Black Friday & Cyber Monday

Zijn er nog mensen op zoek naar een nieuwe smartphone? Ik ben een beetje aan het vergelijken via Coolblue en Tweakers enzo, heb voorlopig een selectie van Samsung Galaxy A71, A51, Xiaomi Mi Note 10 Lite en Mi 10 Lite. Iemand ervaring met deze? Of welke zouden jullie kiezen? Andere merken ook welkom. Ik zoek vooral een goede camera, degelijke batterij, liefste 128GB opslag, niet té groot, tot zo’n 400 euro (liever eronder) en een 3,5mm-poort. Ik kreeg Oneplus al eens aangeraden maar die hebben blijkbaar geen audio poort meer dus die vallen af.

En hebben jullie nog ergens goede deals gezien?

Ja kan!

Ik had een Acne sjaal van de Bij waar een alarm op had gezeten en daardoor een rondje in het wol zat. Ik heb 'm toen water op gespoten met plantenspuit en toen met wolprogramma van het strijkijzer eroverheen geweest en weg was het.

1 like

Ik heb wel ervaring met de A70. Is natuurlijk een ouder type (heb hem nu een jaar)en ben er erg tevreden over. Camera is oké, ik vond die van mijn Huawei beter, maar onder goede omstandigheden maakt hij prima foto’s. Accu is trouwens nog steeds goed. Als ik hem niet intensief gebruik kan ik er 1,5 á 2 dagen mee doen. Nu ik veel thuis zit 1 dag maar dan gebruik ik hem de hele dag door. Als je niet een grote telefoon wil zou ik voor de a51 gaan, die is een slag kleiner. Ik ben inmiddels gewend aan de grootte van de a70 maar hij is wel echt groot (maar dat wilde ik ook graag).

1 like

Ik heb de mi 10 lite! Bevalt me heel goed. Had m vorige maand gekocht voor 266 bij MediaMarkt.
De note heeft volgens mij afgeronde randen en dat leek me zelf niet fijn.

(Augustus had ik m al gekocht maar laten vallen, scherm kapot. Dus dit was een nieuwe haha)

1 like

Oh, goed dat je dat zegt, afgeronde randen lijkt me ook niet zo fijn! Thanks!

@Falafel Nee, die kende ik nog niet. Aanrader? Ik ga het meteen even opzoeken.

Dankjewel! Ga morgen even kijken. Was jij je sjaals ook? Op het label staat alleen dry cleaning.

Waar heeft kiehls de beste aanbieding? Of zal ik nog tot morgen wachten?

Waarom is niet alles gewoon op 1 dag :sweat_smile:

Sorry ik heb toch nog wat vragen! Hoe bevalt de camera je (front en back)? En de batterijduur?

Ik heb ook alleen maar goede ervaringen met de klantenservice van Bijenkorf! Mij werd ook een keer voorgesteld dat ik het best met mijn product naar de dichtstbijzijnde winkel kon gaan (had 't wel in de webshop gekocht). Toen gaf ik aan dat ik van de reiskosten 3x het product opnieuw zou kunnen kopen, waarna ze me eigenlijk direct een waardebon gaven ter hoogte van de aankoopprijs.
Ging in dit geval wel maar om 9,50 euro maar toch hahaha, vond 't netjes opgelost!

1 like

Ik heb mijn lichtgrijze 2x op handwas programma gedraaid en liggend laten drogen. De fringes gaan daardoor wel sneller uit model dus ik doe het liever niet meer. :see_no_evil: Je ziet het ook wel op mn post van hierboven ergens waar ik de labels post haha.

1 like

Nu twijfel ik ook om een Acne-sjaal aan te schaffen. Wat is er zo fijn aan dat je er best wat geld aan uitgeeft? Ik heb bijvoorbeeld wel een POM-sjaal, die is ook vrij duur. Daarvan vind ik de pasvorm heel fijn.

1 like

Ik moet eerlijk zeggen dat ik net zo blij ben met mijn COS-sjaals van 59,95 (volgens mij zijn die nu duurder) als mijn groene basic sjaal van Acne. Beide sjaals zijn 100% wol en redelijk vergelijkbaar qua formaat. Die van Acne is vooral de perfecte kleur groen en mijn andere Acne-sjaal is een pipo de clown-sjaal dus niet te vergelijken maar normale sjaals. :stuck_out_tongue: Maar ze gaan lang mee.

image

2 likes

Bij de Bijenkorf en bij hun eigen site krijg je 20% korting. Bij hun eigen site krijg je ook nog mini’s cadeau bij besteding vanaf €85. Durf niet te zeggen of de korting nog gaat oplopen.

1 like

Iemand nog zicht op the north face sale? Zag wel wat bij asos alleen daar is “de” trainingsbroek voor mijn vriend niet in zijn maat! (M). Jullie toevallig wat gezien? Mag in NL of BE zijn :grin:. https://www.asos.com/nl/the-north-face/the-north-face-nse-joggingbroek-in-zwart/prd/21376620?affid=25518&_EAIaIQobChMI6cLtoKCh7QIVkbt3Ch25EgAvEAQYBSABEgITlvD_BwE&channelref=product+search&ppcadref=10884188761|107372378379|pla-293946777986&gclid=EAIaIQobChMI6cLtoKCh7QIVkbt3Ch25EgAvEAQYBSABEgITlvD_BwE&gclsrc=aw.ds

Zara 40% op geselecteerde items. Zaten items tussen die ik al een tijd op mn wishlist heb staan en ook gelijk een aantal kerstcadeaus besteld.

Alles wat ik zoek heeft geen korting :sob::sweat_smile:

3 likes

Ik was ook aan het hopen bij kamera expres, maar het blijft de korting die ze afgelopen dagen ookal hadden…

Haha same here… ben geloof ik toch echt te laat voor het model Dr Martens dat ik wil.

Ik had toch wel gehoopt op iets explosievere sale op de daadwerkelijke Black friday… :sweat_smile:

3 likes

Haha geen probleem! Beide bevallen goed. Camera maakt mooie foto’s en batterij gaat echt lang mee.
Ik kwam van een Huawei P10 en ik merk zoveel verschil. Zelfs na een dag intensief gebruik is de batterij nog niet leeg. Zit volgens mij meestal aan het einde vd dag nog wel op 40%.

1 like