Op Bobbi Brown .nl ?
Ja!
Weet iemand toevallig of de SONY WH-1000XM4 nog ergens in de aanbieding komt? Heb al bij Mediamarkt, BCC, Coolblue etc. gekeken, maar zie daar alleen het oude model (WH-1000XM3)
Wil je adapt seamless black in medium wel overnemen.
Mocht iemand twijfelen over het Emma kussen, Emma heeft nu 35% korting op hun website. Bij beter bed is het kussen standaard 99 euro, maar bij Emma zelf 64 euro, en nu dus 41!
Thanks voor de tip! Zit er al een tijdje over te twijfelen want lees gemixte reviews⊠heb het matras en die slaapt zo fantastisch dat ik de gok van het kussen denk ik wel wil nemen
Denk dat het iets te hard is gegaan. Maar ze wilden er niet echt over praten toen ik het vertelde (kwam na de reeks behandelingen tevoorschijn). Ik vind het niet mooi maar heb ook niet de moed om dat weer te gaan laseren ofzo. Daar ben ik nu wel even van genezen.
Beide plekken waren trouwens bekende klinieken/instellingen. Dus geen onbeperkt laser voor 150 euro deal ofzo. Echt veel geld aan besteed. Wat prima is als het goed uitpakt :P.
Weten jullie of er ergens hobby- en DIY-materiaal in aanbieding zal komen?
Ik heb het kussen net uitgeprobeerd bij beter bed, de meeste filialen hebben zoân kussen liggen schijnbaar!
Ik had wat schoenen in mân verlanglijstje gezet op zalando. Krijg nu allemaal mailtjes dat ze in de aanbieding zijn. Maar eigenlijk wil ik er helemaal geen geld aan uitgeven. Waarom werkt marketing zo goed.
Ik twijfel echt over het matras, even proef gelegen in beter bed en lag prima. Maar je merkt natuuurlijk pas echt als je hem thuis hebt. Lees op internet dat hij heel warm kan zijn?
Hij is echt geweldig vind ik! Ik heb ook echt minder rugklachten sinds ik hem heb. Vind het zelf totaal niet warm, of tenminste, niet warmer dan een ander matras, maar mijn ervaring hiervoor was alleen met ikea dus ik ben niet bepaald een matras-connaisseur haha
Schuimmatrassen, zoals het Emma-matras, worden vaak warmer ervaren omdat de lichaamswarmte in het schuim trekt en niet makkelijk wegventileert. In een binnenveringmatras zitten luchtkanalen die je lichaamswarmte sneller wegvoeren en zoân matras slaapt dus koeler.
Ik heb thuis schuim en bij mân ouders binnenvering, dat verschil merk ik wel. Wat je fijner vindt is persoonlijk natuurlijk.
Yes dank je! Heb een kwast besteld die ik was kwijtgeraakt.
zou er niet al te veel oprekenen, het blijft Nintendo. Zag wel dat iemand hier in het verkooptopic een switch lite te koop had. misschien dat nog een tip?
Dat zeker niet, daar was ik wel voor gewaarschuwd en zelf ook heel scherp op, ben sowieso geen zonnebader en zeker niet dan. Dat zou idd niet slim zijn
Craftelier uit Spanje heeft al leuke aanbiedingen. Levertijd is ongeveer een week / 10 dagen. Heb er al vaak besteld en ze hebben van alles. En sowieso zijn ze vaak goedkoper in alles.
Net de Kruidvat folder gekregen, echt veel goeie verzorgingsproducten deals. Net als vorig jaar weer Andrélon en Garnier miccelair inslaan
Eerste aankopen zijn al binnen: Twee paar Nikeâs en AirPods alvast als kerstcadeautje voor mijzelf
Wil eigenlijk alleen nog bij Hunkemöller wat shoppen van mijn shoptegoed, iemand enig idee of daar volgende week nog extra korting is? Staat op dit moment op 30%âŠ
Kan me herinneren dat er mensen op zoek waren naar dr Martens; ik kreeg reclame dat invito online nu korting op alle dr Martens heeft.
Fun fact: toen de invito winkels failliet gingen, Hing hier in de stad in hun winkelraam: invito is finito, en ik hoor dat nu steeds in mân hoofd als ik aan invito denk.