Valt meer op dan de zoveelste BF nieuwsbrief dus het marketing meisje in mij vind het wel slim.
Vond ik ook irritant, vraag me af of ik daar überhaupt ooit mee heb ingestemd?
Ah thanks! Gek dat ik zowel niks in de bus/mail of sms krijg⦠maar sms is wel slim idd
Ik ga door jou wss eindelijk dit jaar aan dat ding. Maar mss ga ik voor de Ninja Foodie multicooker ipv de Instant Pot (al hebben zij nu ook een versie met airfryer).
Instant pot is me leven⦠Heb ze nu ook voor werk gekocht
Precies. Ik weet dat ik ooit met ze heb geappt vanwege een klacht. Maar verder nooit ergens opgegeven dus ik vind dit euh bijzonder.
Een paar zelfs? Wow haha die hard. We zijn met zijn 2en, alleen mijn vriend is een moeilijke eter waardoor grotendeels wat eruit komt toch voor mij alleen zal zijn. Ben wel een grote eter en vind het niet erg om 2 dagen hetzelfde te eten.
Ben een beetje aan het twijfelen aan de 3l duo plus of de 6l evo plus. Hou wel van meer functies omdat ik niet veel verstand heb van kan koken en het mij wel makkelijk leek als alles voorgeprogrammeerd is. Echter zie ik vooral dat mensen vooral handmatig dingen instellen.
Kan je in de 6l bv 2 porties rijst maken? Of moet dat meteen met een grotere hoeveelheid?
Ik ben hebberig maar weet niet wat ik wil hebben first world problems hoor
Interieur items dan maar!!
Ja ik denk dat ik het misschien heb opgegeven bij een bestelling maar ik vink nooit aan dat ik sms berichten wil ontvangen over acties, dus heb het idee dat ze inderdaad lekker de AVG negeren.
Ik hoopte op puzzels bij Bol vandaag maar niks
Al mijn speelgoed wat op mijn lijstje stonden zijn ook niet afgeprijsd
Weet iemand of de Chromecast 3 (2018) ergens afgeprijsd is?
Zonder google nest erbij dan haha.
27 nov doet Littlewonderland āthe biggest k-beauty saleā
Ja precies! Ik heb een lijstje voor mijn dochter bij Bol, en hield al een paar dagen de prijzen in de gaten. Niks afgeprijsd.
Sommige sets zijn zelfs een paar euro duurder dan gisterā¦
Ik heb eergisteren puzzels besteld, ik geloof dat ze toen in de aanbieding warenā¦
Nee dat past niet bij hun filosofie, ze doen wel aan green friday en planten bomen
Heb alles bij de wehkamp besteld. Gun het bol nu niet meer
Je bent nu voorzien zie ik? Ik heb er nog een over mocht jij of iemand anders interesse hebben!
Net een hele lading kleding bij mango outlet besteld met 70% korting!
Lululemon heeft nu ook al BF deals