Met betrekking tot Hue kwam ik dit net tegen:
3x Philips HUE E14 White & Color - no bluetooth
Ik heb alleen totaal geen verstand van die lampen dus durf niet te zeggen of dit een goede deal is, maar misschien kan je er wat mee!
Met betrekking tot Hue kwam ik dit net tegen:
3x Philips HUE E14 White & Color - no bluetooth
Ik heb alleen totaal geen verstand van die lampen dus durf niet te zeggen of dit een goede deal is, maar misschien kan je er wat mee!
Thanks ga ik bekijken!! Lief
Misschien kan je gebruik maken van studentenkorting? Dat is soms wel 20%.
Ik heb een kruimeldief voor mijn vriend gekocht als sinterklaascadeau Een hele dure met lekkere korting.
Heb jij je sjaal al binnen? Of is er iemand anders met een acne sjaal? Ik heb mijn sjaal binnen en hij is maar 35cm ipv 70 cm? En het label zit er niet op, er staat alleen op 100% cashmere? Iemand die weet of deze wel echt is?
Ik zoek een koptelefoon van max 100 euro. Iemand aanraders?
Dit zijn mijn 70x200 sjaals en die hebben niet zo’n label. Ik kan me ook niet voorstellen dat er op de smalle geen logo zit. Maar het is van de Bijenkorf toch?
Ik weet wel dat er om mijn kaartje een plastic hoesje zat.
Nee hij is opgemeten maar 33 cm? Heel raar dit, ik heb meteen de bijenkorf gemaild want volgens mij is deze fake!
Thanks! Nee die van mij ziet er echt heel anders uit, heel dun ook. Ja ik heb meteen de Bijenkorf gebeld en moest fotos opsturen. Hopelijk kunnen ze een nieuwe sturen
Heeft iemand een tip voor een mooi sieraden merk met wat meer minimalistische sieraden? ik zoek een mooi kettinkje voor mezelf onder de boom. Eentje die niet verkleurd ( maar wel betaalbaar).
WoW het lijkt ook fake. Veel dunnere kwaliteit dan je zou verwachten en de logo/etiket hoort erop genaaid te zijn.
Dit zit er bij mij niet op
Ja ben ook echt verbaasd, denk door iemand anders teruggestuurd? Als ze maar niet denken dat ik deze zelf verwisseld heb ofzo
ik dacht dat ze het logo inmiddels weer een beetje hadden aangepast maar dat er echt niet zo’n label opzit is wel raar ja.
Mochten ze dat denken zou ik langs de Bijenkorf hoppen en het aan de balie terug doen. Niet jouw schuld dat het waarschijnlijk fake is.
Neinties, Missoma, Fashionology, anna+nina, Hey Harper
Edit: sorry ik zie nu pas dat dit het black friday topic is. Weet niet of deze merken ook sale hebben!
Deze ziet er ook heel anders uit. Dat van mij is echt een heel dun sjaaltje
Heb jij eerder besteld bij Hey Harper? Ik heb er wel eens reclame van gezien bij Instagram maar verder niet echt erin verdiept. Ik zie dat ze best mooie dingen hebben.