Black Friday & Cyber Monday

Thnx voor je reactie, dat klinkt wel hoopvol. Ik zag online allemaal horrorverhalen over de Bijenkorf, maar daar zie je natuurlijk alleen de slechte ervaringen. Ik ga aangeven dat ik toch graag deze wil en of ze deze alsnog kunnen nasturen als hij op voorraad is.

1 like

Ik hoop het, maar ben bang van niet…

Omg jij ook al :sob:. Ze zullen het wel druk hebben bij de klantenservice

Die ben ik ook al de laatste week in de gaten aan het houden. Hoop het wel, maar verwacht het niet…

Heel vervelende situatie, maar als het label (100% kasjmier) klopt is het zeker geen 10 euro sjaaltje hoor, kasjmier is een stuk duurder dan lamswol.

3 likes

Maar bij een nep ding klopt dat vaak niet :rofl:

2 likes

Oke dat wist ik niet. Maar hij voelt wel heel dun, en ik weet idd niet of hij echt kasjmier is

Zat hij niet in een doosje/zakje met een product sticker of barcode erop ofzo?

Of kijk is hier naar.

3 likes

Nee niet in plastic, er zat alleen een acne kaartje aan die wel lijkt te kloppen met het artikelnummer. Verder zit er niks op, alleen een label met 100% kasjmier

Dit denk ik ook ja…
De retour service ziet een sjaal, en denkt: prima!

… gok ik…

1 like

Ik haat mensen

7 likes

Als het echt 100% cashmere is is het wel meer dan een tientje, ook al zou het merkloos zijn… Acne maakt overigens ook cashmere sjaals, momenteel wel alleen de grote maat (72cm breed), en die zijn ruim twee keer zo duur als de normale wollen sjaal op hun website (350€ vs 160€). Kan best dat dit een ouder model is, dat verkeerd gesorteerd is oid.

2 likes

Loavies stuurde mij net ook een sms

Yeaah! Ik ben zelf nog een beetje aan het puzzelen wat precies het lekkerst ligt wanneer je een laag weghaalt.

1 like

Heb die van mij net binnen gehad en daar zitten deze labels aan.

Edit: hij is wel behoorlijk gekreukt. Weet iemand of ik dit gewoon kan stomen?

1 like

Iemand toevallig aanbiedingen gezien voor Charlotte Tilbury ergens? :slight_smile:

Bij cultbeauty. 20% vanaf 30 euro (SPREE20), 25% vanaf 115 euro (SPREE25)

1 like

De beste klantenservice heb ik bij bijenkorf gehad! Ik had schoenen van 200 euro ofzo gekocht, die scheurden toen ik ze voor t eerst aanhad ! Was dezelfde avond dat ik ze kocht.
Nu woonde ik ver weg van de winkel en moest ik ze per se daar terug brengen. Dat vond ik wel irri. Kom ik daar, geld van mn schoenen terug, kosten van autorijden en parkeren en gratis koffie en taartje daar in hun café. Was heel netjes opgelost dus.

De 40% korting blacknl bij my protein werkt niet bij mij :tired_face::tired_face::tired_face:

32 likes

Thanks, doe ik dat!

1 like