Black Friday & Cyber Monday

Nee, helaas moet ik het met de blackfriday deals

Iemand een idee of er ergens Black Friday korting is/komt voor Panama Jacks?

Oh goede tip, dankje!

Ze hebben vandaag bij Zalando heel veel 70% korting op spullen! moet mezelf inhouden haha.

Bij coolblue zag ik hem met korting, geen idee of het goede korting is

1 like

weet niet of het een BF korting is, maar Ziengs heeft korting op Dr Martens

AirPods zijn nu € 133 bij Mediamarkt, als je je aanmeldt voor de nieuwsbrief krijg je nog eens € 10 korting!

2 likes

Ik zit te denken om een massage kussen en een daglichtlamp (tegen winterdepressie te kopen). Iemand toevallig ervaring met zo’n lamp, en tips waar ik op moet letten met de aanschaf?

Ik wil misschien deze kopen (10€) op Amazon, meer omdat ik haast nooit een set heb van matchende geuren/merken haha

1 like

Ik heb een grote daglichtlamp van Daylight Power. Echt zo’n grote lichtbak, meer dan 20 jaar geleden gekocht al. Als ik een nieuwe zou kopen, zou ik weer voor een grote gaan omdat de huidige zo fijn is.

1 like

Dat is wel een goede om rekening mee te houden! Ik zie vooral kleine versies. Bedankt voor de tip

1 like

De BRI956, wel de duurste maar die schijnt dan ook iets beter zijn. Ik had zoiets als ik er dan toch veel geld aan uit geef dan maar de beste mogelijke.

Oeh mijn vriend vooral wil die heel graag. Zou vet zijn als daar een goede deal op komt. Al willen we ook een nieuw bed en die heeft wel iets meer voorrang :sweat_smile:

Zou ik de V10 kopen bij Coolblue of wachten op een betere aanbieding voor V10 of V11? :thinking:

1 like

Ik heb hem gekocht voor 355 die met 4 opzet stukjes. Had nog een kortingscode van mijn verjaardag laatst

1 like

Volgens mij werkt het echt alleen maar op donkere haren!

1 like

Hunkemöller heeft nu 25 procent korting op alles. Ik had ook nog een tientje te besteden door spaarpunten, dus ik heb net een setje gekocht voor 22 euro :+1:

3 likes

dit vraag ik me dus ook af, het lijkt er wel op dat dat het enige verschil is (de extra opzetstukken) toch?
verder ziet het model er hetzelfde uit

Wat ik uit de gebruikshandleidingen die op Bol staan is inderdaad het enige verschil de twee extra opzetstukken.

2 likes

Thanks! Ik zat al helemaal te lezen, en kon niet echt wat uit die ‘wel meer dan 250000 flitsen!!’ verhaaltjes halen haha