Ik ook, hopelijk komt er een actie
Hoe heb je dat gedaan? Probeer ‘m opnieuw te bestellen in de app maar de code kan ik niet toepassen :-(. Ook niet op de website.
Komen de aanbiedingen bij bol direct om 12 uur online? Ik wil kijken wat ze aan spellen in de aanbieding gooien.
Trekpleister heeft 5 paar happy socks voor 3 euro
Oh dat klinkt als een goeie deal! Waar heb je dat gezien? Ik zie het nergens op de website/in de folder.
Hij werkt geloof ik alleen op producten die door Amazon zelf worden verkocht. En ik zie nu dat je dan voor het eerst moet inloggen op de app (ik had die app nog niet dus bij mij was dat van toepassing). Op de website zelf werkte het bij mij ook niet.
Is het spelletjes morgen?
Dat moet ik even in de gaten houden!
Ah jammer, had de app al dus zal daar door komen. Ga het nog even op tel van mijn man proberen! Dank je voor de uitleg iig
Edit: het is gelukt!
Ja games en spellen als ik het goed heb! Hoop op wat leuke gezelschapsspellen En van die makkelijke spellen.
O beter.
Kan ik de kast weer aanvullen
Heb je nog leuke tips? Ook spellen die je goed met 2 kan spelen. Ik ben zelf helemaal gek op de uno flip versie de laatste tijd!
Carcassonne vind ik altijd wel leuk, dobble heb ik net binnen gekregen.
Cluedo is ook lachen. Sushi go, valse motten, escape room pockets is ook wel leuk voor met twee
Het staat in hun black friday folder.
Gaat dinsdag in
Keer op keer, saboteur en qwixx vind ik erg leuk voor 2 personen! En super oldskool, maar een vriendin en ik hebben Mastermind weer herontdekt en het is zo leuk haha.
Saboteur het duel, regenwormen, dominion, codenames, qwixx. Vind ik leuke spellen voor twee personen!
Nice! Heb je ook het massagekussen gekocht of compleet iets anders?
Denken jullie dat er Nintendo shop tegoed in de aanbieding gaat?
Moet/Wil 3x €25 gaan kopen dus dan is het fijn als er iets van korting is.
Ik wilde Mac lipsticks bestellen bij Kruidvat, maar de site ligt eruit Voor iedereen die ze ook wilde kopen, dit zijn de lipsticks die ik al zag staan online voor 12 uur: diva, marrakesh, see sheer. Volgens mij stonden er nog een paar bij, maar toen lag de site eruit!
Voor diegenen die het zich afvroegen, want op de bol site lijkt het nu niet meer terug te vinden, ik zie het niet iig.
Bol aanbiedingen:
- 20 november: Persoonlijke verzorging deals
- 21 november: Baby & Kind deals
- 22 november: Mode & Sport deals
- 23 november: Spellen & Entertainment deals
- 24 november: Huishoud deals
- 25 november: Speelgoed deals
- 26 november: Kerst deals
- 27 november: Elektronica deals
(Via blackfridaynederland.nl)