Waar staat dat overzicht? Ik zie alleen wat vandaag in de aanbieding is
Hoe kon je zoeken? Ik heb serieus tien items aangeklikt en in de omschrijving gekeken. Daarna dacht ik: laat maar haha
Haha ja met mān elleboog op zān rug en dan met volle gewicht er op hangen. Ik snap het ook niet maar ieder zān eigen smaak toch haha heb ook al gezegd dat hij maar eens een Thaise massage moet boeken
Zalando heeft al cyber sale. Tot -50%.
Bedankt voor het delen !
Weet iemand of Zara (home) mee doet?
Ik ook! Kan het normale bedrag echt niet verantwoorden aan mezelf⦠hoop dat het met korting wel kan, want ik wil graag zoān apparaat.
Even los van Black Friday maar mocht je ing punten hebben kan je deze inleveren voor korting op dyson!
Ik heb de Dyson begin van het jaar gekocht. Toen was er ergens 20% korting. Denk nieuwjaarsactie? V11 ben er echt zo blij mee!
Mweh net lopen browsen, niet geslaagd. Jullie wel?
Voor de mensen die wachten op kortingen op de Philips Lumea:
De BRI956 is nu ā¬389,99 bij Bol
Bekijk Philips Lumea Prestige BRI956/00 - IPL lichtontharing op: https://www.bol.com/nl/p/philips-lumea-prestige-bri956-00-ipl-lichtontharing/9200000059359990?referrer=socialshare_pdp_iphoneapp
De BRI950 is nu ā¬249,- bij de MediaMarkt
Weet iemand toevallig of het verschil alleen maar in twee extra accessories zit?
Coolblue is vandaag begonnen met Black Friday deals en heeft 50 euro korting op een aantal modellen
Die actie is er niet meer .
Ik hoop dat er komende week ergens een goede Kitchenaid deal langs komt. Is er toevallig nog iemand daar naar op zoek?
Ik heb een koffiezetapparaat op het oog en zag dat hij al onder de black friday deal viel bij een webshop. Maar de korting gaat van de adviesprijs af dus het scheelde welgeteld 1 euro met de prijs van de afgelopen tijd. Hoop dat de korting wel hoger gaat worden nog mehh
Ik heb hem zojuist besteld, hoop zo dat de resultaten goed zijn.
@Maison jij zocht ook nog een goede aanbieding toch?
Voor welke ben je gegaan? Ik twijfel zelf nog
Neee! Ik ook, vroeg me al af waar al die mails bleven. Realiseer het mij pas door jouw berichtje
Ik kreeg allemaal insta-reclames dat ze wel acties zouden hebben en je je op hun website kan inschrijven voor early acces!
Ik zoek nog een extra mengkom en een vaatwasserbestendige garde.
De 956 is ā¬332 in de ING-rentepuntenwinkel, als je daar toegang toe hebt!