Het kussen!
Thanks voor de tip! Door de korting overstag gegaan. Mijne komt morgen, zo benieuwd!
Nieuwe neuspiercings gekocht net van Piercingmania, sinds vandaag 20% op alles
Bij Paula’s choice is nu 20% korting en omdat ik nog geen member was kreeg ik 5 euro extra op bestellingen van meer dan 25 euro met deze code
NL8613NWX
Ik wil nog een Smeg waterkoker kopen en Philips Hue Filament lampen, denken jullie dat deze nog in de aanbieding komen?
Deze geldt alleen voor jou denk ik… want hij werkt bij mij niet
Ook niet als je inlogt?
Misschien morgen bij bol? Dan komt ‘huishoud’ aan de beurt.
Nope helaas niet!
Oh wat stom! Misschien als je je nog even voor hun emails aanmeldt dat je hem nog krijgt? Nou wel leuk dat ik dan blijkbaar heel speciaal ben
Voor Hue kun je bij tweakers een pricewatch aanzetten, dan krijg je een mail als hij ergens onder een door jou gekozen prijs komt. Misschien voor de waterkoker ook wel, maar ze zitten meestal meer op de tech/gadgets.
Het aantal spellen met korting valt mij een beetje tegen bij Bol! Heb nu ticket to ride Amsterdam in m’n mandje dus moet er maar een cadeaukaart bijkopen zodat ik toch gratis verzendkosten heb haha
Ja ik had wel iets meer verwacht.
Ja ik heb teleurgesteld de site weer weggeklikt
Oh chill mango heeft op de gehele collectie 30 procent korting. Nu heb ik net een broek in een andere kleur besteld die ik al had. 30% stelt iig nog wat voor.
Best veel webshops hebben nu korting op Dr. Martens. De meeste rond de 20%. Denken jullie dat er nog meer korting komt? Ik kan me niet meer herinneren wat er vorig jaar voor korting was op Dr. Martens.
Weet jij ook een webshop die op kinderschoenen 20 procent heeft ?
Bijenkorf heeft 20 procent korting op de acne musubi tas
Jammer dat ik niet even 720 euro over heb
Ook 20/30 procent korting op sommige acne sjaals voor de liefhebbers
Kiehl’s is nu aan -20% bij de Bijenkorf