Black Friday & Cyber Monday

Euhm 80 euro zoiets.

Nee, ik heb er zelf ook nooit iets besteld. Ik ken het inderdaad van Instagram en heb de site in mijn bookmarks gezet. Ik kan je dus niks vertellen over de kwaliteit, sorry!

1 like

Ik vind de sieraden van Flawed mooi! Is geloof ik @flawedbrand op insta en de website

1 like

Dit logo heb ik ook @Softijs. Ik heb m ook ongeveer een maand geleden besteld. Die franjes van mij zijn ook veel groter dan op jouw foto en dat 100%cashmere staat er bij mij niet op. Jij had ook antraciet dacht ik? Ik wel en volgens mij is mijn kleur ook anders. Hoewel dat natuurlijk lastig inschatten is op een foto

Ik heb vandaag mijn 200x45 ontvangen. Ziet er idd heel anders uit.:

1 like

Bij Google zelf geloof ik! Kreeg vanmiddag een mail van een lijst Google producten van Google zelf, alleen heb m al helemaal verwijderd. Haha

Edit, was de home mini… te snel gekeken! Sorry!

Beetje off topic, maar je kan over dit soort dingen gewoon een klacht indienen bij de Autoriteit Persoonsgegevens. Heb ik ook al een paar keer gedaan en elke keer hebben ze er wel echt werk van gemaakt. Webshops mogen gewoon niet zomaar bepalen dat ze jouw telefoonnummer gaan gebruiken voor marketing doeleinden!

1 like

Douglas heeft nu 25% korting op Rituals.

1 like

Vedder en vedder heeft de prijzen zo aangepast dat het géén 20 procent korting is maar 4 euro (op een ketting van 130 bijv)

3 likes

Heb alvast bij & other stories besteld. Alleen nog geen bestelbevestiging gekregen, hopelijk gaat het wel goed

Wat gek zeg!

1 like

Ik ben ingeschreven voor de nieuwsbrief en heb daardoor vanaf gisteravond 30% korting gekregen (je krijgt het dan eerder dan mensen die niet ingeschreven zijn).

Heb deze gekocht, vind ze echt leuk:

15 likes

De Douglas klantenservice schijnt echt heeeel slecht bereikbaar te zijn. Een vriendin van me had ook iets met een verkeerd ontvangen bestelling en het heeft 2(!!) weken geduurd voordat ze eindelijk contact had met de klantenservice, ook na meerdere malen via Twitter, Facebook etc. contact te hebben gezocht. Hopelijk gaat het bij jou iets sneller/makkelijker!

1 like

Belachelijk toch, als ik met mijn shop een tijdje niet bereikbaar zou zijn krijg ik waarschijnlijk meteen aangifte en boos op de stoep, mensen zijn zo snel bang voor oplichting (of dreigen ermee).
@Lidcactus 90% van de keren heeft een klant dan geen juist emailadres ingevuld (typfout) of zit het in de spam? :wink:

1 like

Weet iemand of next direct meedoet aan bf?

Ah bedankt, ik ga me snel inschrijven! Hoop dat er morgen nog meer modellen afgeprijsd zijn.

Net nadat ik hier had getypt kreeg ik de mail!

Ja het is idd slim bedacht. Ik heb helaas nog geen reactie ontvangen, ben benieuwd wat ze gaan zeggen. Maar de sjaal is online uitverkocht dus waarschijnlijk zal ik alleen geld terugkrijgen en heb ik nog geen sjaal :sob:

Die komt wel weer op voorraad, ik zou gewoon aangeven dat je echt heel graag de (goede) sjaal wilt en niet je geld terug. Gelukkig is de klantenservice van bijenkorf heel fijn, ik bestelde 1,5 jaar geleden een acne sjaal met 20 procent korting maar toen ik hem thuis kreeg zat er een 30 procent korting sticker op. Ik heb toen gemaild en dat geld teruggestort gekregen zodat ik hem alsnog met 30 procent korting had haha #tatta. Hopelijk wordt het goed opgelost!

4 likes

Ja dat zat ik ook te denken, stel je voor dat je het niet door hebt en deze gaat gebruiken ! Dit is echt een goedkoop 10 euro sjaaltje

1 like