je vriend. Als hij het niet leuk vindt om een avond te besteden aan informatie zoeken over single boilers en double boilers en keramische maalschijven en zetgroepen en al dat soort dingen, zou ik voor een volautomatische machine gaan, want dan gaat hij het ook niet leuk vinden om elke week met een andere zak bonen 5 kopjes espresso te zetten om de perfecte maalgraad en de perfecte doorlooptijd voor die specifieke boon te bepalen. Dat vergt toch wel een beetje liefhebberij, want handig en makkelijk is het niet per se.
Ik ben op zoek naar een LG tv! Nu bij de Makro met 20% maar ik denk dat we beter nog even kunnen wachten. Iemand al een idee van de kortingen?
Oh dus echt even met heel je gewicht op hem hangen?
Het apparaat is echt wel krachtig(er) dan ik had verwacht, alsof ik een sterke Thaise massage (handen) krijg. Natuurlijk niet zo krachtig alsof een masseuse met ellebogen/haar hele lichaamsgewicht mijn knopen los masseert.
Ik denk een nuttige aankoop voor jullie beiden en dat je vriend missch af en toe nog wel behoefte heeft aan deze aanpak. Wel een stuk minder dan eerst dus win-win
Nike heeft nu al 30% extra korting op de sale!
50% korting bij Levi’s!
Ik heb hem al binnen en lig nu as we speak emily in paris te kujken met dit ding.
Het is top! En hij past precies voor mn nek. Heerlijk ook met de warmte. Echt een aanrader.
Alleen mn kat wordt gek ervan haha😂