De items die ik wilde doen ook niet mee
Dat wordt weer duimen dus!!
dan moest je toch ook een gratis sofia vergara oogschaduw palletje erbij krijgen??
edit: oh nu een andere
Thanks voor de tip ik heb net een sjaal hiermee kunnen kopen
Klopt! Die paste niet meer op de screenshot haha. Een palletje + een gratis kerstdoos. Mooi cadeau aan mezelf wel haha
Omggg ik wist niet dat ze massimo ook bij Zalando hadden.
Ik heb nog een dikke VVV bon dus dan kan ik daar tóch nog massimo van kopen als ik wil.
Keuzes keuzes
Ik zou het doen! Love Massimo Dutti, fijne stofjes.
Wow, ik dacht echt dat ik weer veel te laat kom kijken (#fomo) maar blijkbaar is het niet zooo indrukwekkend dit jaar?
Iemand nog ergens goeie deals gespot voor Docs, Air Force 1’s of de iPad air 2020?
Ik weet niet of je nog studeert, maar als student krijg je bij Amac 6% korting, klinkt als niet heel veel maar bij zo’n hoog bedrag tikt dat natuurlijk best lekker aan! Dat is trouwens gewoon het hele jaar door dus niet per se met black friday. Ik denk niet dat je verder op veel korting kan rekenen aangezien hij pas een maand geleden is uitgebracht haha, Apple zou wel gek zijn om die nu al in de aanbieding te gooien.
Ooh! Ik wist helemaal niet dat ie zo nieuw was Helaas ben ik ook geen student meer (plus niet eens Nederlander)
Ach iedereens tijdgevoel is toch achtergebleven in 2019 dus je bent niet de enige
Die laarzen , ik heb al genoeg zwarte laarzen maar ze zijn echt super mooi!
Heeft iemand tips voor goede geurkaarsen en zijn die ergens in de aanbieding? Ik vind woodwick bijvoorbeeld lekker. mag een beetje luxe zijn.
De kaarsen die Ben Gorham van Byredo voor Ikea heeft bedacht zijn fijn!
Op de site van Apple zelf kan dit ook. Ik had het besteld via de onderwijspagina en haalde de laptop op in de store, maar ze vragen nergens jaar je collegekaart/inschrijving. Dacht dat ik het misschien nog zou moeten laten zien maar niet dus.
De korting is wel iets minder.
Hmm, dat is ook een optie maar wel een beetje riskant als ze het toch vragen natuurlijk. Nouja, gezien er geen BF korting is kan ik er nog even over nadenken.
Waren herenschoenen, suède op Zalando gewoon
Wat een geluk dan zeg!
Huh ik zit net te kijken, maar zijn ze bij jou goedkoper? En geen shipping kosten?
Edit: oh ik zie nu de code voor 20%!
Zwaar geinfluenced door jullie, maar wat is de code voor 20% korting? @Dombo @anon20093329 @anon50301661? Ik dacht m net in dit topic te zien, maar kan m niet meer vinden.