Black Friday & Cyber Monday

Denken jullie dat de Zara sale zo blijft of komt er eeen BLF sale?

Is er ergens korting op Apple producten? Ik ben voor mijn oma namelijk op zoek naar een ipad (die van 2020, 32GB, niet de mini versie. Of wacht ik beter op cyber monday?

1 like

Hahahahaha ook nog vanaf :joy:

1 like

https://tweakers.net/pricewatch/1609530/apple-ipad-2020-wi-fi-32gb-zilver.html

Je kan het hier in de gaten houden, je kan ook instellen dat je een mailtje krijgt op het moment dat de prijs onder een bepaalde grens komt :blush: Maar ik geloof dat Apple nooit zo erg meedoet met sales, zeker niet met nieuwe, grote producten.

Ik wil zelf een paar AirPods Pro dus ik hoop ook dat ze nog ergens in de aanbieding komen, maar reken er niet echt op haha :relieved:

1 like

Wauw beste tip! Dank u!!

Ik: weken lijstjes maken, sites favoriet zetten, elke paar uur zoeken, geen grote kortingen
Mijn vader: kijkt 5 min koopt schoenen van 220 voor 30 euro :exploding_head:

44 likes

Vanilia doet mee! Maar… ze hebben heel veel van de zomercollectie terug toegevoegd :joy:

Ok! Omdat ‘iedereen’ hier zo enthousiast is was ik benieuwd. Mijn Pom is niet van wol, ik denk er nog even over na.

voor de meiden die nog cadeaus zoeken voor vaders broers en vriendjes
er is een suitsupply outlet

code is 2020

Ze hebben niet zoveel maar heb net een trui gekocht.

Waar zijn de kortingen zo hoog?!

1 like

Weet niet naar welk model je opzoek bent, maar bij: https://www.littlelegends.nl/ hebben ze ook korting op een aantal dr Martens. Zie vb:

Code is: Legendsale!

Vorig jaar was het -50%! Als ik mij niet vergis.

Ik heb ook nergens gezegd dat het slecht is. Ik vroeg mij alleen of dit het was, want zag deze korting al paar dagen terug in de app. Meestal doet Zara op de vrijdag zelf nog een stunt.

Bij weekday is nu ook zo’n soortgelijke sjaal in de aanbieding (zie het show je aankopen). Die is ook 100% wol! Misschien ook een optie :slight_smile:

1 like

Wow super bedankt! Ik zocht het model Sinclair, en heb die net kunnen bestellen met bijna 60 euro korting :pray:

1 like

Net bij Makro 3 spellen gekocht met 30% korting! :star_struck:

1 like

Haha ik moest al aan je denken! Ik zag het ook! Beetje jammer dat mijn favo items niet mee doen. Ik hoop dat ze voor 7 december nog een nieuwe collectie krijgen maar daar zullen ze ook wel mee wachten. Heb voor ze gewerkt en zo ging het toen wel!

Skins heeft de archive sale aangevuld, met le labo o.a. (enkele geuren alleen)

Wat heeft asos een lelijke black friday header en actie zeg. :thinking:

Even een berichtje vanaf de andere kant, (webshop) nog nooit zo’n hoge omzet gehad, record was om 09:00 al verbroken, mensen worden helemaal gek. (en ik ook :partying_face:)

31 likes

Wat goed ! Het heeft zo’n raar psychologisch effect, ik heb zulke onnodige dingen gekocht al :sweat_smile:

1 like