https://www.kikocosmetics.com/nl-nl/ Heeft 3+3 gratis.
Ik twijfel heel erg over die AirPods, ik wil heel graag een paar en het liefst ook de Pro met noise cancelling. Maar normale in-ear oortjes passen mij eigenlijk nooit goed. Zijn deze hetzelfde als normale in-ears of zijn ze kleiner/zachter/flexibeler? Het is wel Apple dus kan me ook wel weer voorstellen dat dat beter is haha.
Ik denk het wel!
Top! Heb ook nog 2 vouchers dus ik duim heel hard voor een goede actie er bovenop!
Haha ja, ik heb er ook nog twee wat goed is voor €25! Ik duim met je mee
Ik heb hetzelfde bedrag haha! Ik duim voor ons!
Nee, volgens mij niet. Komen wel nog aanbiedingen op geselecteerde items
Meh heb vorige week airpods voor €140 gekocht bij amazon en nu zijn ze €115.
Zou het zin hebben om een mail te sturen of heb ik pech gehad?
Weet iemand of Wehkamp iets doet? Of echt alleen op geselecteerde artikelen?
Hebben een vloerkleed op het oog, maar wacht nog wel even met bestellen als er een leuke deal aankomt.
Ik vind ze fijner dan normale in ears. Want je hebt drie verschillende maten dopjes zodat je ze kan verwisselen en zo de best passende maat ervoor kan vinden. Ik heb bijv ook de standaard maat vervangen voor een kleinere maat en het zit veel beter. Ze zijn nu ook iets van 200 euro bij Amazon!
Ook classic Apple: ze kunnen tegelijk met 2 iOS apparaten connecten dus werkt zeer soepel.
@Jeg hmm ja thanks! Ik heb ook andere in-ear oordopjes met verschillende maten en die zitten allemaal ook net niet lekker. Ik denk er nog even over na haha. Hoe vinden jullie de noise cancelling?
In de app waren best al kortingen van de week.
Ik kreeg net een Dyson mail, alleen zoek ik een airwrap en geen V11. Maar voor diegenen die de V11 zoeken
Dat is wel de V10 Animal en die is alleen geschikt voor vloerbedekking, niet voor gladde vloeren. Je kunt wel een borstel voor gladde vloeren kopen maar dat kost je €100. De V10 Absolute is wel top maar die is bij MM niet in de aanbieding @Oprah. Overigens ligt het er aan hoe groot je huis is, hij heeft een accuduur van 40 minuten (de V11 60 minuten) dus een appartement red je er prima mee.
Ik heb deze V10 Animal gekocht en juist gehaald omdat er staat: geschikt voor laagpolig tapijt en harde vloeren.
Op instagram staan trouwens heel veel influencers met kortingscodes van 41% voor Emma. Wordt het kussen nog goedkoper, bijv channah41
Heeft iemand toevallig een linkje van de AirPods van €115? Ik vind ze enkel duurder
Op Amazon waren ze gisteren 115, maar nu helaas weer 132