Tnx voor de tip! Heb de Acne sjaal met 30% korting voor 112 euro
30% korting op alle palettes bij de Ici Paris😍
Ziengs!
en mango outlet is ook een aanrader! Heeel erg veel korting, kon er ook nog een mom jeans vinden in een andere kleur dan ik al had voor 8 euro!
Donkergrijs, maar ik zie dat deze nu ook uitverkocht is
ik heb net bij snipes de puma cruise riders gekocht met 25% korting (GET25 kortingscode) heb echt overal anders gekeken maar omdat ze net nieuw zijn vallen ze vaak buiten de korting, dus mocht iemand anders ernaar op zoek zijn (en nu hopen dat ze vrijdag niet goedkoper ergens komen ). alles is daar overigens met 25% korting
Ja heb vorige week uiteindelijk maar een ‘gewone’ nespresso gekocht, las inderdaad dat deze actie eraan kwam maar nog 10 jaar patent en niet gewoon in de supermarkt kunnen kopen is wel echt irritant. Maar wel echt goede deal.
Ik heb geen idee of dit een goede is, maar hij is bij AH nu €229 en is volgens Tweakers nog nooit ergens onder de €299 geweest, dus het lijkt wel een goede deal:
Niet heel veel meer denk ik dan die 20%. Vorig jaar waren ze bij Sneakershop voor 135 euro (de 1460 in ieder geval), maar volgens mij heeft maar een enkeling ze ook daadwerkelijk ontvangen. Dat was geloof ik ook de enige (web)winkel die ze voor zo weinig aanbood en dat ging zacht gezegd niet zo goed haha.
Dr Martens bij de Bijenkorf met 20% korting besteld
Ik was net in een outlet store van dr Martens en daar hadden ze sommige modellen liggen voor 45 euro🤭
Zag een super leuk model maar helaas niet meer in mijn maat, zo balen
Mijn ultra facial toner is vandaag opgegaan en de cleanser gaat snel volgen.
Neeeee ik zie zoveel leuke dingen. Maar ik mag echt niet van mezelf. Er zijn nu al 7 pakketjes onderweg(en dat zijn niet eens Black Friday dingen😭)
Welke maat heb je? 37 is 99,95 op zalando nu
Bij zalando is er nu 30% op sommige modellen Dr Martens
Same! Had een aantal dingen in mn mandje, maar heb het weer gauw weggeklikt.
Ik was helaas te laat😔 Gelukkig heeft Douglas ook 30% korting op MAC vandaag!
Thanks! Oe, en gefeliciteerd trouwens
Dank je wel, wat ga je bestellen?