Kiehls heeft een betere korting dan de Bijenkorf. 2x midnight serum LE en kreeg er 3 samples bij en 7 mini’s.
Mijn Clarks dierenprint desert boots kwamen vandaag binnen. 50 euro is een leuker bedrag dan 160, voor een paar schoenen die vooral zullen fungeren als mijn nettere stappers.
Ik had een aantal dingen op m’n lijstje van de Bijenkorf maar die hebben precies geen korting of ik vind de korting te weinig. Misschien ga ik toch nog een Philips Lumea kopen
Ik hoop dat zalando nog met een site wide korting komt
Denk niet dat ze dat gaan doen. Vorig jaar gooiden ze volgens mij alleen op een bepaald moment nog een 20% extra kortingscode op het sale-aanbod eruit.
Nee denk het ook niet… maar heb een bepaalde jurk op het oog haha dus hoop het alsnog
Leuk! Waar heb je deze besteld? Ik heb de luipaardjes op het oog!
https://www.zalando.nl/clarks-originals-veterboots-multicolor-cl611n01s-t11.html alleen nu niet meer alle maten afgeprijsd.
Brb even kerstcadeautje voor mezelf uitzoeken
Ik lees zoveel wisselde reviews. Heb veel nekklachten, twijfel om hem te halen.
Heeft iemand Garmin sporthorloges gezien net korting? (Ik zoek een forerunner).
https://www.anastasiabeverlyhills.com/black-friday-sale/ Heeft op een aantal producten 30-50% korting
Bij run2day hebben ze 50 euro korting. En 10% korting als je inschrijft op de nieuwsbrief.
al vanaf afgelopen vrijdag
Bedankt! maar ik heb even gecheckt en de prijs (van die ik zoek) is €169,99 afgeprijsd van €199 terwijl hij bij bol zonder korting ook €169,99 is
Gevalletje neppe aanbieding, bij deze dus een waarschuwing voor andere die garmins zoeken!
De 10% die ze bieden als je je aanmeld op de nieuwsbrief is dus de ‘echte’ korting. Het kan natuurlijk wel dat andere modellen wel een daadwerkelijke deal hebben.
Zonde en goed dat je het ook nog vergelijkt! Ik had hierover een mail ontvangen, maar eigenlijk gelijk verwijderd. Dus had me zelf ook niet verdiept erin.
Het is ook zo lastig om echte aanbiedingen te vinden! er wordt zo gesjoemeld met prijzen en op je ingespeeld dat je het echt nú moet kopen. Ik krijg bijna een soort fomo van alle deals die ik zo genaamd mis zou lopen. Ik probeer een koel hoofd te houden
Ik ben trotser dan zou moeten op dat ik met het Beurer massagekussen bijna een ware forumtrend heb gestart
Klopt! Zo ervaar ik het ook. Opeens lijk ik alles nodig te hebben haha
ik denk het niet eigenlijk, ook omdat veel sites het black friday week noemen (en denk ook omdat anders de post het heel druk gaat krijgen) - tenzij er bij een site nog geen aanbieding is voor black friday, dan wel.