Zo vroeg al! Gefeliciteerd haha, wat voor winkel heb je/werk je?
Jaa ik ben zelf ook zo, helemaal lyrisch en ik zit de hele tijd op koopjes te jagen en nog maar eens een volle kledingbestelling te doen. en die goede omzet draagt daar ook aan bij, dan vind ik dat ik mezelf extra mag verwennen ofzo Ik heb een fashionwebshop. (post dat hier niet want vind ik niet netjes en wil anoniem blijven).
Ik heb echt met tig mensen een order besteld aan Weekday sjaals. Nu kunnen we een geheim genootschap beginnen.
Al mijn 100% wollen sjaals zijn tot op heden van COS, & Other Stories & Acne. Ik denk dat het echt per persoon anders is. Ik kan het prima hebben, sommige mensen totaal niet.
Verschrikkelijk kut, mijn bestelling van de Bijenkorf (icl de airwrap is geannuleerd). Moet nu eerst wachten totdat de punten weer vrij komen
Oh nee shit! en deze dan bijvoorbeeld? https://www.coolblue.nl/product/812926/magimix-nespresso-essenza-mini-zwart.html
haha ja ik keek net toevallig ook op die bol.com link en zag ook €80. Mooie prijs denk ik hoor! En hoe sneller je bestelt hoe sneller je lekkere koffie hebt!!
Oeh grijs (die heb ik) is nog goedkoper
Nog geen reactie, ik denk dat ik ze weer ga contacten!
Ik heb keuze stress. Ik wil een tv kopen en heb het de hele tijd uitgesteld want vandaag is het elektronica dag. Maar ik heb geen idee welke ik nou moet kopen Soms zou het echt handig zijn als er gewoon maar 1 model was
Ik vind meestal juist sjaals met polyester e.d. kriebelen, en echte wol niet. Maar verschilt wel per persoon natuurlijk.
Bij weekday krijg je nu 10% extra korting als je je inschrijft voor de nieuwsbrief, iemand die code toevallig haha? Scheelt weer mails
Edit: gevonden, met DISCOUNT20 krijg je 20% extra korting.
Nieuwe baan, dus meer kantooroutfits nodig! Heb het volgende besteld. (Edit: lol dacht dat ik in het show je laatste aankopen topic zat)
Eigenlijk wilde ik deze, maar niet meer in mijn maat (en wil eigenlijk donkerbruin, dus mocht iemand tips hebben)
Weet iemand hoe snel Mac over het algemeen bezorgt?
Vind 't wel jammer dat ik nergens een goede Kitchenaid Artisan actie gezien heb! Dan toch maar even wachten, zag dat vorig jaar in december de prijzen wat lager werder dus hopelijk is dat dit jaar weer zo.
Een tip voor de prijsveranderingen die jullie zien, probeer eens incognito te kijken, of je cookies te verwijderen. Wellicht zien ze dat je interesse hebt in het producten en gooien ze daarom de prijs omhoog / of omlaag.
Werkt niet altijd maar soms wel (bijvoorbeeld bij vakanties is dat ook wel eens).
Verder is Honey ook een goede app/extensie om te downloaden voor je
joinhoney.com/ref/2hcuxwu (refferal linkje, hopelijk mag dit) Maar wel oprechte tip want ik ben nogal een online shopper en heb wel al meer dan 100 shoptegoed gespaard die ik bij bol of zalando kan besteden.
Programma gaat dan kijken of er ergens online kortingscodes zijn en die passen ze dan automatisch toe.
Ik wilde al reageren met: ongeveer 20 minuten, en toen zag ik in welk topic ik zat
Sims 4 nu voor 4,99