De borstel die er op zit is echt alleen geschikt voor tapijt, m’n vriend verkoopt Dyson namelijk. Doordat ‘ie nu in de aanbieding is moet ‘ie veel mensen teleurstellen die ook in de veronderstelling zijn dat ‘ie voor bijv. laminaat is.
Ahh kut, net te laat! Thanks voor de tip! Ga Amazon in de gaten houden!
Mag ik een vraag via jou aan je vriend stellen?
Werkt de nieuwe torque vloerzuigmond nikkel van de V11 wel op laminaat? Voor gietvloer en parket hebben we sowieso de vloerzuigmond met zachte borstel nodig heb ik begrepen toch?
Weet je dan welke borstel erbij gekocht moet worden want ik zie niks op de dyson website namelijk. Vind het dan ook raar dat ze wel op de website onderstaand neerzetten?
Ik heb allebei de borstels. Die van jouw plaatje is indd goed voor tapijten maar soms ben ik te lui om het mondstuk te wisselen voor een klein stukje harde vloer en dan zuigt ie wel ok (de kruimels gaan er wel in) maar die zachte borstel glijdt wel beter over de harde vloer en maakt veel minder herrie.
Bij Bol hebben ze nu korting op rugzakken enzo en zag dat de Fjallraven Kanken ook sterk afgeprijsd was, iets van €45-50 voor sommige kleuren. Dat is wel een populaire tas dus dacht ik deel het ff.
Hij zegt: ja die werkt wel, maar niet zo goed als de fluffy borstel. En voor die andere twee type vloeren heb je inderdaad die borstel nodig.
@Oprah het is wel echt méga druk nu ja, vooral omdat mensen dachten dat het vrijdag al BF was . Hij vindt z’n werk heel leuk maar die dagen wat minder.
@Kuidaore m’n vriend zegt dat het daar staat omdat het wel kan, maar voor geen meter werkt. De borstel voor gladde vloeren is deze: https://www.dyson.nl/support/journey/spare-details.966489-12.226397-01. Wij hebben zelf de V11 en deze borstel gebruik ik ook voor ons laminaat, maar hij doet vrijwel niks op tapijt. Die tapijtborstel (die ook bij de Animal zit) is daar juist top voor.
Whoohoo net de fitbit versa 2 voor 135 euro kunnen scoren op bol. Hij is bij mediamarkt en coolblue ook in de aanbieding.
My-Jewellery had vorig jaar 10% korting op BF, dit jaar weet ik niet wat ze gaan doen. Zag wel een kortingscode van een influencer met 15%.
Dus weet niet of ik nu moet bestellen of afwachten tot BF
Ik heb een kaartje in de bus gekregen met een code voor 20% korting, geldig t/m 26 nov
Aaah met een unieke code? Ik heb ook vaker wat besteld dus denk dat ik die hopelijk ook krijg.
Ik heb er daar ook 2 van volgens mij. Kan (als je er zelf geen krijgt) dinsdagavond wel een code doorsturen als je wil.
Ah yes graag! Wacht nog even af en laat het weten als ik binnenkrijg! Dankjewel!
Welke heb je precies?
Dankjewel voor je respons. Ik heb de V10 gekocht omdat juist dat er stond. Maar geen man overboord, ik ga de juiste kop er ook bij kopen. Ik denk dat ik dan nog steeds goedkoper uitkom dan de V10 Absolute.
Ik ben op zoek naar een goede aanbieding voor herensokken (alvast inslaan voor kerstcadeautjes ), maar heb nog geen goede aanbieding gezien. Wil wel goeie kwaliteit kopen. Iemand toevallig iets leuks voorbij zien komen?
Als iemand de Dyson airwrap multistyler met een mooie deal tegen komt wilt diegene mij dan svp taggen? Aas er al een tijdje op.
Ik heb hem zojuist ook besteld! Hoop dat ik net zo enthousiast ben als jij. Heb er maar 25,57 voor betaald bij Amazon (10 euro korting als je de app download met code amazon10).
Kruidvat heeft happy socks in de aanbieding?