Black Friday & Cyber Monday

Nou je moet ze wel in je mandje doen voor de automatische mails! Ik ben zalando serial shopper haha

8 likes

Ik heb donderdag een aantal dingen met 50% en 70% korting gekocht op zalando, het meeste is nu weer de normale prijs of maar 20%. Ik zou dus elke dag even kijken !

2 likes

Haha oh bij mij ook in m’n opgeslagen items! Kreeg vandaag nog een mailtje over iets. Misschien andere instellingen voor meldingen?

Ja dat zou wel kunnen!

Denk dat je even tot vrijdag of maandag moet wachten voor de nintendo eshop.

1 like

Ik verkoop een nieuwe maar dat is denk ik niet wat je zoekt :wink:

Dacht ik ook maar lijkt niet meer zo te zijn helaas

Nou, sta vandaag bij de mediamarkt voor Mario kart 8 (switch) is ie van 44.99 weer naar 53.99 laat maar dan :face_with_raised_eyebrow:

Gewoon lekker via marktplaats kopen! Gaat bij mij altijd goed en een switch spel is altijd zgan.

Volgens mij heeft @anon76889665 deze

1 like

heb je intussen al herensokken in de aanbieding gevonden? Ik zoek er voor mijn vader haha, happysocks is niet echt zijn ding

@Chippie of tweedehands via https://www.gameshop-twente.nl/ bestellen. Ben zelf al eens opgelicht door iemand die Mario Kart verkocht op Marktplaats :woman_facepalming:t3:, durfde het toen niet meer aan.

en @crazyplantlady en @Yzile dank je wel! Goed idee om die items toe te voegen (zijn nu idd iets tussen de 20 en 45%, maar geen idee of dat dus ā€˜veel’ is voor Z.)

De topper van Emma misschien? Via verschillende instagrammers en hun code kun je 41% korting krijgen t/m 30 november. Ik ben er zelf ook nog over aan het nadenken, volgens mij hebben hun namelijk prima producten.

Ja! Uiteindelijk niet heel veel korting, maar 20% korting op de Falke sokken happy box bij de Wehkamp :). Dat zijn gewoon nette sokken van volgens mij goede kwaliteit. 5 paar nu voor 24eu. Ik wilde de happy socks van de aanbieding van de Trekpleister kopen voor erbij, maar de aanbieding was alleen in de winkel en niet online…

1 like

BF2020 voor 20% korting op bijna alles bij Karwei!

4 likes

@L.C Ik heb de brievenbus goed in de gaten gehouden maar helaas geen briefje in de bus. Had jij een extra briefje gekregen van MJ? Zou ik die mogen hebben.

Ik heb er een paar. Kleinste maat is wel heel klein. Ben je alleen?

Ik kreeg een sms’je van MJ met deze code voor 20 procent:

PRE-BLACK FRIDAY! Jij shopt als allereerste met 20% KORTING! Jouw persoonlijke kortingscode: -weg-.

2 likes

Ja echt belachelijk dat ze dit smsen.

2 likes