Waarom is de Dyson airwrap niet in de aanbieding ik was aan het aazen op de Dyson Airwrap Long versie ivm vrij lang haar bij de Bijenkorf. Specifiek bij de Bijenkorf omdat ik 150 euro aan punten heb. Maar die is nu ook online uitverkocht.
Ik wil de dyson airwrapook scoren met korting
Heeft iemand ergens een fitbit in de aanbieding gezien?
Iemand enig idee of ik in de winkel van ICI PARIS XL de “gewone” €5 members korting kan combineren met de €5 verjaardagskorting?
(op de kaart van de verjaardagskorting staat niet specifiek benoemd dat het niet kan namelijk)
De long versie was zojuist op voorraad dus ben nu (bijna) trotste bezitter van de Dyson Airwrap. Mag nu niets meer uitgeven, haha. Had nog een Scotch & Scoda mantel in paarsrode besteld, maar denk dat ik die maar terug stuur.
Thanks for taggingggg! Had een mail van ze ook. Valt me tegen veel leggings zonder trekkoord en die zakken van m’n pens af
Yes! Toch bedankt!
Ja is me ook al opgevallen dat een item wat normaal 14.99 kostte nu In dE aAnBiEdIng is voor 14.99 met doorgestreept 17.99 ja doei.
Doe gewoon niet mee met bf dan
@Pepernoot jij had hem op Bol. com gevonden toch?
@ de instantpot fans, dit is nieuw voor mij! Klinkt alsof je er heel veel verschillende dingen mee kan, maar wat maken jullie er in de praktijk mee?
Heeft iemand toevallig een goede aanbieding gezien voor Essenza beddengoed? Ik hoopte op flinke korting maar vind alleen tweede halve prijs bij de Wehkamp
De versa 2 was eergisteren bij bol, mediamarkt en coolblue voor 135.
Heb hier ook hele communities op fb voor met allerlei recepten?
Iemand aanbiedingen voor de magimix power blender gezien? Ik wil 'm nog steeds na een tip hier.
Ik ga even onderzoek doen. Vind het wel fijn als er veel recepten zijn met instellingen, want ik heb echt een precieze stappenplan nodig als het om eten maken gaat. Mijn niveau is eitjes koken, dingen in de airfryer gooien en kant en klare noodlesoep klaar maken.
Heeft iemand toevallig nog goede (toekomstige) Dr Martens deals gespot?
Ik heb de Sinclairs op het oog, maar kan ze nergens met korting vinden!
Bijenkorf? En misschien vrijdag op de site van Dr. Martens zelf? (En anders kan je je daar nog voor de nieuwsbrief in schrijven dan krijg je 10% korting.)
Ik zit nu door Bonnie ook op Sinclairs te azen
Wat nog op mijn lijst staat en hoop te scoren met korting:
- Hue lampen (iig via karwei vanaf as vrijdag 20% korting)
- Mooie hanglamp boven eettafel
- Google hub
- Google rookmelders
- Salontafeltjes
- Tv-meubel
- Radiator-ombouwen
Hopelijk lukt het om een deel af te vinken!
Bij de Bijenkorf is dit model helaas al uitverkocht Maar ik zal zeker de Dr Martens site in de gaten houden, thanks!