Ik kreeg een paar dagen geleden mijn bestelling van Mac, maar de concealer was gebroken en overal make up in de doos en glas splinters. Ze nemen niet op, want constant in de wacht en reageren niet op de mail.
Ik heb met Black Friday bij Beauty Bay besteld, maar die is ook nog niet binnen. Ook niet eens bij PostNL.
Ik heb mijn Black Friday bestelling gister ontvangen via PostNL. Heb nooit een t&t ontvangen van Beauty Bayā¦
Beauty Bay kan normaal ook al paar weken duren, dus waarschijnlijk nu nog langer! Ik wacht inderdaad zelf ook op een bestelling die ik op BF heb geplaatst.
Anderen hier toevallig ook besteld bij Emma? Ik heb daar tijdens Black Friday de Emma topper besteld, maar nog steeds niks binnen Volgens de klantenservice hadden ze problemen met de productie en ze konden ook niet zeggen wanneer ik m wel zou krijgen. Beetje gek! En jammer voor mān rug haha
Ja ik! Ook ik zit hier nog te wachten op de topper van Emma. Tegen mij is gezegd dat de levering tussen kerst en oud en nieuw zal plaatsvinden. Maar zo te horen moet ik dat ook nog maar eens zien
Ah goed om te weten, thanks! Hopelijk laten ze ons niet te lang meer wachten. Vond het ook wat gek dat ze niet zelf even contact opnamen maar wachtten tot ik er een keer achteraan ging, ook geen excuses ofzo. Maar goed. Mijn laatste contact met ze was al wel een weekje geleden hoor, misschien dat ze inmiddels meer info hebben
@Pearly @Janeway
Ik heb het matras besteld en die is wel al 2 weken binnen. Misschien gaat het specifiek om de topper waarmee wat problemen zijn?
Ik heb die van mij ook rond black friday besteld en zou 3 tot 5 werkdagen duren
Dit zou ineens toen ik na een tijd zelf
contact opnam tussen 20 a 25! worden
Ik heb het toen geannuleerd
Heeft iemand toevallig het retour adres van clinique? Ik heb inmiddels 10 mailtjes gestuurd en als ik bel sta ik minimaal 20 min in de wachtā¦
Ik wacht ook al een eeuwigheid op mijn emma matras. Ergens wel te verwachten, maar zou hem toch graag eens willen ontvangen.
Had de NuFace besteld met BF, maar had gekke bijwerkingen ervan (jeuk, hartkloppingen). Dus wil het retour sturen. De klantenservice is basically non existent. Wil een retour label maar krijg constant half Engelse en Nederlandse berichten dat ze ermee bezig zijn. Duurt nu al bijna twee weken
Die Emma topper komt nu pas in de 2e week van januari⦠duurt lang zo
@anon25085977 @Daytona @lauraD @Pearly
Nou ik kreeg vandaag een mailtje dat ze verwachten het de tweede week van januari te gaan leveren⦠ik ben benieuwd.
Ik weet niet wat je wil retouren maar mijn moeder en ik gebruiken veel clinique dus misschien willen we het wel van je kopen?
Zet het even hier onder! Mocht je wat willen stuur je maar een pb
Ik vond de tv-aanbiedingen vorig jaar erg tegenvallen tijdens Black Friday, dus als je eerder een goede actie ziet zou ik het niet voor BF laten iig!
Ik ben tijdens black friday in Chicago. Heeeel benieuwd hoe het daar zal zijn hahaha. Heb nog geen specifieke dingen op mān lijstje staan.
Wij hebben redelijk wat te kopen tijdens black friday, enkele huishoudelijke apparaten: wasmachine, droger, diepvriezer⦠en nog wat baby essentials: kinderwagen en maxicosi. Geen idee of er standaard grote kortingen komen op die laatste categorieā¦
Ik hoop op een aanbieding voor Paulaās Choice, wil graag wat producten proberen.