Black Friday & Cyber Monday

ik denk dat ik voor deze ga. heb al een melkopschuimer/verwarmer los.
twijfel stiekem nog een beetje door die deal hierboven van @Jeg maar zo lang nog geen cupjes kunnen kopen in de supermarkt (van een ander merk) vind ik wel heftig haha.
deze lijkt ideaal voor mij. is geloof ik geen black friday deal maarja weet ook niet of die er nog gaat komen. nespresso kenners let me know of dit een deal is haha.

Ik heb die vorige week gekocht! Heel blij mee! Direct nadat ik em had via de site van nespresso de gratis (nouja voor €5) cups aangevraagd en die kwamen de dag erna al binnen.

Edit: is inderdaad niet specifiek een bf deal ofzo, maar denk dat ze ook niet mega gaan stunten met zo’n instapmodel. Vond de gratis cups erbij al mooie deal

1 like

ohh nicee! dus hij is al even in de aanbieding? vond die cupjes ook wel een goede deal ja om uit te proberen.
kan het lekbakje ook los? ik twijfel of mijn iets grotere mok eronder zou kunnen passen haha. anders zou ik moeten overgieten

Ik heb er 83 voor betaald volgens mij, vorige week bij coolblue. De helft ervan krijg je alweer aan cups ook. Lekbakje kan los!

1 like

Ik heb deze via marktplaats (30 euro). Ze komen daar regelmatig voorbij, dus is wellicht een tip!

1 like

Wordt een airfryer (nu in de aanbieding bij Bol) nog goedkoper tegen het weekend aan of is dat wishful thinking?
Twijfel nog tussen die van Philly of Princess

Die van Philips xl was vrijdag ochtend 119€ bij mediamarkt, en was eerder 149€ bij bol.com. Hij is nu opeens 157€ zag ik

Zijn er deals voor hotelovernachtingen? Liefst in België.

Binnenkort komt hotelweek eraan van Hotelspecials, ze doen alleen geheimzinnig over de datum. Normaal was dat nu ongeveer.

1 like

Ik weet niet wanneer je hoopt te gaan maar momenteel zijn hotels volgens mij half gesloten. Restaurants en bars zijn potdicht dus eten kan alleen op de kamer.

1 like

Nee hoor, veel restaurants in hotels zijn alleen toegankelijk voor gasten! Ik heb onlangs nog in een spa/hotel gezeten met gewoon een diner in het restaurant. Was eigenlijk heel fijn en veilig geregeld.

4 likes

Ik wil gewoon ergens in een mooi hotel zitten, mag zelfs in eigen stad. Gewoon om even uit mijn eigen appartement te zijn.
In België zitten we in lockdown, dus ik ben hele dagen alleen in mijn appartement, ik heb nood aan een andere omgeving :slight_smile:

9 likes

In België? Dit is wat ik vind op de website van de Vlaamse overheid:

In de logies die de komende weken open mogen blijven, gelden volgende maatregelen:

• Restaurants en bars moeten gesloten blijven. Er mag wel eten worden geserveerd op de kamers.
  • Alle gemeenschappelijke faciliteiten moeten gesloten blijven.

Ja je kan alleen ubereats of deliveroo doen op hotel, b&b. @Afstandsbediening20. Wij hebben een volledig andere en strengere lockdown dan jullie @Elderflower.

2 likes

Is er rituals ergens met korting?

Volgens mij bij Douglas?

1 like

Weet er iemand of de kortingen bij bv Zalando nu groter zijn dan tijdens de solden? Twijfel een beetje om nu alvast wat kleding te kopen - of wacht ik beter tot januari?

Op Amazon is de instant pot in de sale. Heeft iemand hier ervaring mee? Er zijn zoveel modellen, ben ook aan het twijfelen tussen de kleinste en middelste maat. Ik ga in januari starten met een nieuwe baan en ben hierdoor pas na 18u thuis (ben nu vaak rond 16u al thuis). En het leek me ideaal dat je eten klaar is als je thuis komt.

Gister was er een aanbieding bij Bol. Heb je niks meer aan, maar daar hoef je dus niet meer te kijken. Misschien Media Markt of Coolblue nog!

Mijn ervaring is dat zalando behoorlijk kan stunten met prijzen. De ene dag is iets 70%, de volgende dag weer volle prijs. Ik zou dus de dingen die je wil (waar nog geen korting op zit) aan je verlanglijstje toevoegen en dan even afwachten wat er gebeurt. Krijg je vanzelf een melding als ze afgeprijsd worden. Naar mijn idee is minimaal 30 a 40 procent korting toch vaak wel haalbaar

1 like