Black Friday & Cyber Monday

Ik zit te wachten op de v11 goud😂

2 likes

Is er iemand die de Lumea voor de bikinilijn gebruikt? Kan het ook met de 2 opzetstukken/heeft het speciale opzetstuk toegevoegde waarde?

Ik gebruik de Lumea op mijn bikinilijn, soms met het bikinilijn opzetstuk en soms ook gewoon met het normale opzetstuk (zeg maar het breedste opzetstuk, voor de benen). Het opzetstuk voor de bikinilijn is iets ronder volgens mij, maar verder merk ik eigenlijk weinig verschil.

1 like

Iemand die weet of Vanilia mee gaat doen?

Wat ik heb gelezen is dat de opzet stukjes wel echt gemaakt zijn voor die plek. Dus die voor de benen zijn sterker en groter dan die voor je gezicht. En een te grote flitst ook niet omdat hij dan niet helemaal goed zit.

Als het niet goed afsluit, kan je niet flashen. Ik heb alleen het gewone opzetstuk en kan met een beetje positioneren gewoon overal flitsen, dus heb die extra opzetstukjes ook niet nodig (ik heb die ‘simpele’ variant).

Heb overigens na 4 behandelingen nog niet echt goed resultaten. Ik heb geen zwart haar, maar ben ook niet superblond.

Ik heb ook wel eens na zitten denken over laseren. Kan dat ook alleen bij donkere haren?

Weet iemand welke deals er zijn bij Myjewellery? Of die van vorig jaar :thinking:

Oh is dit de black friday deal van Dyson? 50 euro? Matige actie.

1 like

Die is zelden afgeprijsd.

Samenvatting

Bij Bol 209,99

1 like

Volgens mij kan de nieuwe type laser (hele sterke) wel ook bij lichtere kleur haren. Zou je even bij de desbetreffende laser kliniek moeten navragen. Zitten nog best wat verschillen tussen. Ik ben zelf tussentijds overgestapt en bij deze kliniek hebben ze een aantal verschillende, afhankelijk van je kleur en voortgang. Zou je goed laten informeren

1 like

afbeelding

7 likes

Ik heb hem net maar besteld. Beter gaat het niet worden ben ik bang :joy:
Vorig jaar was er €150 korting :confused:

1 like

Weet iemand wanneer de korting begint bij & Other Stories? Echt op vrijdag of al eerder?

Bij Bobbi Brown met code VIP10 nu 40% korting :tada:

7 likes

Dat dacht ik ook en dat werd mij ook gezegd. Maar zowel mijn oksels als bikinilijn werden niet haarvrij met laseren bij een kliniek. Kreeg hooguit wat gaten en de haargroei ging langzamer. Hun excuus was na zo’n 8 behandelingen ‘dat ik wat rossigs in me had’. Uhu, en daar kom je dan zo laat mee. Heb echt spijt dat ik zoveel geld heb weg gegooid :sob:.

2 likes

Heeft één van jullie al iets bij Mango besteld? Er staat 30% korting op alles en 50% op geselecteerde artikelen. Alleen als ik nieuwe collectie in m’n mandje stop, gaat er geen korting af :unamused: Ik zie nergens op de website dat de nieuwe collectie is uitgesloten.

Edit: Ah balen. Ik zie nu net in een iiiinimini stukje tekst dat de nieuwe collectie is uitgesloten. Kleine lettertjes lezen is zo moeilijk :sweat_smile:

Ik was ook super geschikt als kandidaat zogenaamd. Zoveel behandelingen later was er eigenlijk niks veranderd. Jaren terug had ik ook al eens heel wat behandelingen gedaan, dat ging beter maar hield ik 2 enorme pigmentvlekken aan over.

2 likes

Ja dat kreeg ik ook te horen, tot je zelf gaat klagen dat je geen resultaat ziet. Dan ineens hebben ze zo’n excuus. ‘T is ook echt niet goedkoop en alles is nu weer terug. Maar oei dat vind ik helemaal wel heftig, lijkt me niet een normale bijwerking toch?

1 like

Baal er ook echt van, zonde geld. Maar 4-5 behandelingen is wel heel snel! Daar heb je super veel geluk mee gehad. Ik blijf maar gewoon scheren en koop misschien ooit wel zo’n Lumea :sweat_smile: