Black Friday & Cyber Monday

:scream: dat is geen geld

1 like

Nee inderdaad! Het is dat wij net een nieuwe Nespresso hebben anders had ik ā€˜m ook gekocht haha.

1 like

Dit kunnen bemachtigen bij Gymshark! Die shorts wilde ik al heel lang, inmiddels te koud voor maar boeie. Lekker alles in het zwart weer :roll_eyes:

Volgens mij was er vorig jaar wel meer korting ja, dacht ook 70%? En ik vond het chill dat je al alle sale in kon zien in een preview op de site.

Ik heb een vital seamless in grijs en een energy+ in zwart. De adapt camo die ik wilde was weg toen ik ging afrekenen. Jammerrrr

Nice! Leggings of hele setjes?

Leggings is eigenlijk het enige dat ik van Gymshark koop. Heb weer andere favorieten voor shirts en sport bh’s

Weet iemand toevallig of er met Black Friday ook ergens Dr. Martens met korting zijn?

Wat raad je aan voor shirts en bh’s? Wil ook wel eens verder kijken dan Gymshark

Ik ben ook niet gedlaagd, enkel 20% korting en dat vind ik toch niet de moeite

1 like

Reebok hero racer is mijn favoriet. Veel steun en mooie vorm omdat er een beetje padding in zit. Kan je uitnemen ook. En vaak ook in de aanbieding wel te vinden omdat de collectie zo snel wisselt.

En de shirts van Reebok ben ik ook fan van.

1 like

Mijn vriend werkt bij MediaMarkt en dit werd tijdens een werkbespreking bekendgemaakt. Zelf hebben we deze: https://www.mediamarkt.nl/nl/product/_krups-nespresso-pixie-xn304t-titanium-1610825.html

1 like

Heeft iemand al info over wat Dyson met BF doet? Met name de v11 goldšŸ™ˆ

1 like

Twee jaar deden de Dysons wel mee bij bol…com, ik denk vorig jaar (en dit jaar) ook! Meestal wel de oudere modellen en niet de nieuwste die met hoge korting weg gaan. Ik weet niet of diegene die jij noemt oud of nieuwig is

1 like

Je kunt je inschrijven op de Dyson site zodat je een mailtje krijgt zodra de BF gaat lopen. Vorig jaar had hun eigen site de scherpste kortingen vergeleken met bol of mediamarkt ofzo. Ik lees trouwens dat die gold ook exclusief te verkrijgen is op de Dyson site zelf

2 likes

Weet iemand of Westwing altijd meedoet met Black Friday met korting op hun eigen collectie?

Heb me gelijk ingeschreven!!
Thanks beide :kissing_heart: @turbs @Rapsody

Weet iemand of Thinx meedoet aan BF?

Ik hoop dat The Body Shop dit jaar nog met een hogere korting komt, heel gierig hoor maar ik ben 40% korting gewend van vorig jaar haha

1 like

Ik wilde dit inderdaad ook weten en heb het aan een medewerker van TBS gevraagd, en hij zei dat er echt niet meer korting gaat komen. Het kan natuurlijk dat ze verplicht is dat te zeggen… maar ik zie het somber in, haha.

Ja lastig, geloof je die medewerker en bestel ik nu gewoon met het risico op eventuele hogere korting…

1 like