Ik heb nog steeds niks van Mac gehoord… mehh
Nicee! Mijn bestelling was echt amazinggg dus veel plezier!
29e besteld, 5 dec opgehaald. Hoop dat je snel wat hoort
Ik ook niet, duurt echt lang
Ik had een lipstick set van Dior besteld, pak het uit en zie dat 3 van de 6 lipsticks verdwenen zijn en 1 beschadigd (zonder huls). Natuurlijk is het ook niet meer op voorraad, hebben ze gevraagd om het retour te sturen en dat ik m’n geld terugkrijg, plus een tegoed van €12,5 maar vind het wel erg jammer
Heb wel een verzendbevestiging gehad dit weekend maar de tracking nummers werken nog steeds niet
Iemand die iets bij About You heeft besteld? Had de 26e besteld maar is nog steeds niet ontvangen of verwerkt door Postnl staat er Ik heb respect voor de drukte bij postnl maar dit duurt wel erg lang?
Bleh balen maar thanks!
Bij mij is aboutyou altijd heel snel juist! Lijkt of er iets mis is gegaan? Ik heb wel goede ervaring met hun klantenservice
De Bijenkorf had mijn sjaal ontvangen en er was er meteen weer 1 beschikbaar online. Ik wacht nog een tijdje met bestellen
Misschien kan een Nederlandse regisseur hier een romantische komedie over schrijven met de toepasselijk naam Sjaal.
Teska, een rechtenstudent van 21, koopt tijdens Black Friday een designersjaal op de website van Neerlands meest luxueuze warenhuis. Via een vrouwenforum komt zij erachter dat het om een nep sjaal gaat en daarom stuurt ze de sjaal terug. Teska baalt als een stekker want normaliter is de sjaal veel duurder, maar ze is niet de enige die genaaid wordt. Ook Thijs, een huisvader van vijfenveertig, denkt online een mooie deal te hebben gescoord om zijn huwelijk te redden, maar komt via datzelfde forum erachter dat het om een namaakproduct gaat. Thijs’ vrouw denkt dat haar echtgenoot het expres heeft gedaan en zet de scheiding in volle gang. Thijs doet zijn beklag op het vrouwenforum en krijgt daar onverwacht steun van Teska en andere vrouwen. Drie maanden later is Thijs’ huwelijk ontbonden en vraagt hij Teska voor Valentijsdag uiteten. Teska twijfelt. Wat moet ze met een veel oudere man met kinderen die huisvader is? Toch besluit ze op het verzoek in te gaan. Na de hoofdmaaltijd haalt Thijs een roze verpakking uit zijn tas, het is diezelfde sjaal waar zij beide naar op zoek waren.
Iemand al iets gehoord van Mac? Ik heb alleen een bestelbevestiging gehad, verder helemaal niks
Nee nog niks
Ik hoop dat die van mij dan ook snel komt, heb ook maandag besteld. Heb je verder wel een bevestiging oid gekregen?
@Ciri irritant he dat ze ook geen updates geven
Ik heb het vandaag binnen gekregen, bestelbevesting gehad en ook een verzendbevestiging
Ik heb net een verzendbevestiging gekregen! Gelukkig maar
Volgens mij heb ik nu ook eindelijk alles binnen. De trui van suitsupply die ik heb besteld voor mijn vriend is wel een beetje een afwijkende kleur in het echt maar eigenlijk juist mooier dan op de foto! Hoop dat de maat goed is want maatje groter dan normaal maar heb m op een aantal truien van hem gelegd en lijkt me wel goed.
Verderrrr had ik bij h&m wat besteld maar dat is teruggegaan, een jurkje van zalando voor de kerstdagen en nog een blouse van de mango die echt heel leuk was in het echt.
Eigenlijk niet zo gek veel gekocht, maarja nog kapper en wat kerstcadeau’s en dan gaat het ineens hard
Ik heb vandaag gebeld voor m’n bestelling die ik met black Friday bij the body shop geplaatst had want daar kreeg ik maar geen bericht van. Toen ik belde zei ze ineens dat die geannuleerd was? Nogal vreemd want daar kreeg ik zelf helemaal geen melding of iets van, hij stond nog op “geplaatst” (en had wel betaald)
Nu zei ze dat dat met m’n adres te maken had oid, ik had het niet kunnen voorkomen en is willekeurig, m’n geld zou teruggestort worden.
Toen ik de black Friday korting noemde zei ze dat ik m’n bestelling nogmaals kan plaatsen, kan verwijzen naar m’n geannuleerde bestelling en dat zij dan alsnog de 25% korting toepassen
Ik moet het nog uitproberen maar vind dit erg netjes, dus voor de service van the body shop
Tenzij het niet werkt, dan kom ik hierop terug hè
Nee Barry Atsma mag Thijs spelen.
Ik heb de bestelling van mac binnen!